
Taylor
Fórumlakó-
Hozzászólások
32 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Taylor névjegye
- Születésnap 1979-09-23
Elérhetőség
-
MSN
vass25@vipmail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Fejér megye
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Antara
-
Város
Érd
Taylor's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszi a segítségedet, de nem kioktatásért, és az utólagos okoskodásért jöttem fel a fórumra, hanem jó tanácsért, tapasztalat megosztásért, ha oktatni akarsz, azt nem itt kell megtenned, vagyis ne engem!! Az autót már megvettem!!!!! Továbbiakban, ha szavaidból jól értem, akkor és elnézést a többiektől, több "hülye, hozzá nem értő opeles is megtalálható itt, gondolom a jótanácsaidnak ők is így örültek mint én! Több autót vásároltam már, a családi körökben is és soha semmilyen gond nem volt, (köztük omega). Az, hogy inkorrekt, gusztustalan emberek eladnak egy olyan autót, amiről tudják, h szart sem ér, na az a gáz. Dilettáns lennék, lehet.... de úgy gondolom, h mint omega kedvelő és bár hozzá nem értő ember, szerintem így is lehet ilyen autóm! Szerinted nem érdemlem meg a segítségedet??? Akkor ne segíts!!! (A szóban forgó illető már felvette velem a kapcsolatot! Igazán korrekt ember!) Továbbiakban köszönöm azoknak akik eddig támogattak, és jó tanácsokkal láttak el! Üdv.: Taylor
-
Elvittem, egy másik opeleshez, aki szétszedte, és megállípította, hogy megvan csavarodva( deformálódva )a szelepfedél, ez állítólag opel betegség az új 40 ropi, és az is műanyag. Bontóban meg nem talált most jelenleg, én is keresgélek hátha. Állítólag nem is mindegy hogy milyen, mert 2 típus létezik, és nekem a 98 utáni kellene. A motor generálról egyen lőre nem ejtett szót, mert azt mondta, nem lát bele, egyenlőre cseréljük ki a szelepfedelet, és a tömítést járjak vele, és meglátjuk, hogy folyik-e az olaj. Azt is mondta, hogy az olajbeömlőnél ha szusszan egy nagyot, amikor lecsavarod a kupakor, az nem probléma amennyiben nem kartel füst. Lehet hogy a másik szerelő rám akart ilyeszteni? ( elvégre mindezt a kapu elött 3 perc alatt állapította meg). Remélem tényleg szerncsém lesz. A szétszedés összerakás meg sok pénz egyenlőre a vásárláskor kiment az összes pénzem, mert idióta omega fanatikus vagyok, így erre nem maradt.
-
Köszi a választ, közben új fejlemények is vannak! A szelepfedéltömítésem a motorbetöltő alatt látszik. Pánik egyből elvittem szerelőhöz, még nagyobb pánik, azt mondta, h akkora nyomás van a motorban, h kinyomta a szelepfedéltömítést, ebből arra következtet, h valamelyik olajlehúzó gyűrű eltörött, és a kompresszió bemegy a motorba alulról, ezért van a nagy nyomás. Azt mondta, h annyi furcsaság van a dologban, h a motor egyenletesen jár, semmi jelét nem mutatja annak, h valami rendellenesség lenne belül. Ő sem érti. De tény, h beindította a kocsit, járó motornál leszedte az olajbetöltő sapkát, és szusszant egy nagyot. Azt mondta, h motorgenerál 500.000 Ft. vagy egy másik motor, ami szintén lutri. Létezik ez?? Most van nálam 9-dik napja az autó, próbálom visszaszerezni a pénzem... Szerinted érdemes azért kicseréltetni a szelepfedelet, h megnézzük, h újra kinyomja -e az olajat? Annyit még tudni kell az autóról, majd 7 hónapig állt a kereskedésben. Köszi előre is a választ! Aki tapasztalt már ilyet, kb mennyi a felújítás, ha valóban egy gyűrű ment el, és fel kell furatni a motort? Minden hengert fel kell furatni, vagy csak a hibásat? Mennyiért lehet bontott motort kapni? Köszi Taylor
-
És igaz.... Ma kihuzattam kicsit, elkezdett füstölni felnyitottam tiszta olaj a kipufogó leömlője, talán szelepfedél? Aztán, a jobb hátsó abklak egyszer csak megadta magát szétszedtem, a vezető műanyag, ami a két bovdent fogja össze eltört, lehet egyáltalán ilyen kis műanyag biz-baszokat kapni valahol? Aztán csurom víz a jobb első, és jobb hátsó palólemez, klímám meg nincs, mondjuk nem tudom, hogy volt-e, 1 hetes a verda, remélem csak gázt kell utántölteni ) Ha nem folyik a vizem akkor nem lehet hogy a padló lemez a radiátornál ereszt ugye? vagy a klímának is van külön valami belső radiátora, és az folyt el, vagy csak szar volt az ablak és bevert a víz? ( bár a padlón kívűl minden száraz ami elég érdekes. Ha valaki véleményez azt megköszönöm, amúgy nem bántam meg, a másikkal is volt ennyi problémaám, csak az 2000ccm-volt, és nem ment ennyire. Taylor
-
Sziasztok, Tegnap vettem egy 2,5 V6-ost. A km órája nem működik, vagy is csak néha-néha, gondolom a jobb eladás érdekében hülyére csavargatták, előfordulhat, hogy rosszul tettek vissza valamit?Menet közben csak remeg 0km/h-nál, plussz a fordulatszámmérő sem műxik. Ami viszont érdekes, hogy a km számláló, és a napi számláló megy. Ha valaki sejti mi lehet a baj jelezzen vissza, köszi Taylor
-
Ez tényleg gáz -_- durván benéztem a kérdést, nade... a segítő készség ott van...... Telket vettünk, építeni akarunk, citroennel járok...... ég is rendesen a pofám :rolleyes: omega projectem a polcon porosodik, de.... még megvan amit kinéztem. ( gazdasági válság stb ) maszek meló 1000-el fele lóvé megvan ha mindenk okés jövő áprilisban újra találkozunk, mert én vagyok az a hülye aki akkor is omegát fog venni ha már nem lesz élet a földön. üdv.: Tay ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Más kocsit nem veszek, mer az neeeeem teccetős!!!
-
Szedd ki az egységet ( nem egyszerű he-he )valószínű kijön belőle egy kis por, tisztítsd meg kontakt spray, ha nem jött be poti csere. ( halkabb üzemmódban produkálja a hibát? ha multi kormányos poti lehalkít multin hangosít)utána nekem nem csinálta, csak a cd akadt néha. Tay ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Más kocsit nem veszek, mer az neeeeem teccetős!!!
-
Sziasztok! 2,5-es 170 le-s omegát készülök venni, és szeretnék pár információt, ha valaki tudna ebben segíteni. A következőket szeretném tudni: -fogyasztás -hibák -javíthatóság -megbízhatóság 96-os fullos. köszi Taylor
-
Hy, Végre találtam egy olyan szerelőt, aki a hibára koncentrál, nem pedig a pénztárcámra. Az alapjárati ingadozásom ( még mindig probléma ). Azt mondja a szaki, hogy nyugodt szívvel kizárta, a gázpedál potit, a légtömegmérőt, a fals szívást, a lamda szondát, és az EGR szelepet. A doki bá szerint, néha néha, valamelyik hengerem kihagy, nem jut el a szikra a gyertyákhoz, illetve néha nem műxik az alapjárati motor. Ezért kicserélteti a gyujtókábeleket, ha nem jön be, alapjárati motorcsere. ( remélem az első, mert az olcsóbb :D Amúgy bontott alapjárati motort már tettem bele, de a hibát azzal is csinálta. Mennyi a valószínűsége annak, hogy a bontottnál is ugyanaz a hiba fennáll? ( máshogy kopott a tengely, membrán stb...? vagy nem is mechanikai, hanem elektromos hiba? ) Amúgy szomorú hírem van ;) Építkezek, és el kell adnom a szívem második csücskét. DEEEE!!! nem adom alább, kell egy másik omega, egy olcsóbb. Keresgéltem, és 400.000huf-600.000huf-ig találtam elég jó felszereltséggel. Miért van közel 200000huf ingadozás ugyanolyan felszereltségnél, és évjáratnál? talám a km? , vagy a gyengébb felszereltséggel rendelkező drágább mint a kicsit fullosabb és az évjáratuk ua. pl.: a tekerős ablakos, drágább mint az elektromos ablakos, ez nekem nem reális. Amúgy amit kinéztem 94-es 136 lovas úgyhogy arra gondolok, hogy a motrorja a 94-esnek, ua mint az én 2000-es évjáratúmnak ( X20XEV ). Szerintetek bátran belevágjak, vagy gyanúsan kell közelítenem ezekhez a régebbi évjáratúakhoz? Átvertek már valakit a kereskedők? Vagy találkozott olyannal már valaki, hogy kívűl belül csilli villi, aztán mondjuk 3 hétre rá kinyiffant? ( lehet ezek gyagyás kérdések, de nem akarom alább adni imádom az omegát, de azt sem szeretném, ha lenne egy 2 tonnás díszem az udvarban ) Köszönöm Üdv.: Taylor
- 3.291 válasz
-
Szia! Nekem is volt ilyen problémám ( olvass vissza, ha érdekel ) x20xev-hez a jeladó 25.000huf, gyári, kb 30cm zsinorral eggyütt. Utángyártottat 12e köznyékén ne tegyél bele, mert ha azzal sem lesz jó, egyből ráfogják a comuteredre. Ami rossz hír, hogy a szaki azt mondta, ilyenkor főtengely jeladót is cserélni kell, erre én -majd ha tönkre megy, erre ő -hamarosan tönkre fog ez a tapasztalat. Láss csodát kigurultam a műhelyből, jelzett a hiba lámpa, főtengely jeladó hiba jelen van Mondta a tech II 12.000huf. by.: Tay
- 3.291 válasz
-
Hy, Nem kopott a motor! üdv.: Tay
- 3.291 válasz
-
Sziasztok! Mennyi esélye van annak, hogy a légtömegmérő csere megoldja az alapjárat ingadozásomat? Ugyanis cserélve lett, ( bontott ) és azóta nem nagyon csinálja azt, hogy 1000-2000 között ugrál, ha kinyomom a kuplungot. THX Taylor
- 3.291 válasz
-
Hy Ezeket tech-II-vel megnézte a szerelő, és azt mondta okés. A potira mondta azt, hogy lehet, hogy koszos, és azért csinálja, de nem nézte meg, csak mint infót közölte velem. A multival való mérésnél nem gond, hogyha lehúzom a csatit? világítani fog a controll lámpa. Üdv.: Taylor
- 3.291 válasz
-
Sziasztok! Kicseréltem az alapjárati motort, de sajnos nem szünt meg a hiba, 1000,és 2000 között ugrál az alapjárat. Ha valakinek van ötlete, légyszi írjon. Az utolsó 2 remény a gáz poti, és az EGR. Ha valaki eltudná magyarázni, hogy hol találom az EGR szelepet, meg hogyan lehet tisztítani, esetleg képe is lenne róla hát az nagyon ütné a napomat ( X20XEV ). A gáz potit lehet tisztítani? Köszönöm By.: Taylor
- 3.291 válasz
-
Elég egyszerűen tudom csak elmagyarázni, hiszen külső szemlélő voltam a javításnál. A szelepfedélről jön le egy vékony cső, ami lemegy egészen a szívósorig, és a szívósornál van egy szelep, na azt tisztította ki. Egyébként tévedtem, tegnap egésznap furikáztam az autóval, semmi baja nem volt, viszont reggel elindúltam vel 5:00-kor ugyan azt a hibát produkálja, és a szerelő nem akarja kicserélni az alapjárati motort, mert aztmondja annak semmi baja. Nem tudom ha valaha jó lesz folyt köv. Most egyébként a gáz potira gyanakszik, vagy arra az EGR szelepre. Üdv.: Taylor
- 3.291 válasz