Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Makettes-Atis

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Makettes-Atis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. köszönöm fiúk a segítségetr, 7végén utánajárok a dolgoknak. Ujjabb kérdés akiknek már hosszabb ideje van Astrájuk: Mennyire megbízható az Ecotech motor? ? évet bír, vannak-e valami buktatói, gyengéi, egyáltalán mennyi az átlag élettartam. Kedves rokon elöjött hogy 4 év után jönnek majd a hibák, tehát 1 éven belül hozzá kell nyúlni a blokkhoz.. hangoztatta. Szerintetek? üdv.
  2. Köszönöm Opel16V... ... a fene, akkor nem férne be a beépített navigáció kitoló szerkezettel. Ehh.:)
  3. Sziasztok az elmult 2 hétben próbálgattam a kocsit. Klíma nélkül tényleg fürgébb a kicsike, ugyhogy megpróbálom mellőzni a használatát. Ami viszont zavar mostanság hogy menet közben valami zörög hátul. Ezidáig nem tudtam rájönni mi lehet. Alulról jöhet a hang, de főként a csomagtartó felöl hallom. Vagy a kipudob valamely felfüggesztésének bármely tartozéka esetleg a kalaptartó, bár azt szoktam figyelni és nem igazán moccan meg. Szal egyenlőre ismeretlen a Jelenség. Más. A héten találkoztam egyik "kollégával" sajna elfelejtettem a nick-jét, meg elkérni tőle a számát. Egy Gyönyörű fekete G-je volt, Tető talpig fekete sötétített ablakok izléses elegáns hátsó szárnyacska és alufelnik. Mondta forumon fent szokott lenni. A Hajóállomás u. ban találkoztunk, véletlenül elküldtem a 3,14csába, de aztán remélem megtalálta amit keresett. Ha Magára ismer az illető kérem jelentkezzen vagy ha tudjátok kiaz megköszönném ha elnavigálnátok hozzá itt. 3. ami miatt még segítséget szeretnék kérni, illetve tapasztalatot vagy reagálást. A kérdésem az lenne hogy az Astra központi kijelzője (1993/G) mögött.. van e valami a műszerfal konzol alatt? kábelek, csővezeték, bármi? van-e ott egyáltalán hely. Illetve ugyanez a kérdés az utasoldali légzsák fölött található résznél is. VAn-e valakinek információja arról hogy is van elrendezva a műszerfal alatti konstrukció. válaszotokat segítségeteklet előre is köszi. üdv.
  4. Ahoi. Köszönöm fiúk. Hic. Klíma nélkül valamelyest fürgébb , szal valószinű az fogja vissza, mint mostanában a "kollégák" is megerősítették. A fordulatszám mutatót nem néztem de bekapcsolásnál hallhatóan megemeli. a nickem 2 okból ez. az Első mert az Atis már foglalt... sajna... a másik pedig a hobbim. Makettezem. üdv. és mégegszer köszi
  5. Sziasztok Végigrohantam gyorsan a forumtopikok közt, és talán itt van a helye a beírásomnak, amennyiben mégsem, akkor elnézést, még új vagyok.:) Kezdeném azzal hogy eddig egy 91' Escortot terelgettem, de a sok nyűg és tipushiba miatt befejeztem a fordos pályafutásom. Nemegészen 2 hete vettem egy 2003-as G-s Astrát. 1,4-es, benyás. Hófehér, még a tükröket is lefújattam színre. Amint lesz róla képem, megbírkozok majd a bemutatásával is. A rizsa után jöjjön a lényeg. Vannak nemtetszésemet megjelenenítő dolgok az autóval kapcsolatban. Összeségében szép, jó, egybe van meg minden, de egy két dologra szeretnék választ kapni, és talán itt tudtok nekem ezügyben segíteni. 1. Az autót egy kulcsal kaptam. A kereskedés ahol vettem, azt mondták ők is egy kulcsal kapták, a legelső tulaj viszont állítólag 2 kulcsal adta el, szal fosok még hogy el ne vigyék. A kérdés az az lenne hogy van-e a teljes zárcserén kivül valami okos, és olcsóbb megoldás, mert egy betétszett elérheti az 50 ezret is. 2. Amikor 90° környékére melegszik a víz, akkor bekapcsol a venti.. majd egy perc után leáll de 2 mp mulva ujrakapcsol.. megy 10 mp-et majd megint leáll 2-3 mp-re és ezt játsza addig amíg nem kap menetszelet, vagy le nem állítom. Ez normális? vagy a hőgombát cseréljem le, vagy valami okos gondolat? 3. és egyben ez aggaszt a legjobban. Autó áll, megy a klíma, a rádió, a belső venti 3-4-es állásban. Elindulok... kuplung kettő.. és az autó nem gyorsul. van hogy 1500-ról 3 másodpercig is eltart mire felkúszik a fordulat 3000-3500-ra. Ha meg emelkedőn kell elindulni akkor végleg "lajhár efektus" számomra a ford után tul sokáig tart mire erőrekap és eléri azt a szintet mint a ford. Ez a klíma miatt van? Az veszi el a delejt az autótól, netán az elektronika van leszabályozva a befecskendezőrendszer meg mittudomén, vagy mi lehet a gond? 4. A hütőventillátor nincs direktre kötve, magyarán ha lekapcsolom a gyujtást, a menő ventillátor is elhallgat. Más autóknál ez akkor is jár még amikor a pali már a liftbe van a munkahelyén. Ez minden Astránál ilyen, vagy csak az enyém tisztel meg ezzel? Most így első nekifutásra ezek a problémák, amiket ha tudok/tudnék.. orvosolnék. Ha valaki tud valami jó gondolatot, ötletet, én dilettáns embernek magyarázatot adni, azt igazán megköszönöm. üdv.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.