Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Vinkler

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Vinkler's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nekem úgy is cserélni kell a bal első sárvédőt :mellow:
  2. Apropó! Mikor kezdődik a Lurdy őrület? Mikor érdemes kimenni?
  3. Ha generálra szorul a motor, akkor az legyen az első. Mert egy véres torkú motorra hiába pakolsz okosságokat, ne várj tőle semmi vérlázító eredményt. :rolleyes: Áháá! Akkor te lennél az! A neten olvasgattam rólad (tok) szivesen beszélgetnék a témáról veled! Termszetsen a felújítás után értettem a piszkálást! Idáig, ami történt: Agr szelep ledugózva Kartelgáz kivezetés Tigra elektronika, és írt chip Ram air szerű légszűrő Egy nagyobb y-al induló kipufogórendszer (leömlő nem) Sárga koni gátló, GSI stbilizátor és Gsi rugó (volt benne eibach ültető is, de nem lehetett rendesen használni, a magyar utakon) 15-ös calibra alufelni Brembó fék Némi hifi Blau, Boston, MB Quart, Alpine, Audiobank Kasztnin, díszcsík felíratok, antenna eltűntetve. Egyenlőre kb. ennyi! Most csütörtökön is lesz valamiféle Lurdy-s tali? Jah és mikor kezdődik?
  4. Sziaszok! Én új vagyok itt! Azt tanácsolták itt tegyek fel kérdéseket, mert az F astra fórumba nincs jogosultságom. Szóval van nekem egy c16xel motoros f astrám. Már van benne 1-2 dolog, de így 200 000 km-nél fel kéne újítanom a motort. Gondoltam egy sima generál helyett, új vezműtengely, hengerfejmunka, szívósor csere nem ártana. Nézegettem a neten pár oldalt, de nem találtam túl sok kézzel fogható dolgot... (Motorcserén is gondolkodom) Minden ötletet szívesen veszek! Előre is millió THX! Vagy esetleg valahol egy személyes találkozóban is benne lennék! A klubbtagság sem riaszt el... (Köszi és bocs az előbi rossz helyért)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.