akzo
Fórumlakó-
Hozzászólások
210 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
akzo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok! A következő gondom akadt: a kormány környéke teljesen halottnak tűnik, ha ráadom a gyújtást és felkapcsol a fényszóró tompított világításra. Kicsit bővebben: a műszerfal nem csak nem világít, nullán áll a fordulatszámmérőm,a sebességmérő, a benzinjelző,a napi km számláló,stb,stb. Arra gondoltam, valami biztosíték éghetett ki, de a CIM biztosítéka illetve néhány műszer-nek jelzett biztosíték ép volt, amit megnéztem. A fedélzeti komp péell működik, kijelzi, mennyire jó még a benzinem, GPS-szel tudom mérni, mennyivel megyek, de ez azért para, mert nem tudom, vajon még mi nem megy... továbbá tényleg fura, hogy a lámpám fixen ég, ha fent van a gyújtás. Tippek, hogy mi lehet és hogy hol lehetne csekkolni? Amúgy 2004-es H Astra.5 ajtós, cosmo Köszi előre is. No, update: az elakadásjelző nem megy, illetve a központi zár gombja bentről. Az ablakemelő,tükörállítás,duda,fényszórómagasságállítás,stb pedig megy. Ráadásul az indításgátló Tatum sem megy valamiért, pedig az ugye mást buherál...
- 9.936 válasz
-
Egyszer hallottam olyat a sok tekerésről,hogy amiatt is lehet,mert az immobilizer jelét nem veszi rendesen,aminek vennie kellene...persze ez nem biztos,hogy érint. Nekem, benzines H Astrával is néha van,hogy csak indítózok, de nem akar beindulni, pedig amúgy könnyedén indulna,de néha csak pörög szegény... erre azt a megoldást találtam,hogy indítózom, észreveszem,hogy már eltelt annyi idő,amitől máskor beindul és abbahagyom az indítózást... ilyenkor egy aprót döccenve de beindul. Tudom,hogy a dízel nagyon sok mindenben más, csak gondoltam, leírom....
-
Köszi az infót... megpróbálok azért közelebbit keresni.
-
No, hol, merre, jól dolgoztak? Ha csinálnak spot fényezést, akkor jó lenne elérhetőség... Mondjuk bp-i vagyok, ha a környéken tud valaki jó fényezőt, ne kíméljetek... Az egyik fórumban említik a XVIII. Méta utcát,mint fényező lelőhelyet, háát, neten csak a XIX. Méta utcában találtam ilyet... mind a kettő kerületben létezik ilyen utca... Köszönöm!
-
Csatlakoznék az előttem szólóhoz annyiban,hogy nekem is sürgősen kellene fényező, még a 25%előtt szeretném,ha elkezdenék a munkát... spot fényezés is szükséges lenne és teljes elem fényezés is máshol (állítólag motorháztetőt csak telibe fújatni éri meg, úgy lesz szép)... amúgy sajna az a baj,hogy valami miatt felrepedezett egy helyen a festék a motorházon és alatta rozsdásodik... no meg van máshol pár nagyobb karc, festék kopás... by the way a színre fújt műanyag díszelemet nem lehetne valahol 'profi' módra házilag megcsinálni? vannak festékboltok, akik szinte bármilyen árnyalatot kikevernek számítógéppel, úgy hallottam...
-
Keresek spot fényezőt, aki rozsdaeltávolításban is profi. Olyan lenne jó, aki valóban szépen dolgozik, minél előbb (még az ÁFA változás előtt jó lenne megcsinálni) Köszi
-
Tényállás: fejegységet jóideje kivettem, ami most van benn, azt macerás lenne ki-be veszegetni,ugyanakkor a dupladines fejegység modulján voltak a dátum,idő állítási lehetőség...hogy állítsam be az órát most...kormánytáv van,de ott a bc funkciókon kívül nem igazán tudok semmit sem elérni... ehhez is Tech2 kéne?
-
Hát én szervizbe vinném v hívnék hozzá szerelő havert, az is biztos...
-
Nekem annyit mondtak...kérdés,hogy kell-e a kuplungérzékelő is, Ebayről valóban jóval olcsóbb,én is onnan rendeltem...nekem 13ért szerelték és kötötték be, amit nem kicsit sokallok, főleg,hogy a srác bénázott vele sokat és azért kellett sokat fizetni, no de mit is várjon az ember egy szakszervíztől
- 9.936 válasz
-
Hát ezek szerint annak még rövidebbek az áttételei,mint az 1.6-osomnak (annak ugyanez 140-nél,viszont már 50-től óvatosan használható az ötös) Ráadásul a kocsi zabál,ha tovább tolja neki az ember (140-nél 6lityi, 170körül 9lityi felett...)
-
CIM szoftverfrissítés... nekem megoldotta... nálam felkapcsolt lámpánál néha nem dudált,ha nyomtam, majd idővel teljesen elbutult, ha lámpa ment...azóta,mióta ápdételték, semmi iylen gond,szerencsére...
- 9.936 válasz
-
"A fejegységet folyamatosan hangosítva, a hallgatott zenétől függően 30-32 értéknél a beépített végfokozat torzítani kezd. Az RCA kimeneten ennél az állásnál torzítatlan, ámde 0,25-0,35 V-os jelet mérhetünk, amely nem elegendő az erősítő 0,4 V-os igényének, tehát az erősítő kimeneti teljesítménye elmarad az elérhető maximumtól." "Mindkét erősítő hangerőszabályzóját csavarjuk minimum-állásba (2 ill. 4 V). A fejegység hangerejét addig növeljük, míg az első szett torzítani nem kezd (kb. 27cs állás). Innen szükség szerint egy vagy két hangerőszintet léptessünk vissza, ez lesz a maximális hangerőállás (kb. 25). Ekkor az RCA kimeneten kb. 2 V feszültség mérhető" Ezeket nem igazán értem... az egyiknél 30nál kezd el torzítani, a másiknál 27-nél... és a 0.4V-os ilyesmi állásban 0.25-0.35V feszültséget szolgáltat, míg a másik 27ből 25-nél kb. 2 V-ot? Csak én látok it ellentmondásokat? Akkor az is 1.25-1.75között kéne legyen,nem? No meg a másik,hogy a hangerőszabályzás nem lineárisan megy,hanem logaritmikusan,nem?!? Mármint teljesítmény szempontjából,mert ugye a hangosságérzet logaritmikus és egy lineáris hangerőszabályzóval nem sokra mennénk,mert az elején hirtelen rengeteget hangosodna a 0-hoz képest,aztán szinte semmit... így a hozzá tartozó RCA jelszintek sem lehetnek lineárisan erősödőek a hangerő feljebb tekerésével... Nyugodtan javítsatok ki,ha tévednék...