-
Hozzászólások
80 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
A.G.S. névjegye
- Születésnap 1974-05-01
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.asconaclub.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest, XXI.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Ascona SR '82, Omega CD Diamond '92, Corsa '98 1.2 16v
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
3.161 profile views
A.G.S.'s Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Ha sokat teker mire beindul, azt jelenti, hogy a legnagyobb áramfogyasztó -az önindító- működőképes, méghozzá hosszan, hiszen sokat teker... Ha az akksi lenne a szar, meg sem mozdulna az önindító, vagy csak fájdalmasan fordulna párat és aztán se kép, se hang...
-
Automata töltővel töltve annyit ad neki, amennyit kell... nálam folyamatosan megy le 8-ról 1-ig... ez nem tud csepptöltést, de ha neked olyan töltőd van ami tud, akkor rajta is hagyhatod, nem lesz semmi baja. A "gondozásmentest" nem kell levegőztetni, a tetejében "járatok" vannak, amik a kiszökő gázt tárolják, majd visszajuttatják a cellákba. A tetején oldalt van egy kis lyuk, azon keresztül tud a túl nagy belső nyomás távozni, de ha ott jön valami, akkor már rég rossz annak az akksinak... Nekem van egy exide "gondozásmentes" akksim, aminek le lehet venni a tetejét (csavarhúzóval két oldalt kell alányúlni) abba lehet tölteni vizet is, de pl. a 2 hetes opel akksimnak nem lehet levenni... ezek odaforrasztották...
-
Ha valaki szellőző rács cserére adja a fejét, akkor vegye figyelembe, hogy a 97 utáni rács bepattanó része szélesebb, mint a 97 előtti... szóval a 97 utáni jó az előttibe, fordítva nem... én sajnos rosszul jártam, bár a két középső rácsból a jobb oldali valamiért belement. http://www.opelforum.hu/gallery/image/4780-corsa-b-szellőző-rács-97-előtt-és-után-97-utáni-szélesebb-horonnyal/
-
Termosztát lesz az! Járasd a motort álló helyzetben, de ne 5 percig, hanem addig, amíg a vízhőmérséklet mérő fel nem megy 90 fölé. Ezután ha elindulsz, akkor nagyon gyorsan vissza fog hűlni. Ha pl. álló helyzetben bekapcsol a hűtőventillátor (kb. 95 fokon) és a műszer nem mozdul, akkor a műszer körül van a hiba. (de én a termosztátra fogadok inkább)
-
Egy elszenesedett égésterű motorban kijelenthetjük, hogy nem optimálisan zajlik le az égés folyamata. Az ilyen égéstérben minden elszenesedik, beleértve a gyertyát is (és a szelepeket is) ami következtében könnyen előfordulhat, hogy a legkisebb ellenállás nem a gyertya két (elszenesedett) pólusa között jön létre a gyújtás pillanatában...
-
Ülésmagasságra senki? Nincs senkinek a kocsijában állítható magasságú vezetőülés? (akinek van nézze már meg legyen szíves, hogy teljesen letekerve alacsonyabban van-e az ülőfelület, mint az anyósülésé) Köszi!