Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

akzo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    210
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

akzo névjegye

  • Születésnap 1979-12-16

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

3.590 profile views

akzo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! A következő gondom akadt: a kormány környéke teljesen halottnak tűnik, ha ráadom a gyújtást és felkapcsol a fényszóró tompított világításra. Kicsit bővebben: a műszerfal nem csak nem világít, nullán áll a fordulatszámmérőm,a sebességmérő, a benzinjelző,a napi km számláló,stb,stb. Arra gondoltam, valami biztosíték éghetett ki, de a CIM biztosítéka illetve néhány műszer-nek jelzett biztosíték ép volt, amit megnéztem. A fedélzeti komp péell működik, kijelzi, mennyire jó még a benzinem, GPS-szel tudom mérni, mennyivel megyek, de ez azért para, mert nem tudom, vajon még mi nem megy... továbbá tényleg fura, hogy a lámpám fixen ég, ha fent van a gyújtás. Tippek, hogy mi lehet és hogy hol lehetne csekkolni? Amúgy 2004-es H Astra.5 ajtós, cosmo Köszi előre is. No, update: az elakadásjelző nem megy, illetve a központi zár gombja bentről. Az ablakemelő,tükörállítás,duda,fényszórómagasságállítás,stb pedig megy. Ráadásul az indításgátló Tatum sem megy valamiért, pedig az ugye mást buherál...
  2. Egyszer hallottam olyat a sok tekerésről,hogy amiatt is lehet,mert az immobilizer jelét nem veszi rendesen,aminek vennie kellene...persze ez nem biztos,hogy érint. Nekem, benzines H Astrával is néha van,hogy csak indítózok, de nem akar beindulni, pedig amúgy könnyedén indulna,de néha csak pörög szegény... erre azt a megoldást találtam,hogy indítózom, észreveszem,hogy már eltelt annyi idő,amitől máskor beindul és abbahagyom az indítózást... ilyenkor egy aprót döccenve de beindul. Tudom,hogy a dízel nagyon sok mindenben más, csak gondoltam, leírom....
  3. Köszi az infót... megpróbálok azért közelebbit keresni.
  4. No, hol, merre, jól dolgoztak? Ha csinálnak spot fényezést, akkor jó lenne elérhetőség... Mondjuk bp-i vagyok, ha a környéken tud valaki jó fényezőt, ne kíméljetek... Az egyik fórumban említik a XVIII. Méta utcát,mint fényező lelőhelyet, háát, neten csak a XIX. Méta utcában találtam ilyet... mind a kettő kerületben létezik ilyen utca... Köszönöm!
  5. Csatlakoznék az előttem szólóhoz annyiban,hogy nekem is sürgősen kellene fényező, még a 25%előtt szeretném,ha elkezdenék a munkát... spot fényezés is szükséges lenne és teljes elem fényezés is máshol (állítólag motorháztetőt csak telibe fújatni éri meg, úgy lesz szép)... amúgy sajna az a baj,hogy valami miatt felrepedezett egy helyen a festék a motorházon és alatta rozsdásodik... no meg van máshol pár nagyobb karc, festék kopás... by the way a színre fújt műanyag díszelemet nem lehetne valahol 'profi' módra házilag megcsinálni? vannak festékboltok, akik szinte bármilyen árnyalatot kikevernek számítógéppel, úgy hallottam...
  6. Keresek spot fényezőt, aki rozsdaeltávolításban is profi. Olyan lenne jó, aki valóban szépen dolgozik, minél előbb (még az ÁFA változás előtt jó lenne megcsinálni) Köszi
  7. Tényállás: fejegységet jóideje kivettem, ami most van benn, azt macerás lenne ki-be veszegetni,ugyanakkor a dupladines fejegység modulján voltak a dátum,idő állítási lehetőség...hogy állítsam be az órát most...kormánytáv van,de ott a bc funkciókon kívül nem igazán tudok semmit sem elérni... ehhez is Tech2 kéne?
  8. Hát én szervizbe vinném v hívnék hozzá szerelő havert, az is biztos...
  9. Amíg az kialszik, addig egy rakás rendszer oda-vissza kommunikál egymással, ezért ilyen lassú.
  10. Nekem annyit mondtak...kérdés,hogy kell-e a kuplungérzékelő is, Ebayről valóban jóval olcsóbb,én is onnan rendeltem...nekem 13ért szerelték és kötötték be, amit nem kicsit sokallok, főleg,hogy a srác bénázott vele sokat és azért kellett sokat fizetni, no de mit is várjon az ember egy szakszervíztől
  11. Hát ezek szerint annak még rövidebbek az áttételei,mint az 1.6-osomnak (annak ugyanez 140-nél,viszont már 50-től óvatosan használható az ötös) Ráadásul a kocsi zabál,ha tovább tolja neki az ember (140-nél 6lityi, 170körül 9lityi felett...)
  12. CIM szoftverfrissítés... nekem megoldotta... nálam felkapcsolt lámpánál néha nem dudált,ha nyomtam, majd idővel teljesen elbutult, ha lámpa ment...azóta,mióta ápdételték, semmi iylen gond,szerencsére...
  13. akzo

    AUTÓHIFI

    "A fejegységet folyamatosan hangosítva, a hallgatott zenétől függően 30-32 értéknél a beépített végfokozat torzítani kezd. Az RCA kimeneten ennél az állásnál torzítatlan, ámde 0,25-0,35 V-os jelet mérhetünk, amely nem elegendő az erősítő 0,4 V-os igényének, tehát az erősítő kimeneti teljesítménye elmarad az elérhető maximumtól." "Mindkét erősítő hangerőszabályzóját csavarjuk minimum-állásba (2 ill. 4 V). A fejegység hangerejét addig növeljük, míg az első szett torzítani nem kezd (kb. 27cs állás). Innen szükség szerint egy vagy két hangerőszintet léptessünk vissza, ez lesz a maximális hangerőállás (kb. 25). Ekkor az RCA kimeneten kb. 2 V feszültség mérhető" Ezeket nem igazán értem... az egyiknél 30nál kezd el torzítani, a másiknál 27-nél... és a 0.4V-os ilyesmi állásban 0.25-0.35V feszültséget szolgáltat, míg a másik 27ből 25-nél kb. 2 V-ot? Csak én látok it ellentmondásokat? Akkor az is 1.25-1.75között kéne legyen,nem? No meg a másik,hogy a hangerőszabályzás nem lineárisan megy,hanem logaritmikusan,nem?!? Mármint teljesítmény szempontjából,mert ugye a hangosságérzet logaritmikus és egy lineáris hangerőszabályzóval nem sokra mennénk,mert az elején hirtelen rengeteget hangosodna a 0-hoz képest,aztán szinte semmit... így a hozzá tartozó RCA jelszintek sem lehetnek lineárisan erősödőek a hangerő feljebb tekerésével... Nyugodtan javítsatok ki,ha tévednék...
  14. akzo

    AUTÓHIFI

    :lol: :) :D ez ott volt!!!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.