-
Hozzászólások
134 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Petya_1106 last won the day on Augusztus 5 2016
Petya_1106 had the most liked content!
MOTE klubkártya
-
Város
Győr
Legutóbbi látogatók
1.142 profile views
Petya_1106's Achievements
Newbie (1/14)
2
Hírnév
-
Áááá nem, másik olcsóbb utángyártottat. Mivel nem volt tuti, hogy ez a gondja, ezért nem akartam drága minőségi pumpát bele. De jól is tettem, mert mint kiderült feleslegesen vettem ezt az újat is bele.
-
És végül nálad a C14NZ-nek a 4 karakteres betűkódja megegyezett a Te C16NZ-s betűkódjával? Valamint ha az én kocsimban nincs immobilieser és mondjuk egy másik vezérlő pedig egy olyan kocsiéból van amiben volt immo, az már nem lesz kompatibilis az enyémbe? Vagy egyáltalán azt honnan lehet kívülről szemre megállapítani, hogy egy bontott ECU az immobilieser-es autóból van vagy sem? És mégegy kérdés, ezek kb. milyen árat képviselnek használtan? Úgy tudom hogy a bolti ára több százezer forint... Bontóban bontottat meg akkor ezek szerint a 4 karakteres betűkód miatt elég macerás találni.
-
Sziasztok! Az ECU-t probléma nélkül lehet cserélni másik használt/bontottra? Az a lényeg, hogy ugyanolyan motorkódú (pl.: C16NZ) autóból származzon vagy az ECU-n levő sorozatszámnak is meg kell egyeznie? Valami olyasmit hallottam korábban, hogy ECU-t cserélni egy másik használtra/bontottra szinte lehetetlen, mert valamilyen számoknak meg kell egyezniük és szinte lehetetlen ugyanolyan sorszámút találni. Ebből mi igaz? Köszi
-
Ez a diagnosztikai csatlakozó ez valahol a kormány alatt van? Amit belinkeltél ott két kép is van ahol 2-2 láb, tehát összesen 4db láb van összekötve (A-B és 5-6). Vagy az egyik kép az egy másik típusú autó csatlakozója? Valamint ezt járó motornál is lehet csinálni?
-
Nahh, hát kb. 1,5 napig úgy tűnt, hogy a levett tanksapka esetleg sikeres megoldást nyújt a kigyorsításnál néha fulladó, erőtlen motor gondomra. Tényleg úgy tűnt megoldódott a probléma, mert rengeteget indítottam újra ezalatt a 1,5 nap alatt az autót és nem jött elő a probléma egyik indítás után sem. Aztán a mai napon megtörtént aminek nem kellett volna... indítom be és megint erőtlenül, fulladósan ment gázadásra (pedig a tanksapka nem volt felrakva). Ennek örömére megcsináltam az EGR szelep lezárását, hát most már nagyon kiváncsi leszek megoldja-e a rejtélyt... Sajnos kezd elfogyni az ötlet és a lehetőségek tárháza a probléma megoldására. Hogyan kell "hibakiolvasás" módban menni az autóval? Ezt sajnos nem értem.
-
Köszönöm neked is a kiváló ötletet. Amúgy Te 2. tömítésnek milyen anyagból vágtál ki vagy mit használtál? Gondolom nem az 1db eredeti tömítés van csak alul és a lemez és az EGR között meg semmi? Vagy egyáltalán nem tettél vissza tömítést és csak a fém lap van?
-
A középső és a hátsó dob egyben lett kb. 1,5 éve cserélve teljesen újra. Üresben hallásra és érzésre is teljesen jól kipörög a motor, tehát üres járatnál nem éreztem sose fulladás vagy gyengeség jelét. Maximum annyit, hogy ha a motortérben kézzel nyomkodtam rá a gázbowdent hirtelen "padlóig" húzkodva, akkor először mindig egyet megfulladt/megtorpant, aztán vette fel a fordulatot, de szerintem ezt akkori is csinálja mikor éppen egyébként nincs gond a menetteljesítményével. Gondolom nem szereti a hirtelen lepadlózásokat.
-
Tehát akkor csak egy fém lemezt kell lecsavarni az EGR szelep helyére, meg az így szabadon maradt vákumcső végét valamivel ledugózni? Ennyi lenne? Nem tudsz esetleg egy fotót a tiedről, hogy ezt Te hogy oldottad meg? Látom Te is C16NZ-s vagy
-
Szia! Rákérdeztem létezik/létezett ilyen levakoló lemez a vákumos EGR szelep aljára is (amilyen nekem kell), de már nem kapható ehhez a típushoz. Az olyan F Astrához aminek nem vákumos, hanem elektromos az EGR szelepe ahhoz most is kapható ilyen közdarab, de az nekem ugye nem jó az alakja miatt. Nagyon készségesen és segítőkészen utánajárt az eladó a dolognak (telefonon tovább érdeklődött valamilyen központi raktárakban), mert a számítógépben benne volt hogy létezett ilyen, csak már nincs és nem is gyártják sajnos. Abban maradtunk, hogy igazából ezt a lemezt egy sima mezei négyzet alakú lemezzel is meg lehet oldani, nem is kell formára sem vágni. Simán lemezollóval le kell vágni egy darab lemezt, kifúrni a két lyukat a csavaroknak, aztán alátenni az EGR szelepnek 1-1 tömítéssel (alul maradna az eredeti tömítés, erre rá a fémlemez majd ezt követően megint egy tömítés és így rá vissza az EGR szelep). Már csak a felső papírtömítést kell még kitalálni, hogy milyen anyagból legyen, mert a boltban nem volt eredeti tömítésük EGR szelephez, tömítésnek való alapanyag sem volt amiből ki lehetne vágni, egy sima otthoni vastagabb papír meg gondolom nem jó a forróság miatt, mert hamar átégne.
-
Igen ez már nekem is pár hete eszembe jutott, hogy mi van ha valamelyik henger vagy hengerek nem mennek ilyenkor, gondoltam az meglátszana a gyertyákon is. Ezért pontosan úgy ahogyan mondtad egyszer mikor éppen nem akart menni az autó, kb. 20km után leállítottam és kivettem az összes gyertyát a motorból egy gyors áttekintésre. Mindegyiknek nagyon szép fehéres volt az alja, tehát látszódott hogy rendben és szépen megtörténik mindegyik hengerben az égés.
-
Köszi a választ. Köszi, megpróbálom a boltban utána kérdezek ennek.
-
Sziasztok! A fenti probléma még mindig fennáll. Azóta kicseréltem az AC reléjét teljesen újra és most vettem bele teljesen új AC pumpát is. De semmi... Szinte biztos voltam benne, hogy valami üzemanyag ellátási gondja van, de úgy látszik nem. Az AC cseréje volt az utolsó reményem benne. Wookie írta, hogy próbáltam-e levett tanksapkával az autót, még ezt nem teszteltem, de ez mire is lenne jó, vagyis mit szűrnénk ki vele mint hibalehetőség? Ez nem volt számomra világos. EGR szelepet esetleg próbálnám még ledugózni hátha.... Ebben esetleg van valakinek jártassága vagy esetleg van valakinek ehhez egy már kész "közdarab" eladó amivel ki tudnám iktatni az EGR szelepet? Még ez az "UFO" alakú vákumos van az enyémben. Előre is köszi a válaszokat.
-
Köszi, holnap megkeresem és szerintem egy próba erejéig kicserélem. Aztán ki tudja...
-
Sziasztok! Az AC pumpának a reléje pontosan hol található? C16NZ
-
Szia! Bocsi, hogy csak most reagálok, de nem voltam gép közelben. Én sem hiszem, hogy rongy vagy más extrém dolog ment volna az AC pumpához, én is csak tapogatózok a sötétben. Közben annyira sikerült rájönnöm, hogy az AC pumpa ott van a hátsó ülésem alatt Teljesen hozzáférhető helyen. El is kezdtem volna kiszedni, de egy nyavalyás bilincs, ami a benzincső végén van kifogott rajtam. Ilyen szorításos módszerrel van rajta, megpróbáltam szétvágni/szétfeszegetni is a bilincset, már a kezem is össze-vissza nyúztam miatta, de csak nem sikerült fogást találnom rajta, közben már attól is tartottam, ha tovább nyüstölöm még a benzincsövet is megrongálom, így szépen visszacsavartam mindent és vissza az üléseket is Ha esetleg mégis lesz valamikor egy szabad órád (bár tudom, hogy már nem vagy szabin) akkor lehet mégis elfogadnám a segítségedet, mert bár ha sikerült is volna kiszednem a benzinpumpát, nem biztos, hogy tudnám, hogy mit kellene rajta nézni vagy látni.