Sziasztok! Üdvözlök mindenkit itt a fórumban,mint új tag.Van egy 1.7 DTL 95-ös Astrám és valszeg jó helyre klikkeltem,mert hasonló gondom van (már megint) a turbóval,mint amit olvastam feljebb. Csak annyi különbséggel,hogy nekem februárban volt egy úgymond nagyszer-vízelés,ami gyűrűzésből és turbócseréből állt. A turbót osztrák bontóból hoztam 50ezerért,mivel sokalltam a felújítasért a lóvét és láss csodát 11ezer km után megadta magát!!!! B) Ugyanúgy kotyog a tengelye,mint a réginek csak ez sokkal több olajat vitt az intercoolerbe és onnan a motorba,mint a régi. A jelenség úgy kezdődött,hogy fogyogatni kezdett az olaj,melegedni a motor és a reggeli indításnál jókora fehér füst,amit vittem magammal kb 6-7km-en keresztül :) és ha meleg motort indítottam nehezen indult el. Szombaton voltam szerelőnél (aki csinálta a gyűrűzést) kompresszió mérés,porlasztó mérés,előtöltés nézés,légszűrő csere,gázolajszűrő csere és nincs meg a baj... Ma reggel szedtem le az intercooler nyomócsövét és majdnem eldobtam az agyamat :omg: . Holnap én is moshatom a hűtőjét. A turbóval egyelőre nem tudok mit kezdeni mert sokallok minden lóvét azért a 9 LE-ért. Van a kocsin olajhűtő, amin nem megy keresztül az olaj,esetleg ez is befolyásolhatja a turbó élettartamát??? Mert akkor holnap kimosom azt is. És esetleg mit lehet "monyákolni"a turbellóval????? :)