
racka
Fórumlakó-
Hozzászólások
14 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Kalocsa
racka's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ugyanez volt a gondom nekem is nem olyan rég, hogy 120 fölött elkezdett remegni a kormány. Centíroztattam a kerekeket, és utána jó lett!
-
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! Sajnos elég messze vagyok Pesttől, de ha lesz egy kis pénzem, akkor lehet elviszem egy jobb helyre az autót, hogy átnézzenek rajta mindent. Szeretném a toppon tartani, mert nem hiszem, hogy a közeljövőben lesz lehetőségem cserélni. Egyébként mennyit kóstál egy alapos átvizsgálás, beállítgatás, stb, ha nem számolunk alkatrészcserével?
-
Köszi mindenkinek a válaszokat! Légszűrőt kb másfél hónapja cseréltem, tehát az nem lehet gond. Mivel még nincs egy éve, hogy megvan az autó, ezért nem tudom, hogy az előttem lévő két tulajnak milyen volt a vezetési stílusa. Lehet, hogy "ellustították" az autót, de akkor ezt valahogy fel lehet javítani? A fogyasztás viszont kicsit aggaszt. Normál vezetési stílusban megeszik kb 7 litert. Én ezt kicsit sokallom. Arra gondoltam, hogy elviszem egy alaposabb vizsgálatra/tisztításra stb. Csak igazából tartok attól, hogy begurítják hátra az autót, és alig csinálnak vele valamit, és elkérik a tízezreket érte. Sajnos láttam már ilyet többször is.
-
Köszi szépen a választ! Már csak egyetlen kérdéssel zaklatlak, ha nem bánod! Ez az lenne, hogy hol van a légtömegmérő? Sajnos most a saját autómról nem tudtam képet készíteni, ezért kölcsönvettem egy internetes albumból, remélem a készítő nem bánja. Szóval az 1-es, vagy 2-es helyen van-e, vagy teljesen máshol? (remélem látszanak majd a számok) Ha bonyolultabb a hozzáférés, akkor elviszem valahova, ha nem akkor megpróbálom kicserélni fateréval, és meglátom milyen különbség lesz. Köszi mindent!
-
Köszi a infokat!!! Esetleg tudnál kicsit bővebben írni erről a légtömegmérőről? Ez szabályozza a motorba jutó levegő mennyiségét? Esetleg azért nem ad le olyan jó teljesítményt, mert nem kap elég levegőt? Köszi!
-
Sziasztok! Szüleimnek és nekem is van egy G-s Astra-m, és sajnos az enyémnél észrevettem egy-két olyan hibát, ami a másiknál nincs. Ezért kérnék segítséget, hogyan lehetne megoldani a dolgot, vagy egyáltalán mi lehet a probléma? Az én autóm egy 2000-es 1.4-es benzines Astra (4 ajtós), szüleimé ugyanolyan motorral 2003-as (5 ajtós). 1. Észrevettem az utóbbi időben, hogy a kuplungot néha elég nehéz benyomni, míg a másik autóban sokkal könnyebb, erőfeszítés nélkül, csak ráteszem a lábam és megy. Az enyémben meg elég fárasztó, ha városban sokat kell váltani. 2. A kormányt sokkal könnyebb tekerni szüleimében, mint nálam. Azon gondolkodtam, hogy esetleg szervoolaj cserét lehetne eszközölni, hátha az megoldja, de érdekelne, hátha van egyéb meglátás is. 3. Ez a legfontosabb: Az én autóm sokkal lomhább, mint a másik. Nagyon érezhető a különbség! Az enyémben van 150e km, a másikban kb 120e, tehát nem olyan sok a különbség. Egyedül arra tudok gondolni, hogy mivel az enyém 4 ajtós, és hosszabb a hátulja, nehezebb is valamennyivel, mint a másik, és esetleg ezért nem olyan fürge az autó. De azt szeretném megkérdezni a tapasztaltabbaktól, hogy ez a súlykülönbség okozhat-e ennyire látványos teljesítménycsökkenést, mint jelen esetben? Vagy valami probléma van az autóval, és szervízelni kell. Annyit hozzá kell tenni, hogy nem megy rosszul a kocsi, de a másikhoz viszonyítva igen. Egyelőre ennyi kérdésem van, ha bárki tud valamiben segíteni azt előre is köszönöm szépen!!!
-
2000-es az autó, de mindent úgy találtam, ahogyan leírtad. Végre is hajtottam a beavatkozást, és most már minden tökéletesen működik! Ezer köszönet a fáradságodért!
-
Ezer köszönet a kimerítő válaszért, már megyek is vagdosni a kábeleket! :rolleyes:
-
Köszi szépen a segítséget!! Már csak annyit kérdeznék, hogy melyik ez a vezeték, amit el kell vágni? Egyébként mondtam a szerelőnek, aki berakta, hogy megoldható-e az, hogy ne tűnjön el a dátum, és ő erre azt mondta, hogy igen, el kell vágni egy kábelt, de arról kapja az antenna az erősítést, ezért nem javasolja. De ha ez miatt szórakozik a km-óra, akkor nem érdekel a rádió sem, mert évente kb 10 percet hallgatom! Sajnos az anyagi kereteim meg nem engedik, hogy párban cseréljek rugót, még ezt is nehezen tudom kinyögni majd. Ha lenne idő, hogy cseréljem, akkor tudnék félrerakni, de ez most igencsak sürgős, mert így nem akarok közlekedni. Még egyszer köszi!
-
Hát sajnos nem. Egy darab kerül ennyibe, legalábbis ezt mondták a szervízesek.
-
Oké, bár nem ígérem, hogy jutok valamire, mert nem igazán értek az autókhoz, csak próbálkozok! Viszont lehet hogy esedékes lesz egy pollenszűrőcsere, és akkor megnézetem/megnézem ezt is. Ma észrevettem, hogy a jobb hátsó keréknél eltört a rugó. Már voltam szervízben, és azt mondták 16,500 Ft + munkadíj. Csak azt kérdezném, hogy reális ez az ár egy "sz@r" vasdarabért? Fél éve vagyok csak autótulajdonos, ezért nézzétek el nekem, hogy ilyeneket kérdezek! <_<
-
Köszönöm a segítséget! Azért megpróbálom legalább megnézni, hogy tehetek-e valamit. A CD-játszó-s jelenséghez meg kérnék valakit, aki tud mondani róla valamit, mert félek, nehogy valami rossz kötés tönkre tegyen valami más elektronikát is.
-
Köszi az infot! Igazából sejtettem ezt a dolgot, és arra gondoltam, hogy esetleg az nem segít, ha a szellőzőcsöveket valamilyen hőszigetelő anyaggal beborítom, és akkor nem melegszik fel a rendszer annyira? Vagy ez nem kivitelezhető? Sajnos nem ismerem az autó belsejét annyira.
-
Sziasztok! Van 1-2 problémám, amiről szeretném kikérni a véleményeteket. Szóval adott egy 2000-es évjáratú 1.4-es 4-ajtós Astra. Miután megvettem egyből kicseréltettem benne a zene-technikát egy LG mp3-as fejegységre (a jobbak közüliből). Úgy kértem a srácot, hogy úgy kösse rá az áramot, hogy kulcs nélkül is működjön. Ez így is lett. De van egy jelenség, ami kicsit idegesít: ha menet közben kikapcsolom a lejátszót, akkor a kilométer-óra leesik nullára, és kb 1 másodperc múlva vissza is áll az aktuális sebességre. Ez máskor nem fordul elő, csak az előbb említett lejátszó kikapcsolásakor. Ez most azért lehet, mert rosszul kötötték rá, vagy a lejátszó hibája esetleg? Okozhat ez bármi gondot később? A másik kérdésem szintén a lejátszóval kapcsolatos: mivel hosszasabb használat után igencsak felmelegszik a belső része, arra gondoltam, hogy föléeszkábálok egy 12V-os PC-s ventit. Csak azt nem tudom, hogy melyik vezetékre kössem, hogy gyújtás alatt működjön? Az autóban nincs klíma, ezért mostanában igencsak meleg van, de ha bekapcsolom a levegőztetőt, akkor hiába állítom a hideg fokozatra, és természetesen kikapcsolom a belső keringést, mindig langyos levegőt fúj, tehát a külső levegő hőmérsékletétől melegebbet. Lehet ezen valahogy segíteni? Haveromnak van egy 120-as Skodája, és az teljesen friss levegőt fúj be. A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm!!!