
fls
Fórumlakó-
Hozzászólások
16 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://fls.pcmuhely.hu
-
ICQ
117853029
Személyes információ
-
Lakhely
Győr
fls's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Az eredeti BC pont csak ezeket tudja :(
- 3.324 válasz
-
Hali A BC diag lábait hova kötötted? Obd vagy aldl csatlakozód van? Programozni tech1-el lehetne vagy némi info birtokában az epromja tartalmát szerkesztgetni,de erről semmit sem találtam.
- 3.324 válasz
-
- 3.324 válasz
-
Köszi ez jól jött! Egyelőre ennyit rakok ki,majd később megkeresem honnan töltöttem a komplett pdf-et. Úgy néz ki hogy összeállt, kipróbálom és feljegyzem az adatait.
- 3.324 válasz
-
MID lett bele egy gsi-ből, amiben nemtudom milyen motor volt mert csak a közepe volt meg :D A tank ezen is 52L azzal nem is lesz gond, viszont nemtudom hogy lehet megnézni a gumi méreteket és jó lenne valahogy rávenni,hogy az aktuális sebességet kiírja ,mint a TID. Teszt funkció nincs/nem működik rajt. A legfontosabb a lábkiosztása lenne, mert ugyan van egy német leírásom, de hiányos és nehezen értelmezhező. Pl. nem tudom mi az a "Geber Wegstreckenfrequenz" de a neve és a színe alapján a sebesség jeladóra kötöttem a Steuergeät einspritzsignal-t meg az 1. befecskendező fejre. így most az apaljárati fogyasztás 1.2L/h 90-es temponál a gyári 5.5-6 helyett viszont 4.5-5...ezt keveslem és habár soha nem lesz annyira pontos mint az eredeti helyén, legalább megközelítően szeretném belőni, hogy lehessen viszonyítani és észlelni ha valami gond van a kocsival.
- 3.324 válasz
-
Üdv! Az után érdeklődnék,hogy nincs-e valakinek magyar/angol/akármilyen csak ne német (a kapcs. rajz lehet bármilyen) leírása astra BC-hez? Különösen a csatlakozók kiosztása és a diag üzenetek érdekelnének. C14se motorral lett párosítva ,de pár módosításhoz még hiányoznak információk. Esetleg valaki nem figyelte meg miközben programozták a BC-jét tech1-el, hogy milyen opciókon lehet változtatni? Köszi!
- 3.324 válasz
-
Az az igazság,hogy elvileg ezzel foglalkozom. Az autó még nem mozgatható, egyszer voltam kint méregetni. Abban reménykedve indítottam a témát,hogy valaki esetleg tapasztalatból tud mondani valami okosságot amin el lehet indulni. Mivel tech műszert nem tudunk szerezni ezért csak a méregetés és hiba lekérdezés marad. Azért köszi a segítséget, most már legalább azt tudni, hogy biztos nem a tengelyek miatt van.
-
Jó, ezt már én is elfogadtam. De az eredeti kérdés még mindig adott :)
-
A jobb oldali küszöbburkolatot leveszed és ott lesz oldalt felfogatva egy ezüst színű doboz. Akkusaru levétele után rákötsz egy vezetéket a C2 lábától jövő zöld vezetékre. Ezt felvezeted a műszerfalba és az új órának rákötöd arra a szabadon maradt tüskéjére, amit most fejből nem tudom melyik, de majd itt megmondják :)
-
Le volt húzva, de hibának sem írja, elég érdekes... De ettől még gyújtásnak kellene lennie, nem? AZ ECU minden szükséges feszt megkap és a szenzorokra is kiadja. Olyan mintha nem érzékelne a főtengely vagy vez. tengely jeladó semmit. Ráadásul ez még nem OBD-s és célműszert sem tudunk szerezni.
-
De hogyan ellenőrizzük, ha el sem indul? Pedig ettől még el kellene... Amúgy az feltehetően rossz.
-
Pedig minden más jó elvileg, MAP szenzoron megvannak az előírt feszültségek, a főtengely és vez. tengely jeladó is jó. Elvileg mástól még nem tiltaná le a befecskendezést meg a gyújtást.
-
Sziasztok! Egy ismerősöm törötten vett egy C18XE motoros '93-as F astrát. A javításig 3 évet állt az autó. A motorja újra össze lett rakva, az elöregedett, rozsdásodott alkatrészek cserélve lettek, így a vezérműtengelyek is. Pestről hozattak "sport" tengelyeket, de adatokat nem közöltek, csak hogy elindulni biztos,hogy el fog,csak hozzá kell programozni a vezérlőegységet. A probléma ott kezdődött,hogy első indításnál kb 10mp után kapta csak el és akkor is csattogva puffogva tért magához, majd beállt az alapjárat. A fordulatot nehezen vette, kipörgött rendesen és lassan is ejtette vissza. kb 5-10 perc járatás után az 5. indítózásra már nem akart többé elinduni. Ez után lett "levillogtatva" és az 56-os hibakódot jelzi, ami elvileg az alapjárati léptető motor "alacson feszültségét"(zárlat) jelenti. Kimérve ez is jó és a hiba törlése után, a csatlakozót lehúzva is ugyan ezt jelzi. Tudomásom szerint ez még nem befolyásolná az indulást. Később ez a hibajelenség meg is szűnt és most nincs semilyen hibakód. Üzemanyag nyomás megvan a gyújtás ráadás után egyből, indítózás alatt viszont nem megy a szivattyú és a gyújtótrafó sem kap vezérlést. Lehet ez a vezértengelyek miatt? Ha a MAF,főtengely,vez.tengely szenzor jó, a vez. egység minden tápfeszt megpap, akkor mi miatt gátolhatja még az indulást? AZ ECU típusa: Siemens Simtec 5G 5WK9 052 90 414 966A A tengelyek nem állíthatók
-
Helo A gyertyák FLR8LDCU, nem ezt írja hozzá a könyv, de elvileg jó bele. A víznek nincs szaga és tiszta fagyáló színe van. Az nem lehetséges,hogy a vízpumpa valahogy fals levegőt dolgozik bele? Közvetlen indítás után 2-3mp-el bugyborékolást lehet hallani. Nem tudjátok mennyi a c14se alapjárata pontosan? Autodata szerint 850-1100, de ez elég tág a "hidegindítás" miatt. Még megvárom a 120E Km-t és szíj/pumpa cserével együtt lesz szétbontva. Köszi az eddigi segítséget!
- 36.168 válasz
-
Hát igen, ezen filozom fél éve, de csak az tart vissza,hogy nem érzek romlást azóta és sajnálom megbontani a motort...( tudom,hogy majd a nyári melegben nyaralás közben is elengedhet) Hallottam olyan kézikészülékről ami kimutatja a hűtővízben a kipufogó gázt, vagy van valami más módja is az ilyen hibák kimutatásának? Az alapjárathoz még annyit,hogy a folytószelep potméter alaphelyzetben elő van feszítve egy kicsit?
- 36.168 válasz