-
Hozzászólások
178 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
3
rotel last won the day on Június 23 2020
rotel had the most liked content!
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
opel astra h
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
2.197 profile views
rotel's Achievements
Newbie (1/14)
15
Hírnév
-
Keresd Budapesten Somlyai Attilát,ő megoldja a gondodat.Elméletileg itt is jelen lévő tag Somi néven.A FB-on is megtalálható Opel-os csoportokban.
- 9.936 válasz
-
Amennyiben letanított állapotban érkezik,akkor onnan kezdve a Te autód Carpass kódja a lényeg,hogy meglegyen.Mivel a saját autód CanBus rendszeréhez lesz párosítva.
- 9.936 válasz
-
Utánanéztem ügyfélkapun.Külföldről hozták be 2018.10. hóban 237 ezerrel.A motorszám nem beazonosítható az eredetiségvizsgálat elvégzésekor ( ).Az alvázszám fotókon már jól láthatók korróziós felületek.Amúgy egész jól felszerelt.A döntés a Tiéd.
-
Amennyiben úgyis szét van szedve a motor,viszonylag könnyű ellenőrizni az okoskerekeket.Leszerelt vezérműszíj esetén kézzel meg kell próbálni mozgatni az okoskereket.Abban az esetben,ha kotyog cserélni kell,viszont ha stabilan áll,akkor rendben van.
-
Műszakin ha megnézik tüzetesebben,akkor jó eséllyel nem fog átmenni (vannak már országok,ahol ez bűncselekménynek számít).Nem lenne érdemesebb rendbetenni a dolgokat?
-
A 030300 az 3.henger gyújtáskimaradás.Cseréld fel a gyertyát egy másikkal és ha vándorol a hiba akkor gyertyacserével megúszod.Amennyiben marad,akkor gyanús lehet a trafó.A többi az immó és CIM modul probléma.
-
A hibás hengernél lévő gyertyát cseréld ki egy másikkal.Amennyiben a hiba átvándorol,akkor a gyertya a hibás.Abban az esetben,ha marad ugyanott a hibajelzés,akkor a trafó lesz a hibás (nagy valószínűséggel).Reméljük,hogy csak ennyi lesz.
-
Érdemes első körben a fejegységet lecserélni legalább egy CD70-re. (saját tapasztalat ).Ebben VDO végfokok vannak,amik ha régebbi motoros vagy akkor tudod,hogy ez egy nagynevű gyártó.Azóta nem kell használnom a hangszíneket (bár egy hifista ilyet alapból nem tesz).Megnyugtatlak,hogy a H Astra (plusz a Zafira) fejegységei szabadon cserélhetőek.Arra kell figyelni,hogy ki- és beszerelésnél le- ill. fel kell tanítani a fejegységeket (OpCom vagy Tech2 kell hozzá).A nagy közösségi oldalon több Opeles csoport is van,ahol szinte mindig találni fejegységeket a megfelelő színű előlappal is. Amennyiben tovább olvasod még ezt a topicot,itt is meg fogod találni Somi-t pl.Ő a Te embered szerintem,megoldja a gondodat.
-
Először azt kérdezném,hogy milyen a mostani fejegységed típusa?CD30,CD70,DVD90? Az első sajnos harmatgyenge,nem érdemes vele kísérletezgetni sem. A két másik már nem olyan rossz.Hangszíneket sosem állítgatunk,ezt én is vallom. A minőségi hangra sajnos áldozni kell (nemcsak pénzt).Mindenképp kell erősítő,mert a fejegység halovány kb.10-15 W-os végfokai nem tudnak elég teljesítményt és dinamikát leadni.Emiatt nem tudja kifutni magát a JBL szetted sem!Sokan mondják,hogy nagyon-nagyon ajánlott a H Astrák esetében (is) az első ajtók normális zajcsillapítása.Amennyiben ez jól meg van csinálva még a szubláda beszerelése is elmaradhat.Én is vettem egy 40 ezres Hertz szettet,de amíg nem lesz erősítő hozzá be se szerelem.Én már a kábelezéssel nem fogok foglalkozni különösebben,pedig az is javíthat a hangzáson.Nem ülök annyit az autóban,hogy megérje a belefektetett energiát.
-
Ilyen esetekben a szerelők fel szokták autogénnel melegíteni és úgy óvatosan ki lehet csavarni.Én azt javaslom,hogy inkább vidd el szerelőhöz,minthogy a menetet szétroncsold,mert akkor még drágább lesz a csere.