
Steve Boy
Fórumlakó-
Hozzászólások
57 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Steve Boy névjegye
- Születésnap 1983-07-16
Elérhetőség
-
MSN
istvan0716@freemail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Kecskemét
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra F
-
Város
Kecskemét
Steve Boy's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hétvégén utána néztünk a rángatás problémának. Megnéztük a vákuumcsöveket, leszedtük az injektorházat is, mire szerintünk megtaláltuk a problémát... A pillangó szelep tengelyének fészke eléggé meg van kopva, ezért a tengely "kotyog" a helyén. Ez befolyásolhatja az ingadozó alapjáratot is gondolom... <_<
- 5.218 válasz
-
Sziasztok! Nem tudom jó helyen érdeklődök-e... :blush: A kérdésem a következő lenne: mi okozhat rángatást az autóban, ha városi közlekedésnél elveszem a gázt, ill. ha motorfék után kis gázt adok? Valamint olykor-olykor induláskor is rendesen rázkódik. Köszönöm a válaszokat előre is!
- 5.218 válasz
-
Ez megtörtént, mind a négy ajtónál kiszedtem az érintkezőket, de nem akar elaludni. Most kivettem a biztosítékot. Erre a biztire van kötve még az elakadásjelző, a kürt is. Ezek jól működnek.
- 36.168 válasz
-
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem... Tegnap felhőszakadásban kellett autóznom a városban. Szerencsésen haza értem, nem volt semmi gond, ám ma reggel amint kinyitottam az első ajtót, a belső világítás nem aludt el... Az ajtó becsukása után valamelyest halványul a fény, de el nem alszik. Történt már valakivel ilyen? Hol kellene a hibát keresnem? A motor X14NZ. Előre is köszönöm! :)
- 36.168 válasz
-
Köszi FPepe! Ha jól gondolom az EGR szelep vákuumcsöve a legalsó kimenet lehet? A két felső közül a belső megy az injektorház hátuljához, a külső pedig a tankszellőztető szelepre csatlakozik.
-
Sziasztok! Lenne egy kérdésem! Sokszor írtam már az alapjárat ingadozásának problémájáról. Sikerült megoldanom a gondot. Kicseréltem az injektor házat, alapjárati motort, pillangószelep állás érzékelőt, egyszóval azt a részt egy az egyben egy 1.6-os motoréra. Az alapjárat probléma megszűnt Hál' Istennek. Egy kérdésem lenne: a mellékelt képen bekarikáztam a kérdéses részt. Az a három cső hova megy pontosan? Illetve a vékony, barna végű csövet tudom egyedül! 1.4-es motoron onnan kettő jön, ezért vagyok egy picit bajban, és fordulok szakértőkhöz! Segítségeteket előre is köszönöm! Visit My Website
-
Általános műszaki problémák közt épp a napokban tárgyalták Zolek gondját, dettó ugyanez volt!! Nézz vissza pár oldalt! :P
- 36.168 válasz
-
A zselét adják a modullal együtt. Egy kis zacskóban mellékelik hozzá, olyan mint a szilikon tömítő. Ezt ha jól tévedek a modul fémes oldalára kell rákenni és úgy rögzíteni a trafóhoz.
-
A tisztításon túl vagyok, de azért nem árthat még egyszer... Olvasgattam a gondodat, nekem is volt hasonló, villamosság szerelő mérte ki, nálam gyújtás modul volt a ludas, de egyúttal cseréltem trafót is. Meteornál vettem mindkettőt kb. 10-12.000 - Ft volt a kettő.
-
Sziasztok! Látom a fordulatszám probléma mindennapossá vált szinte... :D Én is ez miatt zaklatnálak Benneteket! Olvasgatom, hogy Zolek "Cartársnál" Hall-jeladó is okozhat fordulatszám gondot. Nálam hideg motornál nem esik vissza a ford.szám mikor bemelegszik a motor. Hall-jeladó lehet nálam is? Valamint ha fékezek, megemelkedik a fordulatszám... :D Tudtok nekem valami biztatót mondani? Köszi!
-
Ez is jó egy tippnek, de csak délután tudom megnézni, mert nem az enyém az autó.
-
Erről már hallottam én is, hogy az utángyártottak carok... Meg fogjuk nézni délután!
-
Más téma ECU szoftverfrissítéssel próbálkozott már valaki?
-
Vágom! Akkor spirált cserélünk délután, és megnézzük jó lesz-e. Köszönöm Dáwid!