-
Hozzászólások
2.332 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
5
PGA last won the day on Március 11 2020
PGA had the most liked content!
PGA névjegye
- Születésnap 1969-02-18
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Magyarország
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G
-
Város
---
Legutóbbi látogatók
6.379 profile views
PGA's Achievements
Newbie (1/14)
54
Hírnév
-
Szia! És ha megvan a tömítés, így kell cserélni: >>videó<<
-
Sziasztok! A vezetőoldali ülésem nagyon viseltes, kiültem már, cserélni kellene. Nézegetek üléseket, de a vezetőoldali, pláne elfogadható állapotban, ritka, mint a fehér holló... Vaterán viszont van külön ülőlap párna, illetve háttámla is. Ráadásul, ha hinni lehet a képeknek, passzolna a gyári huzat rajtuk az én üléseimhez. Érdemes így külön megvenni? A régi ülés szerkezetről le lehet hántani rendesen a régi ülő- és hátlapot és normálisan feltenni rá az újat? Köszi!
-
Igen, szeretem én is dokumentálni az ilyesmit. Nem tudom, lesz-e 444.444 km-es képem... Amúgy szerintem én már nem fogom eladni ezt az autót, értelmes pénzt már nem lehet érte kérni, FogatlanJóskák kezébe meg elvből nem adnám. Többször megjártam vele Horvátországot, Olaszországot, Ausztriát, stb., hozzám nőtt teljesen a 19 év alatt, legfeljebb youngtimer, később oldtimer lesz majd, vagy ki tudja...
-
Sziasztok! Régen jártam erre... Mai napon „kerek kilométert” értünk meg a géppel: 333.333 km
-
11.000 Ft volt, márkát nem tudom, ismerős szerelő hozta, aztán bele is került. Viszont biztosan vadonatúj. Azért az erős lenne, hogy másfél hónapot bír ki... Csak kapcsoló gond lehet? (Tegnap este egy kis erdei útra álltam be szórakozni, hogy le tudjam kapcsolni...)
-
Sziasztok! Kiborít az indexkapcsolóm... Augusztus végén cseréltem a régit egy új kapcsolóra, de megint előjött a hiba, nevezetesen: reflektorról időnként nem hajlandó visszakapcsolni tompítottra. Hosszú ide-oda kapcsolgatás után lehet visszavenni. A kapcsoló klattyan közben, tehát mechanikusan elvileg működik. Kizártnak tartanám, hogy egy vadonatúj kapcsoló másfél hónap alatt tönkremenjen... Mi lehet a gond? Esetleg relé?
-
Köszi! Ismeretségben is több felől jött rájuk pozitív vélemény.
-
Igen, biztos, hogy az ECU nem ad áramot az AC-nak meleg motor indításakor. Ha kihűl és beindul, utána örök élet, míg le nem állítod. Viszont ha melegen leállítod, a motor kihűléséig nincs áram kiadva az AC-nak. A felújítás mellett szól az is, hogy ez az ECU 17 évet ült már a forró blokkon, lehet, hogy másik része is el fogja lassan hagyni magát. (Amúgy azt nem teljesen értem, hogy miért jó komoly hőterhelésnek kitenni egy ilyen alkatrészt, miért pont a blokkra kellett ezt tenni...). Amúgy mostanában kezdem azt érezni, hogy kezdi lassan elhagyni magát a gép (bár ne így legyen). Lehet, újítani kéne, csak sajnos hűséges típus vagyok...
-
Valami keveredés van. EGR-t lehet esetleg lefalazni (le is van...)
-
Most 90-es ajánlatnál tartunk. Ebben nemcsak az adott hiba kijavítása van benne (0230 kód - AC pumpa relé vezérlési hiba), hanem általános felújítás is + garancia. Aprón lehet találni 40e körül ECU-t de ugye kell hozzá security code, amit ha le kell kérni, az plusz 10e, és semmi garancia, hogy másnap nem hagyja el magát... Nehéz ügy... Plusz a bizalom. Nehéz kiszűrni, hogy ki a kókányjóska, és ki ad valós értéket a pénzért. Az meg külön érdekes lesz, hogy egy pár százezer forint értékű autóba meddig lesz érdemes tolni a százezreket a javításra...
-
Sziasztok! Megtérdelt a gépemben az ECU. Tud-e valaki közületek megbízható és olcsó vezérlőjavító szakit? Köszi.
-
Üdv.! Rég jártam erre... Múlt hét végén jubiláltunk...
-
Nem tudom, valószínű nem százas a hőfokmérőm, vagy a jeladója se esetleg.... De maguk a termosztátok is hitványak. Kétséges, hogy érdemes-e tovább kisérleteznem egy újabbal...
-
Az egész dolog egyébként annyiban zavar, hogy amíg bírta benne a gyári elsö termosztát, addig nem volt semmi ilyen jellegű gond. Azóta nem sikerül igazán jót kifogni, pláne hosszabb távra. Zömében rövidebb (kb. 12 km) utakat megyek rendszeresen, ilyenkor még jobban jönne, hogy mihamarabb melegedjen a motor, illetve ne hűljön vissza 70 fok alá, egy bizonytalan termosztát miatt. Tudom, a rövid út maga a halál a motornak, de ha jó a termosz, legalább valamivel kevésbé rossz...