Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Morpheus

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    859
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

Morpheus last won the day on Március 27 2013

Morpheus had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Fejér megye

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Trabant 601, Honda Shuttle 4WD, Opel Astra F Caraván c14se, Opel Corsa B swing c14nz, Opel Astra G Caraván
  • Város
    Csókakő

Legutóbbi látogatók

3.931 profile views

Morpheus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Hírnév

  1. A relé lehet érdekel mert ha télleg van benne gyárilag előkészítve akkor csak az hiányzikk.. Amúgy kari után fogok neki állni akkor kiderül hogy mi van benne..
  2. Meg van a motorkód.. (bocs még sem 1.4) X16SZR A leírást pedig nasgyon köszönöm ha elkülditek.. ( madvvord@gmail.com ) Köszi
  3. Sziasztok ! Egy kérdésem lenne: G astra Kombi 1.4 benya (motorkódot most még nem tudok) Utólagosan szeretnék beépíteni Ködlámpát. Nem túl felszerelt az autó úgy néztem a vezetékei sincs bennt. Meg a lökösből a helyét is ki kell vágni.. Nos annyi hogy nem elsődleges szempont hogy gyári legyen minden működése.. Lényeg hogy működjön. Ködlámpás kapcsoló (család) meg van, ködlámpa meg van. Úgy szeretném bekötni hogy húzok be szálat a lámpákhoz azt egy univerzális 30A relével és lengő biztitartó és biztivel adnák neki áramot. Akár a tompitottról akár a helyzetjelzőről. ezt még eldöntöm. .(hogy szabályos e, ezen a környéken ez nem számottevő tényező.) A kérdésem az lenne hogy a világítás kapcsolót hogy tudom kivenni a helyéről ...néztem youtube on videókat de erről nem nagyon van..(már beírtam angolul is meg úgy is hogy Vauxhall) de semmi. Valaki tud képekkel szolgálni esetleg videó? és csinált e már valaki ilyet esetleg dokumentációja róla.. KÖszönöm..
  4. Itt van az érintkező, ugye a jobb oldali van elkopva, letörve. Itt meg a programtárcsa ami forog, egy törlésnyi intervallum lenne egy teljes kör, ugye ha az egyik érintkező nem lenne rövidebb.
  5. Nyikorgás lehet fémes, gumis, műanyagos, is akár.... Lehet hogy a gumi szilenteket hallod! Próbáld ki hogy álló autónál nyitott csomi ajtónál rányomsz párat a csomiban ha úgy is hallod a hangot, akkor szolsz egy havernak akit jól be kell küldeni a kocsi alája és mondod neki hogy fülelj!!-->hogy pontosítsd a hiba forrását!
  6. Morpheus

    Fék

    Mivel álltalában egyszerre szokták cserélni a szettet, és te csak hátul cseréltél, nem lehet hogy most az első van a soron és az első tárcsád ráz most? Nézetted azóta amióta újból ráz hogy melyik a hibás? Egy vékonyabb tárcsa 140 ről féklezve már szépen tud deformálódni.....--> nem bizti hogy a hátsó a..
  7. Vagy a visszacsapó szelep nyiffant ki, ami felelős a benya vissszafolyásában, Vagy az AC-pumpád kezd gyengülni és nem nyom elég benyát a megfelelő nyomásra, vagy az AC reléje buzizik. Azt nézd meg amikor nem akar beindulni (mielőtt beindulna) hogy van e nyomás a rendszerben, meg hogy tuti frankón nyom e a az AC.....
  8. Helló Azt hogy érted hogy mindig más helyen? Lent egy bizonyos 5-10 cm-ben? Vagy az ablaktörlés szakasz tartományában bárhol? Ha lent, akkor nézd meg a tengelyt, nem e lötyög, vagy ki van e kopva, esetleg az egész mechanika a műanyag alatt. Ha bárhol áll meg akkor valószínű elektromos baja lesz, mégpedig a törlésért felelős "programtárcsa" ez egy csúszóérintkezőkkel tele kis kütyü ami felelős a végállás pontos helyének a megállításában...
  9. Morpheus

    Elektromos

    Szerintem csináld azt ami unlogikus.... Vagyis ahogy gondolog hogy úgy kéne lennie, annak az ellenkezőféleképp kösd be Vagyis a fix áramot szeretné akkor kösd a pirosra, ha gyújtás áramot szeretnél kösd a sárgára......Hátha megvariálta a Blau.. próbát megér veszteni nem vesztesz.....
  10. Morpheus

    Elektromos

    Első nekifutásra elmondásod alapján azt lehet feltételezni hogy lecsúszott egy vákuumcső, ami miatt nem működnek a kis "ajtók" ! DE......., Nekem volna egy kérdésem, azt a bizonyos belső keringető gombot álló, azaz NEM JÁRÓ motornál nyomkerásztad és úgy szeretted volna mozgásra bírni? Mert ha Igen akkor, próbáld úgy hogy beindítod és jár a Motor, mert azt vákuum működteti, és csak akkor működik ha van vákum, vákum meg akkor van ha jár a moci.... Ha meg úgy próbáltad akkor nézd meg a vákuumcsöveket, esetleg a kis ajtót nem e szorul, akad... Ha le lenne csuszva, nem kellene furákat csinálnia a motornak? Mert ott ugye falsot szíííí? :huh:
  11. Azért írtam azt hogy körülnéznék én még a helyedben mert kicsit sokallom a 25 e ft ot csak a 4 db felniért!
  12. Vagy az új szélvédőbe hazafele az úton.... Igen ez is egy örökös téma lesz hogy mikor érdemes kicserélni, van hogy 400e km alatt egy kavics se, van hogy az új szélvédőbe 10 méter után.....kiszámíthatatlan....
  13. Háát nemtom melyik jobb, hogy most ennek örülni kellene vagy nem.... :blink: ui.: akkor 2 évig szemezhetsz a 20cm-es csíííííkkal :D
  14. Lényegen nem változtat, műszakin bukta.....addig meg személyes igény, és amolyan zavar e vagy sem, dolog
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.