Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

faken

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra F 1.7DTL
  • Város
    Magyarnádalja

faken's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. faken

    Dízel

    Ha ez véletlenül az iolnyomás szabályozó szelep akkor úgyis jól van... mert nekem akkor az nincs,és itt olvasom a letöltött könyvben, hogy ez stabilizálja az oilnyomást :) és valszeg ezért nem megy rá az oilhűtőre az olaj és túl sokat nyom a turbóra... B)
  2. faken

    Dízel

    Szió mörfi! Ha belemerülnél ebbe a dologba,légyszi nézd meg,hogy a szűrőház felett van egy csavi (az utastér fele néz,valszeg a turbó olajzócsővel is összefüggésben van) ha azt kicsavarod van ott vmi,vagy csak egy luk az egész amit becsavaroztak??? :)
  3. faken

    Dízel

    Úgy néztük,hogy a ház úgy van kiképezve,hogy 107 fokig magából a szűrőből küldi fel az oilt,107 fok felett nyit a termosztát,zárja a szűrő nyílását és nyitja az oilhűtő beáramlóját és ez megy a turbóra. B)
  4. faken

    Dízel

    Egy termosztát van amire 107-120 fok van írva,meg gyártási év hónap.Tehát 107 fok alatt nem nem engedi a turbóra az oilt. Ez ott bent frankón mozog és csiki-csukizik. :) Vagy a karter oilját engedi,vagy a hűtöttet.
  5. faken

    Dízel

    Szia! A rongyosdi nem jött be... Tegnap voltam a szerelősrácnál és nem tudom tudjátok-e mi van az oilszűrőházban, az olajhűtő visszaáramló átmenőcsavarja után (húú ezt szépen leírtam)??? :)
  6. faken

    Dízel

    Hát faken ezt nevezik szívásnak, bár hogy őszinte legyek és ha levan dugózva az oil hűtőd akkor te is tehetsz róla. Van szerepe az oil hűtőnek, és föleg a tiéd bár Dtl de lemez karteros (ha jól sejtem) 1lit oillal kevesbb van benne mint a későbbi modelban. (na ezt jól megírtam) Szóval neked 4.5lit van benne ha levan dugózva a hűtőd, ez kevés és ráadásul nincs is hűtve. Az enyém alu karteros 5.5 lit és eddig jó a turbóm , és a hűtőm,csak mostmár bene kakáljona turbó hamár ennyit beszélünk róla. Ja és még valami, ha a levegőszűrőház és a turbó között szakadt a gumi akkor ugye 1értelmű a dolog.
  7. faken

    Dízel

    Hali! Még nem tudom mi az ok,de mindkét cső és a hűtő is hideg 90 fokos motornál. Most készülök belemélyedni a dolgokba majd,később többet fogok tudni....
  8. faken

    Dízel

    Sziasztok! Üdvözlök mindenkit itt a fórumban,mint új tag.Van egy 1.7 DTL 95-ös Astrám és valszeg jó helyre klikkeltem,mert hasonló gondom van (már megint) a turbóval,mint amit olvastam feljebb. Csak annyi különbséggel,hogy nekem februárban volt egy úgymond nagyszer-vízelés,ami gyűrűzésből és turbócseréből állt. A turbót osztrák bontóból hoztam 50ezerért,mivel sokalltam a felújítasért a lóvét és láss csodát 11ezer km után megadta magát!!!! B) Ugyanúgy kotyog a tengelye,mint a réginek csak ez sokkal több olajat vitt az intercoolerbe és onnan a motorba,mint a régi. A jelenség úgy kezdődött,hogy fogyogatni kezdett az olaj,melegedni a motor és a reggeli indításnál jókora fehér füst,amit vittem magammal kb 6-7km-en keresztül :) és ha meleg motort indítottam nehezen indult el. Szombaton voltam szerelőnél (aki csinálta a gyűrűzést) kompresszió mérés,porlasztó mérés,előtöltés nézés,légszűrő csere,gázolajszűrő csere és nincs meg a baj... Ma reggel szedtem le az intercooler nyomócsövét és majdnem eldobtam az agyamat :omg: . Holnap én is moshatom a hűtőjét. A turbóval egyelőre nem tudok mit kezdeni mert sokallok minden lóvét azért a 9 LE-ért. Van a kocsin olajhűtő, amin nem megy keresztül az olaj,esetleg ez is befolyásolhatja a turbó élettartamát??? Mert akkor holnap kimosom azt is. És esetleg mit lehet "monyákolni"a turbellóval????? :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.