-
Hozzászólások
1.813 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Dark Angel névjegye
- Születésnap 1969-06-12
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.opel-omega.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest XIV.
-
Érdeklődés
Nincs szerelem tövig nélkül
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Rekord '66
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
7.093 profile views
Dark Angel's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
-
Két hete fotóztam Mostarban. Igazi ritkaság: Chevrolet Corsa B 1,6 sedan: Hátulja Front Kormány
-
III. Hungarian Blitz Weekend 2007
Dark Angel replied to forumadmin's topic in Archívum- Blitz Weekend
A baleset körüli médiafelhajtás miatt nem jött el egy csomó ember, szerintem. Ehhez a gombosnak semmi köze. Náluk a felsôvezetés kurtította meg a reklámra ill. támogatásra szánt keretet, de erre találtak megoldást, szerencsénkre. -
III. Hungarian Blitz Weekend 2007
Dark Angel replied to forumadmin's topic in Archívum- Blitz Weekend
Ez már nekem is megfordult a fejemben. Holnap teszek erre is javaslatot. -
III. Hungarian Blitz Weekend 2007
Dark Angel replied to forumadmin's topic in Archívum- Blitz Weekend
Megpróbálom röviden, tömören értékelni a találkozót. A népautó fest, egy marketingfogás volt, hogy több ember eljöjjön, mert az nagyobb bevételt hoz. Ez sajnos nem hozta meg a várt eredményt, ezért a jövőt illetően, ezt még átgondoljuk. Maga a találkozó meglátásom szerint az eddigi, legalacsonyabb színvonalú Blitz-Weekend volt, persze nem véletlenül... Nem az van a háttérben, hogy nem tanultunk az eddigi találkozók hibáiból, meg hogy ehhez még újakkal is megfűszereztük a találkozót, hanem pont a régi hibáinkból tanulva jutottunk ide :wacko: Szóval, a találkozó fő szponzora, a Gombos, kizárólagosságot kért tőlünk, mint Opeles támogató, cserébe igért egy bizonyos összeget. Ekkor jött a hidegzuhany a találkozó előtti pénteken, hogy nem tudnak kijönni, nem hoznak hostesseket, nem hoznak OPC autó(ka)t, és a beígért összeg felét tudják adni. Ezután szombaton történt egy halálos baleset kunmadarason, ami miatt félő volt, hogy kudarcba fullad a gyorsulás... Ekkor egy csomó programot visszamondtunk (koncertek, sztriptíz, topp-less kocsimosás stb, 5 fizetett rendező). A következő azaz az utolsó héten, beszéltem a gombos kereskedelmi igazgatójával, és annyit mondtam, hogy megértem hogy megszabdalták az ő költségvetésüket, de ha időben szólnak, akkor keresünk még szponzorokat, a hiányzó összegre. Ezt megértette, és megkaptaptuk a teljes beígért összeget, valamint a közben általuk beléptetett 14 tag után járó tagdíjat. Azaz csütörtökön leadhattunk náluk egy számlát, 8 napos átutalási határidővel. Ezt az összeget, addig amíg az utalás megjön, A Blitz megfinanszírozta. Tetejébe egy OPC-t is kivertem belőlük :unsure: Ezen felül én megfinanszíroztam az SZJA 1% után várható összeget (erről még nem kaptam tájékoztatót, az APEH-tól, ez 1-2 hét kérdése, így a tavalyi ~280e-re számítok). Ezekkel, meg a többi szponzori pénzzel, klubvagyonnal, a baleset miatti médiafelhajtás okán otthon maradtakkal a találkozó 40 EUR hasznot hozott. Mindensetre Abádszolókra többet nem megyünk :lol: A jelenlegi tervek a következők: - a következő Blitz-Weekend mellé nem szervezünk népautó fesztet - a találkozót Délegyházán szeretnénk megrendezni (már tárgyalok egy kempingel), a gyorsulást és szlalomot pedig Tökölre tervezzük. Ez a Gombosnak is tetszik, igéreteik szerint, sokkal aktívabban részt vennének a találkozó szervezésében - a gyorsulásra meghívnánk (korlátozott számban) Chevrolet és SAAB-osokat. Mindezt a több résztvevő miatt, de legalább GM-hez tartoznak mindannyian, és ezt a Gombos is 100%-ig támogatja. Remélem minden kérdés, bizonytalanság tisztázásra került. -
Egyszer kelljen hozzányúlni az adagolóhoz, visszamenőleg is lekörözöl minket, és akkor még a jeladós porlasztócsúcsokról nem is beszéltem :D A viccet félretéve, szerencséd volt, és kifogtál egy kevés km-t futott példányt. Sokan viszont szívtak/szívnak a TD-vel. @Kori: Miért nem veszel egy 1-2 éves 1,4-es G Astra Caravant? Azt gázosítani sem kell, egész jól megy, nem fogyaszt sokat, nagyságrendekkel olcsóbb üzemeltetni mint egy MV6-ot, és a gyerekekkocsi is prímán elfér benne :lol:
-
Szerintem meg nyeli semmivel sem jobban a pénzt, mint bármilyen hasonló luxuslimuzin, sőt leginkább az Omegának a legolcsóbb a fenntartása ebben a kategóriában. Az ember nyújtózkodjon addig, amíg a takarója ér... Van a családban egy márkafuggetlen autókereskedés, és ott lett volna 2 hete egy beszámított bömbi, amit megkaptam volna beszerzési áron, most meg van egy merci, de ezek nem az én zsebemhez méretezett karbantartást igényelnek. Ha az Opel nem állt volna le az Omega gyártásával 2003-ban, akkor most azt vettem volna. Tapasztalatom, hogy az ilyen autóknál a pillanatyni párezer forintos spórlás, hosszú távon többszörösen megbosszulja magát. Ezért az ésszerűség határain belül, mindig kerültem az utángyártott meg bontott cuccokat. Szerelővel meg szerencsém volt, a Danubiára meg a Blitzék szervízére semmi rosszat nem tudok tudok mondani. Igaz a pénztárnál mindig láttam, hogy MV6-al járok... :rolleyes:
-
Opel 16V: asszem mellényúltam a billentyűzeten... :rolleyes: Kori: csak annyit hogy téli kerekek nélkül is 7 jegyű a szám. Egy budapesti srác vitte el, akinek jó régen Mantája volt. A haverja, aki átnézte az autót, most is MOMC tag, sőt az egyik évadzárójukról emlékezett is rám. Az igazat megvallva, az autó tényleg rozsdamentes állapotban van, egyáltalán nincs lelakva, és minden működik benne. Azért sajnálom, remélem nem fogom megbánni...
-
Hát tulajdonképpen, most mondtam ki rá az ámen-t, de úgy látom a kereskedő buzgóbb volt a kelleténél. Az Omegát ma délután viszik A SAAB-ot le lehet nyomozni alvázszám alapján. Az általam kiválasztott példány 2006. december 8.-án vizsgázott Magyarországon, és 2009. szepetemberében volt Németországban a 29 000 km-vel szervízelve, és nem volt törve. December óta árulják (6,3 milláról indultak, ennyi az EuroTax szerinti értéke), és nekem 5,55 milláért sikerült megcsípnem. Ha minden igaz hétfőn-kedden vehetem át.
-
Hát ez van... Csak a tisztánlátás kedvéért, ez a vetélytárs. A 200e különbség szerintem többszörösen látszik a SAAB-on. Mellesleg a használt Opelek óráját tekergetik :rolleyes: Viszont a SAAB-nak van központi nyilvántartása, alvázszám alapján lekérhető az autó előlete (szervizelési információk, valamint a biztosítónál bejelentett összes káresemény), ezért nem igazán trükköznek vele.
-
Konkrétan erre pályázok. A döntésemet a következők indokolták: - nem akarok többnek látszani mint ami vagyok, nem akarom a hitelintézetek, hitelből visszavett autóstatisztikáját növelni, túlvállalni magam. Remélem eljön még az idő, amikor megengedhetek magamnak egy 9-5 Aero-t :rolleyes: Olyan autót akarok, ami mellett nem köszön előre a teszkós párizsi, és akár elmehetek nyaralni, síelni is. - a 9-3 a Vectra előlapcserés változata. A 9-3 24 mm-vel hosszabb, a nyomtáv 12 mm-vel kisebb, tükröknél 2 mm-vel szélesebb, 20 mm-vel alacsonyabb. A motor váltó ugyanaz, a futómű is, igaz a fent említett példány sport futóműves, aminek egy költséghatékonyabb kivitele van az OPC-ben. - mentem több 150 LE-s Vectraval, és a fent említett SAAB-al is. Hát mit mondjak, nem lehet a kettőt egy lapon emlegetni... A motor ugyanaz, de fék a SAAB-ban sokkal jobb, a futómű is, a belső tér, a kidolgozás, az anyagok minősége össze sem hasonlítható. Ami nincs leírva a hirdetésben: beépített bluetooth kihangosító. Kormányról vezérelhető beépített GSM telefon, a központi színes kijelzőn lehet WAP-olni is, az indító kulcsnak nincs klasszikus "tolla", műanyag az egész, mint a Merciknél. Szóval ez valójában egy luxus Vectra, és olyan felsőkategóriás autó, amihez nem párosulnak negatív sztereotípiák, mint pl. az Audi, BMW, Mercedes-hez.
-
Na, ki kell "költöznöm" innen... Elkelt az Omega :mellow: Úgy néz ki, másik klubot is kell keresnem, mert nagy valószínűséggel nem is Opelt veszek helyette :rolleyes: A V6cdti-ről lemondtam, mert nagyon drágák, és igen magas az értékvesztésük. Ami jelenleg alku alatt áll, az egy SAAB 9-3 Vector, 1,9 TiD, xenon és autómata híjján full. Ez már egy vállalható kompromisszumnak látszik.
-
Nekem sajna a Signum hátulja olyan befejezetlennek tűnik. A GTS az nálam is viszi a pálmát, erre is pályázok.
-
Hát igen, kezdek beletörődni a dieselbe... A 3.0-ás diesel 185 LE, amire ha rádugom a "diesel tuning box"-ot, akkor 218-at produkál. Mindehhez kapcsolódik egy 6 fokozatú automata váltó, és ez így már nem is rossz, hozzátéve hogy az eddigi évi 30e km helyett, eloreláthatólag az évi 50e jön össze, tehát diesel kell. A caravan annyira nem a szívem csücske. Ami igazán tetszik, az az 5 ajtós kivitel, fekete színben, króm kiegészítőkkel.
-
Fiatalabbra szeretném cserélni. Megpróbáltam beszámíttatni ebbe, de nem lesz biznisz... Alig akarnak engedni az árból, viszont az omegát roncsautó árában akarják beszámítani. Ha nem kapok érte közel annyit, amennyiért meghirdettem, inkább megmarad hobbiatónak. Szerzek bele egy manuál váltót, körbeszpojlerezem, veszek rá egy kompresszor kittet, aztán hétvégi autó lesz belőle. Azonban már van rá két komoly érdeklődő.