Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

koco

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    648
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    13

koco last won the day on Augusztus 27 2020

koco had the most liked content!

1 követő

koco névjegye

  • Születésnap 1973-11-15

Elérhetőség

  • MSN
    koczanl@net-tv.hu
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyarország - Hungary, Budapest, XXI. ker.
  • Érdeklődés
    Modellezés, gokartozás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Zafira B 1.9 CDTI
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

6.100 profile views

koco's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Very Popular Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

108

Hírnév

  1. Szia! Igen, az a mikrofon vezetékelése. Kék-piros a jel, fekete a test. Üdv
  2. Szia! A mikrofon csatlakozója a tetőlámpa négyes, nagy fekete csatlakozójába megy. A szürke és átlátszó butkolatokat kell meleg helyen (vagy felfűtött utastérnél) kipattintani, majd láthatóak lesznek a TX20 csavarok (kicsavarva sem hullanak ki). Utána óvatosan négy fület kell kissé kihajtani (egyesével), közben húzni lefelé a világítás keretet. Ennek a tetején lesz a fekete csatlakozó-gyűjtő. Üdv
  3. Sziasztok! A gyári kihangosító dokkoló egységének a csatlakozói. A twin audio egysoros, 9 pines csatlakozó. Üdv
  4. Még valami: én nem használom a szivargyújtót cigaretta gyújtásra, emiatt az egészet kicseréltem a gyári 12V-os aljzatra és fedélre (fedél lehet sima műanyag lifegős, fekete műanyag rugós, autó belterével harmonizáló műanyag rugós). Azonban ez így kb.: 4-5 eFt-ba kerül újonnan, bontottan pedig nem kaható külön, mert csak egyszer lehet összerakni, utána szépen már nem lehet kibontani. (Pl.: https://www.ebay.co.uk/c/646062711 itt a tartóval együtt van) Ebben az aljzatban szorosan rögzül minden eszköz. Üdv
  5. Szia! Ha szivargyújtós az aljzat, akkor egyik sem lesz jó bele. A sima 12V-os aljzatba viszont bármelyik stabilan megmarad. Próbáld meg valamilyen gyűrűvel kihézagolni, hogy szoros maradjon. Üdv
  6. Szia! A rádióban hardveresen ki kell építeni az AUX-ot. Ez néhány pici alkatrészt jelent, amit a rádió paneljén, a megfelelő helyre kell forrasztani. Itt a fórumon Somi csinál ilyen gyári minőségben, nagy gyakorlattal (megvárható). Továbbá a rádió nagy csatlakozójában (quad-lock) is ki kell építeni a kivezetést (bal, jobb, test). Üdv
  7. Szia! Ezek láncos motorok és a lánc illetve annak feszítője szokott elfáradni/megnyúlni. Szerintem lehetőség szerint minél hamarabb derítsd ki, hogy tényleg ez-e a hiba, és ha igen akkor a cserét sem szabad sokáig halogatni. Saját szokás: csak Opel Dexos2 gyári olajat használok és évente cserélem (ez 5-7 ekm-t jelent). Üdv
  8. Szia! 5J×13, 4×100, ET49 (bár találkoztam már ET43-assal is).
  9. Szia! nCore: Navteq Opel CD70 Navigation Eastern Europe, a mérete 536,78 MB (író program: ImgBurn vagy cd burner xp) Pollenszűrő: a kesztyűtartó mögött van. Az alsó takaró műanyagot és a kesztyűtartót kell kivenni, majd pár torx csavar eltávolításával a pollenszűrő fedelét is le lehet venni. Kell hozzá türelem és ügyeskedés, hogy gyűrődés nélkül kerüljön a helyére az új. Üdv
  10. Szia! Sajnos a gyári navigációk támogatása megszűnt. CD70 esetén 2014/15-ös térkép a legfrissebb, DVD90-hez pedig a 2019-es (ez BMW térkép). További frissítések nem lesznek ezekhez a rádiókhoz. Ha a 2019-es mégis kellene, akkor a rádiót szükséges cserélni, egyúttal a kijelzőt is (ha most monokróm grafikus van, de ha színes akkor nem). Elérhető még a magyar nyelv is a navigációhoz, ehhez itt a fórumon is találni szakembert. Ha megfelelő a 2014/15-ös navigációs adatbázis, akkor jó a letöltött fájl. Egyszer írható lemezre kell kiírni, a lehető legkisebb sebességgel (lehetőleg 1×), a bevált író program pedig az ImgBurn. Sok balesetmentes kilométert kívánok!
  11. Szia! Azt tapasztaltam, hogy a hátsó DRL csak akkor működik, ha az első aktív. Hasonló okból kerestem én is a megoldást: elöl Osram menetfény szabályosan bekötve, de hátul jó lenne a helyzetjelző vagy annak 70%-os fényereje (verzió 5). Nem sikerült megoldanom.
  12. koco

    Meriva A

    Két opció jut most eszembe: - CCR2006, CDR2005 működő rádió beszerzése (ezekhez kell külön négyjegyű kód) - valamilyen egy vagy két DIN-es rádió beszerelése. Ebben az esetben a fenti kijelző mindig idő+dátum+külső hőmérsékletet fog mutatni. A rádióhoz vásárolni kell még beépítő keretet is. Ha van kormánytávirányító, akkor az csak az első opció esetén marad használatban (második esetben egyes rádiókhoz ugyan kapható interfész, de elég borsos áron. Üdv
  13. koco

    Meriva A

    Szia! A két rádió nem cserélhető az autóban. A tied még canbus nélküli, a CD30MP3 pedig a frissítés utáni canbus-os autókban működik helyesen. Ez azt jelenti, hogy a CD30MP3 más módon kommunikál az autóval és a fenti kijelzővel is. Emiatt pl. a gyújtáslogika sem működik. A CD30MP3 rádiót fel kell tanítani az autóhoz, de önmagában a rádió nem kér kódot, míg a CCR2006-ot újracsatlakoztatás után kóddal tudod indítani. Üdv
  14. koco

    Zene

    Szia! Csinálja még Somi aktívan az AUX beépítést (gyári minőségben), helyileg Budapesten találod. Ha itt nem válaszolna, akkor a Facebook-on az OAHH csoportban megtalálod. Üdv
  15. Nálam első körben a közel üzemmeleg motor indítása okozott gondot. Ha jól tudom, akkor hidegen alacsonyabb fordulatszámnál (kb.: 250 1/min) kezdődik a befecskendezés, míg üzemmelegen magasabb fordulaton (kb.: 400 1/min). Nekem a 400-at már alig érte el az önindítóval.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.