
MOMC
Fórumlakó-
Hozzászólások
370 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.magyaropelmantaclub.hu
Személyes információ
-
Lakhely
Budapest, XVI.
MOMC's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
???????????????????????????
-
91-95 között lehet "váltani". A megfelelő oktánszámhoz hozzáállít néhány paramétert. A nagyobb oktánszámú benzinnek nagyobb a kompresszió tűrése. Nagy vonalakban azt jelent, hogy ideálisabb az égés, nagyobb teljesítmény érhető el. Ez viszont csak akkor lesz optimális ha néhány dolot hosszá állítunk. pl. gyújtást. Tehát ha valóban veszi az ember a fáradságot, hogy letesztelje, hogy mondjuk a 100-as benyához milyen változtatások kellenek, akkor érezhető javulást lehet elérni. Minimális különségek ennélkül is érezhetőek, de az árkülönbség miatt így nem éri meg. Sokféle benzint teszteltünk már, köztük különböző versenybenzineket is, na itt már vannak érdekes különbségek. Ja és ami még fontos, hogy minél jobban ki van hegyezve egy motor, annál jobban szüksége van a jobb minőségű üzemanyagra, és annál jobban érezni is a különbséget a különböző oktánszámú benzinek között, amik Magyarországon meg sem közelítik a névleges oktánjelölést. Tom
-
Vízforralás elsősorban. De nem olyan nagy durranás a teljesítményben, mint amennyit ráköltesz, mire kész. Ha meg valami nem jó (akár csak 0,01 mm) akkor kezdheted elölről. A hegesztésen és a gépmunkán sok múlik, az eredmény meg csak akkor látszik amikor már mentél vele. Addigra viszont már több mint 100 rugóba van és nem szívesen kezdenéd előlröl.
-
A futómű és a kormányszerkezet elemeinek elhelyekedése a karosszériában. Ezek összessége adja, hogy a kormányoszlop ferdén áll. Az összes kisebb Opel ilyen. Minél kisebb, annál ferdébb (legferdébb az A Corsa és a C Kadett), az pl. Astra elenyészően az Omega pedig egyáltalán nem ferde.
-
Szerintem mindenek előtt egy kompresziómérés. Az mindent elárul.
-
Megcsináltuk, nem vált be. Nem csak nekünk jónéhány német barátunknak sem.
-
Ezt a füstölés dolgot tegyük tisztába. A diesel motorok égéstermékének jelentős része korom. Ez fekete színű, sűrű "füst". Ez egy természetes dolog, mértéke több dologtól függ. A benzines motor füstjében jóval több színtelen gáz van, ezért "füstöl" kevésbé. Persze a normálisnál nagyobb gázképződés az nem jó, orvosolni kell. Az isuzu motorok egyik gyakori problémája, hogy hidegen, indítás után rázkódik és füstöl. Ez a thermo elem "beállása" miatt van, emiatt nem lesz jó az előkeverés. Nekem is van egy Astrám isuzu td-s, ugyanez a baja. Nekem spec. a beindítással soha nem volt problémám. Ajtón behajolva - gázadás nélkül - izzítás után pöccre indul, még kemyény minuszokban is. Utána néhány percig zakatol és füstöl, amig nem lesz elég meleg, utána hibátlan. Egyenlőre a thermo elem és környéke kemikális képzésen esik át, ha nem segít, akkor szétszedem és megnézem. Eddig hasonló tüneteket produkáló isuzu deselek kivétel nélkül ebben a betegségben szenvedtek.
-
Az nekem is nagyon tetszett, hogy oda volt írva: Manta tükör Az árú annál kevésbé. Nem ér egy ft-ot sem. Már új korában olyan jó, hogy nem lehet állítani. Ha kilazítod, hogy lehessen akkor lötyög menet közben és elállítódik. Ha meghúzod a csavart, akkor eltörik magától, mert olyan vékony és rideg anyagból van. Maradjunk annyiban, hogy messziről olyannak tűnik mint 1 Manta tükör.
-
Sajnos az EU-s jogharmonizáció is tipikusan magyarra sikeredett. A munkám miatt nap mint nap találkozom ezzel és nem egyszerű egyáltalán megtudni, hogy mi is az irányadó. A jelenlegi magyarországi szabályok szerint a főbb hatóságok jogalkotóként szabályozhatják, hogy a EU-s jogszabály felváltja vagy csak kiegészíti az érvényes Magyar jogszabályt. Sőt vannak olyan esetek, ahol az MSZ szigorúbb és jobb (szerintük) ezért ez maradt hatályban.
-
Sajnos nem így van. A magyar hatóságoknak nem felel meg a német TÜV. Illetve csak akkor ha honosítva van. Az egy bonyolult procedúra és sokba kerül.
-
a Km órából több féle van. Nem mindegyik ford.szám nélküli km-óra megy be 1 az 1-be, kicsit faragni kell.
-
Omegarugó leszedő praktika. Most közkincsé teszem. Fogsz egy darab rongyot. Mondjuk egy 10 cm x 40 cm-est. Átveted az omegarugón, úgy hogy bemenjen az ablaktekerő mögé. Az omega rugó nyilással felfelé áljon. A rongy 2 végét lefelé húzva, az egyik szárát meghúzva egy hírtelen mozdulattal lerántod. Csak arra kell vigyázni, hogy a rugó elrepülhet. kb. 2 mp-alatt leszedhető az omega rugó bármilyen típusról.
- 15.600 válasz
-
Két újjad között "morzsolgatva" kened be és nincs ami kinyomódjon. kb. 2 órát hagyod száradni, aztán had menjen. Ha kiszámolnám, hogy a műhelyben is ezt használjuk, napi 5-6 autó, mondjuk havi 100, évi 1000 és használjuk már vagy 10 éve. Szóval nem te leszel az első aki kipróbálja.