
Andorka
Fórumlakó-
Hozzászólások
14 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Szeged
Andorka's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Helo ! Hatha itt is megvalaszoljatok ... merth nem tudom melyik topicba valo :huh: Van egy 1.6os 8v-s astra g autom.Nagyon szeretem is. blabla>D a motorkod: x16szr (75paci) A kerdes : erdemes beleszerelni gazt? Szerbiaban van legtobbszor es ott is kaptam ajanlatot a beszerelesre olyan 70.000 ft koruli osszegrol lenne szo. Namost , mennyire igaz az , hogy surun at kell kapcsolni benzinre is , mert eleg karos az autonak a folytonos "gazolas". Ha ez igaz akkor mar alapbol koztes arral kell szamolni es igaz , hogy karavan de akkor is helycsokkenessel a csomagtartoban es akkor mar nem biztos , hogy megerte a szorakozas. Altalanos tapasztalatok ami a gazt illeti? Udv Andor
-
Alany : 1.7 dti (isuzu) 2000-es evjarat. Elozmenyek : Idiota szerviz. Amit lehetett elrontottak.Fejpakolast "vegeztek". Kovetkezmeny: A motor hangosabb lett mint volt ( kb mint valami ZETOR ) , nem az a szep pufi hangja van. Ez meg nem is idegesitene. De eszrevettem , h emelle a zorges melle parosul egy egyenletlen rezges (alapjarat ingadozas). Neha bekohog a motor. Namost volt egy kiegett melegitogyertyam. Cserelve lett azota mintha jobb lenne. De meg mindig bekohog. Namost az ilyen ritmusosan dadogo hang akkor jelentkezik amikor mind a negy indexet bekapcsolom. MEGOLI AZ ARAM A KOCSIM!:lol:. Ja es amikor meg nem csereltem ki a kiegett gyertyat , akkor a lampa fenyereje mindig joval erosebb lett abban a pillanatban amikor bekapcsolt a hibajelzo sarga utalatos lampa. A mester haverom szerint a fejpakolast amikor csinaltak nem csiszoltak a hengerek korul es mivel nagyon preciz motrok ezek a japanok , igy az egyik henger mintha ki-ki maradna. A szelep nem jol zar. De ha emelek az alapjaraton ami mellekesen jo 849-853(akkor amikor nem kohogcsel) (idealis 850) akkor megszunik az ingadozas (legalabbis azt szeretnem hinni).MAF ertekek jok. Annyira csunya , hogy a motorhaz rezeg a rossz motortol , regen ez sokkal halkabb volt es a motor nem rangatozott. Kerem segitsenek mi lehet a baj. Ja es talan a vizpumpam kezdi felmondani a szolgalatot, de ennek nem hiszem h sok koze lenne ehhez. Es fura nyikorgo hang jott ki tegnap reggel a vezermuszij kornyekerol. Kivillant most is egy sarga hiabajelzes tegnapelott este, de azt meg nem diagnosztizaltattam. Mivel magatol torolte magat. (akkor kapcsolt be amikor felhuztam a kezit amig meg picit gurult az auto, nem tudom van e kezifek szenzor ?!) <totally confused & saaad>
-
nekem az 1.7dt isuzu 3000 rpm-nél 138at megy , az rendben van? ja és hol tudnék hátsó fejtámla szettet venni? (ez nem ide , de hátha valaki tud segíteni)
-
Helo! Lenne egy eleg bolond kerdesem :unsure: Egy 1.7 isuzus caravannal verettem a minap es ugy 130-140-nel elkezd vibralni a kormany eleg rendesen . Visszalassitok olyan 110 kore es abbamarad.De utana szinte semmilyen vibracionak sincs nyoma. Egyszeru blanacing problema lenne ? Lehet annak koze , hogy a fek paknikat (nem tudom ez magyarul van?!:wacko:) olyan 3 hete csereltem azota mar belevertem egy 500km-t es meg mindig csikorog kisebb fekezeskor . Olyankor ha meg jobban rafekezek elhallgat. Valakinek valami szomorito otlete?:lol:
-
holnap probaljuk a masik kettot is cserelni. Egy uj vezerloegyseggel probaltam 1 napig , ingyen de sajnos az nem oldotta meg. Es a hiba p0380 , tehat szerintem is csak izzitogyertyas lesz es remelhetoleg nem motor vezerlo..:unsure: A szerelo egyik ismerosom , vele meg tudom beszelni a gondjaimat es tenyleg segiteni akar es meg meg is hallgat. Na majd szolok mivolt , mert nagyon a vegere akarok jarni. Ja es ha motor vezerlo lenne akkor kesobb is a nap folyaman neha bevillanna nem??? Mert amikor mar picit bemelgszik a motor nem csinal ilyet es nem safe mode-ban uzemel ...
-
2o volt rossz azokat csereltem de meg mindig jo. Olyat mondott a mester h lehet h masik kettot is a masodik agrol ki kell cserelni mert lehet h mas ellenallasok miatt villan be , ugyanis volt mar ilyen esetuk ... most ebbol mi igaz. Mondjuk meterrel lett bemerve az osszes gyertya talan jobb lenne aksirol megnezni h piroslik e..
-
Helo! Lehet h itt tudna valaki segiteni ... van egy isuzu 1.7-es 00`-es evjaratu astra G-m es ezeket az erdekes oromteli perceket nyujtja nekem minden reggel:D -->minden lampa kialszik, kulcs elfordit motor popcre indul , 5 masodperc carakozas es Engine check FELVILLAN Elmenni mesterhez kiolvastatni , p0380 , tehat izzitogyertyak kivizsgalasa , 2 rossz volt TELJESEN HIRTELEN. elotte meg semmi. Kesobb amikor mar elegge meleg a motor ujrainditasnal nem gyullad ki , de a problema tovabbra is megvan. Az aksi mellett van az a A104-es rele vagy kis okos kutyuke amit probaidore lecsereltunk es hat az ujjal is ugyanaz a hiba ... TIPP?? thx
-
adott a problema: jelzolampa indulas utan HIDEG motornal kivillan a gyujtast koveto masodpercekben , ez legyen kb 5 masodperc. Motor bemelegszik aznap max meg 1-2x de amikor bevillan ugy is marad kov. gyujtasig. Szerviz , hibakod : p0380 , ez elvileg A-rele... Namost 2 melegito csere , tovabbra is ugyanaz , otlatek ? Lehet mikrokontroller vagy esetleg rele?? THX
-
Vettem nagybacsimtol 1.4kk -ert 1.7 TD 99` caravan-t Full Extra. Igazabol neki hittem es megnyugtatott , hogy neki 1 ev alatt semmi javitanivaloja nem akadt vele es ha esetleg lenne a kozeljovoben valami hibaja , o allja. Na mind1 egybol elo is jott a gond , holnap reggel 8-ra el is viszem majd mesterhez mert az inditasgatlo ki-ki gyullad 3-ikban 1900 RPM-nel. Ratapos vagy elvesz a gazbol es eltunik. Sokan mondjak piszkos uzemanyag , EGR szelep , Vakum pumpa... stb lehet. Remelem nem kezdodik rosszul a tortenet.
-
Sziasztok ! Igazabol ezt mar kerdeztem a Diesel topicban , de megprobalkozom itt is:) A Dudum par napja idorol idore , teljesen random modon bevillantja a kis "inditasgatlo" (tartalyszeruseg) jelet a a muszerfalon (van benne egy villam jel is) es gaz visszaengedesekor de akkor sem mindig kialszik a figyelmezteto jelzolampa. Baratom tippje valami filter (agr) , piszkos uzemanyag lehetett , habar ketlem , hogy olyan egyszeru lenne. Elektronika kaputt????:) A Dudu: ASTRA G 1.7 TD `99 Lecci valaki tippeljen mar vmire, nyugtassatok meg , habar csutortokon reggel 8-ra mesterhez megy.
-
Sziasztok ! Van egy `99-es 1.7 TD Kombim es menet kozben kigyullad ugy 2100 fordulat kornyeken egy dobozka amiben villam van:). Egyik haverom azt allitja , hogy tuti AGR filter vagy valami ilyesmi. Ja igen es ilyenkor amikor megjelenik az ikon kis felporgetes eseten "helyrejon" (vagy akar gaz elvetellel). Szerbiaban lett tankolva utoljara nem a legminosegesebb anyaggal , de gondolom ettol nem kene , hogy behaljon. Utana mar ontottem ra minosegesebb folyadekot is , de nem sok valtozas van , koszi elore a segitseget. Ja es nem mindig gyullad ki 2000 kornyeken , 3ikban viszonylag gyakran , eltart 1-2 percig mig helyrejon aztan talan megint egy fel ora mulva elojon , valami otlet?
-
Ja , sok van de 1.4-1.6 motorosokbol mar nem annyi es felhivok 5-6 abbol mindet eladtak mar. Amugy en is szivesebben vennek maganszemelytol , ha nem muszaj +200.e -t ratenni akkor minek:D
-
Nem tudom en is most neztem korbe Szegeden. Picit sokallom , hogy az 1.6 8v 1999-esert elkernek 1.45 millat. Nyilvan ez lealkudhato 1.4-re de akkor is, a viszontelado meg be is vallja , hogy a 140e km az legalabb 240e mert nemetorszagbol van es ott sem sarki bevasarlasra veszik az autot. 2000 koruli evjaratok itt Szegeden klimaval olyan 1.5kk korul mozognak klima nelkul 1.3... Mit gondoltok ez sok?
-
Helo mindenkinek (elso hozzaszolas , egybol egy hulye kerdes)! Nalam is ez a nagy dilemma ! 2001-2 evjarat kornyeki Astra G 1.6 16 v VAGY 99-00 evjarat Astra G 1.6 8v Merth, nagyon sokan azt allitjak , hogy a 8v-s motor sokkal egyszerubb ergo "jobb" kevesebbe kerul a fenntartasa. Nem fogok gyorsulasi versenyekre menni , es ami kifer a 8 szelepbol az untig eleg lesz nekem 99%-ban 2en fognak ulni a kocsiban. Mi a velemenyetek ? Tenyleg ennyivel "olcsobb" a 8 szelepes , hogy 1-2 evnyi fiatalsagot is erdemes lenne erte felaldozni?