Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

NeedForSpeed

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2.759
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

NeedForSpeed névjegye

  • Születésnap 1974-02-27

Elérhetőség

  • MSN
    frontway@citromail.hu
  • Weboldal URL
    http://mantacustom.uniq.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kispest az univerzum pereme
  • Érdeklődés
    Computerek,Autók, meg a többi férfiakra jellemző dolgok (szabás-varrás,vasalás)

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel opelek opelkék
  • Város
    bp

Legutóbbi látogatók

6.570 profile views

NeedForSpeed's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

22

Hírnév

  1. Autóhifis kérdésem lenne. Volt egy régebbi JVC fejegységem és hozzá egy kormánytáv SWC doboz. Lecseréltem egy újabb androidos JVC-re a fejegységet. Azért lett JVC, mivel én butus, arra gondoltam, hogy a kormánytáv így nem kerül plusz kiadásba. Megszívtam, szerintem. Most nem megy a kormányon lévő gombokkal a működtetés. A régi fejegységbe a kis fekete kormánytáv jelkonvertáló dobozból egy 3,5-es stereo jack-et kellett csatlakoztatni a fejegységbe. Az új fejegységből pedig csak egy szál vezeték lóg ki, kormánytáv felirattal. Lehet hogy a régi fekete doboz is jó hozzá, csak a jack-be futó három kábel közül a megfelelő össze kell kötnöm a fejegységből kijövővel, vagy mégsem és akkor vehetek új SWC adaptert? Ez lenne a kérdésem, aki ért hozzá, attól. Előre is köszi!
  2. Igen. Nekem a cabrioban az antenna felfogatása dörzsölte ki a csatlakozónál, amikor ki-be nyitogattam a csomagtér fedelet.
  3. 38-as. Nekem a cabrioban egyszer elnyíródott a vezeték. Nézd meg hátha.
  4. Enyém 14 éves és sehol nincs egy rozsdafolt sem. Van garázsom. Nem törtem még meg. Ennyi.
  5. "az egynyolcas Opel legalább kilenc litert eszik. Mellékszál, hogy arról azóta kiderült, csak apró elektromos problémája volt, és miután megjavították, az átlag lement 7,5 literre." http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/02/15/mercedes_168_ezer_helyett_303_ezer_kilometerrel/ Ez mi lehetett?
  6. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=5&makeModelVariant1.modelDescription=opc&makeModelVariantExclusions[0].makeId=&minSeats=&maxSeats=&doorCount=&minFirstRegistrationDate=&maxFirstRegistrationDate=&minMileage=&maxMileage=&minPrice=&maxPrice=&minPowerAsArray=&maxPowerAsArray=&maxPowerAsArray=PS&minPowerAsArray=PS&minCubicCapacity=&maxCubicCapacity=&ambitCountry=&zipcode=&q=&climatisation=&airbag=&daysAfterCreation=&adLimitation=&export=&vatable=&maxConsumptionCombined=&emissionClass=&emissionsSticker=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&numberOfPreviousOwners=&minHu=&usedCarSeals= Itt van néhány. 3000euro-ért egy szép kombi ritkaság?
  7. Ennyiért inkább H Astra fele annyi, 150ekm-rel is van eladó.
  8. Ilyen olaj kell bele : http://www.ebay.com.au/itm/Genuine-Holden-Astra-Convertible-Hydraulic-Oil-SAAB-Convertible-93165227-/171327192593 A min-en ha jól működik nem kell piszkálni. Nekem is kevéssel fölötte van benne a szint. Egy flakon kb 7-8eFT. Autó orrával lejtőre állsz és úgy tudsz bele tölteni. A tető tisztítására én a homasitában szoktam venni kb5eFt direkt tető tisztítót.Kis kefével együtt árulják. Ezen felül utána le kell fújni impregnálóval is. Azt külön tudsz venni. (Az pl jó cípőre is , sátorra is, hasznos cucc!)
  9. Z18XE tuningolni nem igazán érdemes. Lehet egy program optimalizálást csináltatni chip tuning műhelyekben. 140LE körül lesz, de használhatsz utána csak 100-as oktánszámú üzemanyagot. Lehet még kompresszor kit-et venni 1.8millió forint és kint beszereltetni. Jobban jársz ha tuningban töröd a fejedet, hogy lecseréled egy turbósra az egész autót.
  10. Calibra turbóét nézd meg. Az volt anno az enyémen is nyereggel együtt elöl, bár adaptert kellett hozzá faragni.
  11. NeedForSpeed

    X - csevegés

    Drag Manta http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-MANTA-DRAG-CAR-HOT-ROD-PRO-STREET-BIG-BLOCK-CHEVY-/251936991530?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3aa89d692a
  12. Matrica is tökéletes.Sárfogógumit az nnnneeee! Ne már, az annyira béna és olyat már senki sem használ. Takarítani kell, ez van. A merítés a középkonzol bevonására nem biztos hogy jó ötlet. Meg kell kérdezni, hogy tutira nem fog e a naptól felpúposodni, mert az bizony felül sütni fogja rendesen. Inkább bőr.
  13. Fekete műanyag csík hiányzik a hátsó lökhárító alsó bemélyedéséből. Egy jó fogású turbós multikormány elférne még. Meg a középkonzol autószínű festése vagy bőrözése. Esetleg a levegő gombok köré a három króm fém karika .... Csak ötletelés képp mondom ezeket. Nálam így vannak, mert nekem ezek még tetszettek. A felni kafa. Jól áll a gépnek! Xenon nekem sincs, szerintem nem oszt, nem szoroz. Több a baj vele, mint a haszon. Sötétben amúgy is keveset járok. Még ami nekem is hiányzik, a hátsó ülésekre a két irmscher bőr fejtámla. Ha tud ilyet valaki, szóljon! Bár, nem nagyon hajtottam eddig sem, mert tolatáskor jól jön, hogy átlátni rajtuk. Igazából a hátúl ülők feje sem ér fel olyan magasra általában, mivel elég mélyen ülnek, tehát nem panaszkodnak hogy kemény. Még amit tervezek megoldani, most hogy a gyereknek már nem kell a hátsó gyerekülés, a hátsó ülés fűtése. Azt valahogyan még meg kellene lépni, mivel nekem is ilyen fekete bőr és télen hideg neki, bár garázsban áll a gép.
  14. Téli alufelnik és gumik. Tavalyi téli kép.
  15. Váltó olaj cserére kíváncsi leszek, majd számolj be hogy jobb lett e, mert én anno a mantában ezért cseréltem és semmi sem változott. Ott a második akadt.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.