Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

sipos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra K Sportstourer
  • Város
    Szombathely

sipos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi.
  2. Sziasztok!!! A segítségetekre, pontosabban néhány információra lenne szükségem. Május első hetében veszem át az új céges autómat. Egy 2012 második hetében készült Edition felszereltségű,1.7-es CDTI (110LE) ST-ról van szó. A kérdésem, pontosabban a kérdéseim a következők: A kormány az "mezei" vagy már bőr??? Lemez felnis vagy alufelnis??? A motor, az 260 vagy 280 NM-es??? Segítségeteket / válaszaitokat előre is köszönöm. Üdv. Balázs
  3. sipos

    Egyéb csevegés

    Szia! "....Még egyszer átolvasva amit írtál: lehet, hogy neked nem is veszi figyelembe a használatot, csak simán számol vissza?...." Így van!!! Csak simán számol visszafele!!! Balázs
  4. sipos

    Egyéb csevegés

    Szia Laci! Lehet, hogy nem voltam 1értelmü. :D Bocsi! Az "Insp"-t eddig 30 ezrenként írta ki, és csak a 120 ezres olajcserét követően írja ki 20 ezrenként, hogy "Insp". Tehát nem az olajcsere útán közvetlenül. Egyébként 2008 októberében kapott SW Update-et itt Magyarországon a 90 ezres szervizkor amikor a BC-t is aktiváltattam. A sok rövid táv sem 1értelmü, mert kb. 40 ezer km-t megyek vele évente, teljesen vegyes (város, országút, autópálya) használat mellett. Üdv:Balázs
  5. sipos

    Egyéb csevegés

    Sziasztok!!! :D Nekem egy Z19DT motorral szerelt Astra H-m van. A kérdésem az lenne, hogy az normális-e, hogy a 120 ezres szerviz óta 20 ezrenként írja ki, az eredeti 30 ezer helyett, hogy vigyem Inspekcióra (olajcsere...etc.). 140 ezernél nem foglalkoztam vele a vezérműszíj csere miatt, de most 160 ezernél megint kiírta, hogy "INSP". Lehetséges, hogy a szerviz, ahol a 120 ezres olajcsere....etc.-t csináltattam átállította az ECU-t 20 ezres intervallumra? ^_^ üdv:Balázs :P
  6. Ez nagyon jóóóóóóóóóó!!!!!!!! :rolleyes: :) :) :) :D
  7. A CL2 majd, hogy nem egy "remake" nekem 2 céges G-sem volt, soha semilyen vizpumpa hibájuk nem volt. Prvátban a feleségemnek van egy CL2, annak sincs vizpumpa problémája. De egy dolgot nem szabad elfelejteni! A beszállitó cégek is hibázhatnak!! Pontossaban a gépek amivel az alkatrészeket készitik ill. szerelik. A gyárakban(OPEL) ha 1 hibás szériát kifognak el szabadul a pokol és a kapkodásban elöfordulhat, hogy nem egy jó alkatrésszel szerelt auto vagy motor kerül kiszállitásra.
  8. Sárváron csak 25 ezer
  9. Én is 25e-röl kaptam árajánlatot.
  10. 7e és pár száz Ft volt Sárváron! Na jó, az olajat én vittem!!! :D Ingyen volt (OMV 5W40) B) Amugy a kocsikba alapbol Castrol SLX Prof. 5W30 raknak, de ha kéred akkor kaphatsz GM olajat is az olcsobb.
  11. Szia!!! Ez melyik szerviz volt az Egerszegi vagy a Szombathelyi???? Esetleg probáltad-e már a Sárvárit?
  12. Én pedig pont az ilyen "eszmecserék" ill. "ötletbörzék" véget szeretem ezt a fórumot!!!!! ;)
  13. sipos

    Fogyasztás

    Ha jól emlékszem akkor amikor villágit még 10L, ha pedig villog akkor pedig már csak 5L van a tankban. :P
  14. Bocsi, de én "Azért választottam mert mindenütt(tesztek) jót olvastam róla." írtam. ergo az autósszakújságírók tesztjeire gondoltam. De egyébként ossztom a véleményedet. :(
  15. Nekem Good Years UG 7 van, ugyan 205/55 R16-os méretben(Astra H) mivel 40-50 ezer km vezetek évente. Csak jót tudok róla mondani. Azért választottam mert mindenütt(tesztek) jót olvastam róla. Egyébként a harmadik szezont kezdem vele. A feleségemnek (Astra G) Firestones Winterhawk van 196/60 R15-ös méretben. Városi és környékbeli autokázáshoz tökéletes választás. Évente kb 10-15 ezer km vezet. :lol:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.