Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

béka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    20
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

béka névjegye

  • Születésnap 1973-04-05

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Zala megye,Kehidakustány

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    1.7 DTi Caravan (2003)
  • Város
    Kehidakustány

béka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Erzsébethegyre,Kocsis Dezsöhöz!Nagyon korrekt! Zsolt
  2. Igen,hozzátanították + új immo kódot kapott!Szerintem ha másik ecu-t teszel rá,akkor kell az immo chip is. Én is nagyon remélem!
  3. Amit cseréltek: - leállítószelep (Ezt még adagoló hiba gyanúnál,de amit kivettek,a szerelö szétszedte és tényleg rossz volt) - klíma elektronika (Emiatt nem üzenmelt a klíma) - bal oldali összekötö gömbfej (Ez csak úgy jött menet közben) - ECU (Na ez volt a klíma kivételével az összes hiba forrása) Minden kiszerelt alkatrész megvan!Az öcsém múlt hónapban cseréltetett váltóolajat ugyanitt és még az olaj is ott volt kannában,amit lecseréltek!:D
  4. Igen,korrekt! Csak azt fizettem,ami cserélve lett!Ami próba szinten lett beletéve,azt nem és igen minden maradt a régi,csak az "agy új"! A szervizekkel az a gond,hogy egy ilyen hibánál ami az adott körön van,szó nélkül cserélnek mindent,aztán nyúlhatsz a zsebedbe,de jó mélyen! Összességében kb. 1 hónap és 160K!De megérte! Szervízben ez 400K-nál kezdödött volna!
  5. Sziasztok! Megoldódott a probléma!Elötte még jött egy olyan,hogy leállítottam a gépet és utána nem indult el.Indítóztam de semmi,majd indítózás után elindult mindkét venti!Aztán kis várakozás után elindult,na ekkor irány a szerelö Zalaegerszegre! Gyanú,adagoló elektronika!Megnézték,hibakódot olvastak és ekkor is ez tünt kézenfekvönek!Aztán kiderült,csak leállítószelep!Ó isten császárság gondoltam!De nem.Utána a gép menet közben leállt,ráadásúl a gyujtáskapcsoló is behallt!!!!Na ekkor jött az adagoló elektronika!Szereztek egy bontottat!De ahhoz,hogy próbálni lehessen,a gyújtáskapcsolót kellett helyrehozni,újra kellett lamellázni!Na ez megvan jöhet az adagoló!Rátesz,de nem az igazi!Másik szerez,na azzal okés!Vagy mégsem?Hát nem! A vége motorvezérlö elektronika!!!Ez úgy derült ki,hogy szoftvert akartak frissíteni,de vette az adatokat! Úgyhogy a motorvezérlés volt a ludas!!!! Ehhez jött még a klímánál valami elektronika(bal oldalt van,a nevét nem tudom),amit cserélni kellett!Ez miatt indultak el a ventillátorok és emiatt nem müködött a klíma!! De most oké a gép! Köszönet a megbízható,hozzáértö szerelönek,aki nem adta fel és végül megoldotta a gondot! Zsolt
  6. Sziasztok! Az enyém volt a #2684 hozzászólás. Hát bekövetkezett....... Ma hazafelé megálltam,kb.2 percre és azóta nem indul el a gép.Indítok és semmi.Hajtani hajt,de nem indul.Indítózás után mindkét ventillátor ment.Kaptam olyat tippet,hogy az adagoló elektronika adta meg magát. Hát nem tudom..... Zsolt
  7. Sziasztok! Az elözmény: "Sziasztok! Már korábban írtam a problémáról. A szervízlámpa ki-ki gyullad rendszertelen idöközönként.Ekkor,illetve elötte az autó erötlenné válik,majd amikor a lámpa világít,kicsit magához tér,aztán mikor elalszik akkor semmi gond. A mai napig nem tudták megmondani mi lehet a gond. Elözmények: Autóvillamossági szerelönél hibakód kiolvasás.Eredmény:P0100 Légtömegmérö kicserél,hiba nem szünik meg.Az összes vezeték kimérése,szakadás nincs,de a hibakód ugyan az. "Mechanikus" szerelönél: -EGR szelep szétszed,kipucol -> tökéletes -Adagoló vezérlés levesz,bevizsgál -> tökéletes -Turbó szétszed,csövek kipucol -> tökéletes -Szívócsövek leszed,átnéz -> nincs dugulás -Új légtömegmérö leszed,kipucol -> tökéletes -Diagnosztika -> csak a P0100-as hibakód -Diagnosztika menet közben -> mért értékek tökéletesek,világító lámpa mellett Vagyis semmi kézzelfogható.Mindketten motorvezérlésre tippeltek,de csak tipp.Állítólag Veszprémben tudják megnézni,hogy megfelel-e a gyárinak.Azt mondták javítani nem lehet,csak cserélni. Esetleg valaki találkozott már ilyennel vagy van valami tippetek? Elöre is köszi a segítséget!" Most ehhez még társul egy újabb probléma.Nevezetesen,hogy kigyullad a szervízlámpa mellett lévö,hütöt ábrázoló lámpa is,és ilyenkor a fordulatszámmérö sem üzemel.Néha gondol egyett és felugrik 3 - 4 ezer közé aztán vissza. Ja a klíma sem megy. Hibakódok,amiket kiolvastam: P0100=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés funkció-rendellenesség P1540(ezt olvastam,ezt 2x villogja,de 1-el nem kezdödhet elvileg,lehet,hogy)P0154=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) inaktív P1530(ez ugyan az,mint a felsö,de csak 1x,és lehet,hogy)P0153=Lambdaszonda (Bank 2, szonda 1) lassú P0381=Izzítógyertya/ellenőrnző lámpa funkció-rendellenesség Szóval tele vagyok rendesen. Ezek okozhatnak ilyen mutatványokat? Elöre is köszi! Zsolt
  8. Szia! Eddig minden problémát megoldottak,de ez meghaladta a tudásukat.Elvinném hozzád is(persze,ha fogadnál),csak kicsit messze vagy.
  9. Sziasztok! Már korábban írtam a problémáról. A szervízlámpa ki-ki gyullad rendszertelen idöközönként.Ekkor,illetve elötte az autó erötlenné válik,majd amikor a lámpa világít,kicsit magához tér,aztán mikor elalszik akkor semmi gond. A mai napig nem tudták megmondani mi lehet a gond. Elözmények: Autóvillamossági szerelönél hibakód kiolvasás.Eredmény:P0100 Légtömegmérö kicserél,hiba nem szünik meg.Az összes vezeték kimérése,szakadás nincs,de a hibakód ugyan az. "Mechanikus" szerelönél: -EGR szelep szétszed,kipucol -> tökéletes -Adagoló vezérlés levesz,bevizsgál -> tökéletes -Turbó szétszed,csövek kipucol -> tökéletes -Szívócsövek leszed,átnéz -> nincs dugulás -Új légtömegmérö leszed,kipucol -> tökéletes -Diagnosztika -> csak a P0100-as hibakód -Diagnosztika menet közben -> mért értékek tökéletesek,világító lámpa mellett Vagyis semmi kézzelfogható.Mindketten motorvezérlésre tippeltek,de csak tipp.Állítólag Veszprémben tudják megnézni,hogy megfelel-e a gyárinak.Azt mondták javítani nem lehet,csak cserélni. Esetleg valaki találkozott már ilyennel vagy van valami tippetek? Elöre is köszi a segítséget! Zsolt
  10. Vadonatúj és ott voltam amikor kicserélték.Hát van úgy,hogy indítás után kis idővel már világít a lámpa,aztán elalszik. A fordulat is változó,de inkább amikor indulok vagy gyorsítok....
  11. Sziasztok! Légyszi segítsetek! Ma hoztam el az autót szerelőtől(autóvillamosságis)! Hibakódnak csak a P0100-at:Légtömegmérô feszültség alacsony (2) írja ki. Végigmérték a vezetékeket,szakadás nincs. Tipp:motor vezérlő elektronika... Olyan tünetet produkál,hogy menet közben elmegy az erő,aztán szervízlámpa kigyullad és utána valamivel jobb.Van úgy,hogy 1-2 napig semmi,aztán megint.35 Km-en van,hogy kigyullad,aztán elalszik,majd megint kigyullad. Ez tényleg lehet vezérlés??? Előre is köszi!! Zsolt
  12. Köszi! Aztán most voltam villamosságisnál. Hibakód olvasás:P0100=Levegôtömeg- és levegômennyiség-mérés funkció-rendellenesség Mûszer szerint:Légtömegmérô feszültség alacsony (2) Hibakód törlése után nem jön vissza. Egy kanyi se a fôtengely jeladóról.A légtömegmérô kb. 3 hete ki lett cserélve.Most annyi,hogy elvileg szakadás lehet. Persze nincs 30-35 fok így a lámpa se jelez. Most akkor nem igazán vágom,hogy légtömeg vagy fôtengely jeladó. Zsolt
  13. Sziasztok! Mennyire bonyolult a fôtengely jeladót kicserélni?Azért kérdezem,mert nem tudom az autót 1 napra beállítani szerelôhöz. Elôre is köszi! Zsolt
  14. Mondta,hogy ki kellene cserélni és akkor biztosan megszûnik.Azért én is furcsálottam,mert olyan nincs,hogy egyszer megnyúlik,aztán meg nem. Es cseréltél jeladót?
  15. Kösz,de,ha nem mondod..... Reggel mikor megyek melóba és nincs 30-35 fok,akkor semmi,de d.u-n hazafelé pedig világít.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.