Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Handbrake

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    1.215
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    19

Handbrake last won the day on Április 23 2020

Handbrake had the most liked content!

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Mezőberény

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Caravan Y17DT, Astra H Z17DTJ
  • Város
    Mezőberény

Legutóbbi látogatók

4.285 profile views

Handbrake's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

165

Hírnév

  1. Az olajbeöntő sapka járó motornál könnyen jön le, vagy nehezen?
  2. Lelevegősödik, általában szűrőháznál, tömítetlenség, rossz szűrőméret esetleg repedt szűrőház.
  3. Y17DT tudtommal nem lehet, de az X17-es motorkódosról van egy egész jó leírás, https://sites.google.com/site/fordfocusextrak/opel-astra-g-dtl-atalakitas-es-extrak/x17dtl-adagolo-elektronika-hiba---atalakitas-mechanikussa.
  4. IPC ből nem lett kiírva. Ha van OP-COM magad is ki tudod, ha nincs akkor mással kell kiíratnod. Azért jött vissza mert kb. 1000 km van beállítva a regeneráció, és bár ECU-ban nincs jelen, de az IPC-ben ott van, az meg magától számol ha jól tudom.
  5. Nekem hasonló volt a tünet, csak nekem hirtelen terhelésnél kezdett el dadogni. ECU-ban elment egy végfok. Nekem volt, hogy alapjáraton is csinálta, mintha 3 henger ment volna. Legkönnyebben úgy tudod megnézni, ha előjön a hiba, motortér felnyit, és a porlasztókról lehúzod a csatit, majd fülelsz, ha változik a motor hangja, ergo fullad, az a henger jó, amelyiket lehúzod és nincs változás ott a hiba. Ha van multimétered, akkor gyújtáson mérj bele a csatik két lábába ami a porlasztókra megy, rövid-zárat, vagy mit mértem :) az a lényeg, ha összeérinted a multiméter két lábát, akkor sípoljon a műszer. :) :) Amelyik csatinál sípol ott a baj. Nálam is jött ment a hiba, aztán Molnár Csabinál kötött ki az ECU kicserélte benne amit kellett azóta tökéletes, kivéve az izzítás hibát. De az már egy következő story! :) :) Ha valami infó kell írj rám PÜ-ben, mert nekem már MINDEN HIBA IS megvolt :) :) :) :)
  6. Legjobb tudomásom szerint nem. De magad is megelőzheted a villogást, sőt akár ki is tudod venni az IPC ből ha van OP-COM-od.
  7. Üdv! Mindig van valami..... Z17DTJ / Z17DTR A turbó alatti nyomó oldalon azon a fém kifli csövön folyik az olaj, de úgy, hogy a kipufogócsőre ráfolyva egészen a rezonátor vagy milyen cső drótszövetébe is beivódik. Korábban is olajos volt de nem ennyire. Cseréltem egy tömítést ennél a nyomó oldali kifli alakú fémcsőnél, nem oldotta meg a problémát. Próbáltam nézni, hogy honnan jöhet sok midnent nem láttam, gondolom le kellene bontani. Más helyen láttam, hogy a turbónál az olaj visszatérő ágánál van egy gumicső ahol engedhet egy idő után, de alulról nézve nem onnan "terjed" az olaj. Van valakinek valami tippje? Vagy tényleg az lesz a megoldás, ha nyélbe bontom, vagy bontatom valakivel? Vagy ez már inkább a turbó halálának kezdete? Köszönöm!
  8. AZ IPC ( műszerfal egység) ki kell kapcsolni, a DPF-et. Az megoldja a hibát. Nálam ugyan ez volt..
  9. Kiíráskor nem úgy történik a cucc "törlése" mintha sosem lett volna benne sallangokkal együtt? ( mintha az rémelene, hogy eleve fixen valami 600 fokot vagy 650 fokot adnak neki direktbe, hogy azt higgye oké.... legalább is OP-COM mikor néztem valami ilyesmit találtam.....) Nálam is izzításvezérlő hibát ír ( összes izzítógyertya cserélve lett kb. 2 éve pont 30 000 km ezelőtt, de már a csere után is dobálta a hibát), de már megszoktam. Olyan mint az euro meg a Ft árfolyam jön megy. Nyáron nincs gond vele. Télen meg már a retinámba égett a kulcsos autó. Ennek ellenére csillaggarázsból indulva is szépen indul, igaz olyankor eléggé füstöl is, de ez ilyen. DPF itt is off meg az EGR is. Az átlag fogyi is csak az izzítási időszakban ugrott fel 5,5 - 6 liter környékére. Gondolom az izzítás léte-nemléte miatt is lehet ez. Egyébként 4,5 hosszúba. Jelenleg napi 22 - 22 km megy. EHS van, a víz ennek ellenére 87 foknál csak ritkán megy feljebb, még félbe takart hűtővel sem.
  10. Nem akarlak elkeseríteni, de a tisztítás is ideiglenes lesz. Ha maradsz a zöld úton akkor cseréld ki a betétet, és ezzel egyidőben a szívósor, EGR, fojtószelep kombót is tisztítsd ki. ( Persze mindemellett használd a megfelelő olajat és regenerálj mindig amikor szükséges).
  11. Sziasztok! Egy kis együtt gondolkodást kérnék tőletek, Z17DTJ / DTR tulajok. Olyanba szaladtam bele, hogy a turbónál valahonnan szivárog a motorolajam. A turbó illesztésein kívül, illetve az IC felé menő cső csatalakozáson kívül, honnan "folyhat" még olaj ami a csövön lefolyva a kipufogón végig folyik? Köszönöm a tippeket!
  12. Valószínűleg regenerálni szeretne csak nem tud, mert már annyira el van tömődve a DPF szűrő, hogy dugulást okoz.....Nálam olyan is előfordult, ( úgy vettem a kocsit, hogy a szűrőt egy csővel átütötték.....), hogy egy nagyobb gyorsításnál darabok törtek le belőle és a hátsó dobban kötöttek ki, és ott csörögtek kedvemre.....
  13. Egy valamire való dízelnek van füstje, ez ilyen. Azért okádja a füstöt, mert valószínűleg oda van neki csavarva a kaja. Normális, hogy a turbó megfelelő működéséhez fordulat kell, mikor megvan a megfelelő nyomás akkor indul meg. Ha azt el akarod tolatni, akkor programoztatni kell hangoni a befecskendezőket stb. De ugyan úgy füstölni fog, sőt.....
  14. Op-COM-al lehet korrekciós értéket beállítani, de általában nekem is lefelé csal alapból Z17DTJ, BC szerint 4.3 rátankolva 4,9. Olyan 0,5 - 0,6 l / 100 km a különbség. MOndjuk érdekes, hogy a BC szerint 40 liter üzemanyag fogyott, a valóságban 46 litert tettem bele....... lehet nálam az Óra beállítása lenne rossz? Mármint az IPC terén?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.