Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

opel16v

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22.988
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    1

opel16v last won the day on December 18 2018

opel16v had the most liked content!

opel16v névjegye

  • Születésnap 1977-12-30

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://www.opel16v.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Magyar
  • Érdeklődés
    Autóversenyek

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra, Omega
  • Város
    Páty

Legutóbbi látogatók

12.169 profile views

opel16v's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

5

Hírnév

  1. Felesben nem érsz el vele lényegében semmit, nagyobb arányban meg ne is próbáld átalakítás nélkül, mert keményen ráfázhatsz.
  2. X20SE motoros omegával jártam majdnem 100e km-t etanollal, összesített túlfogyasztás +22%. Lett is mérve padon, 6% +teljesítmény, és közel 10% +nyomaték lett (e85power átalakítóval). Majd frissítsd az ár infóidat, mert az etanolt az utóbbi hetekben csökkentették, a benzin viszont most nagyon sokat ment fel egy hét alatt. Itt E85 311-327, 95-ös pedig 420 a legolcsóbb helyen is. Így megéri annak, akinek már át van alakítva az autója. De akinek nincs, annak így nem igazán hozza vissza az átalakítás árát.
  3. Aztaaa, micsoda elborult ötletek :) Javaslatom röviden: ne! :)
  4. Úgy lesz gazdaságosabb, ha otthagyod a garázsban ;) És ez tényleg nem vicc :) Máshogy sajnos esélytelen vagy.
  5. A NGM megküldte a közérdekű adatkérésre a választ... http://e85power.hu/hu/hirek/1-friss-hirek/595-e85-bioetanol-unortodox-rombolas
  6. Úgy gondolom nem rossz, ha E85-ből van :)
  7. ez a gyűrűcsere csak sárral kenegetés, ha nincs szerencséd, nemsokára el is törik valamelyik.
  8. Max 50%.-ban próbáld... de én a helyedben várnék egy kicsit még, mert a generál hibáknak előbb ki kéne jönnie, különben majd minden az E85-re lesz fogva ;)
  9. Nekem is most omegán gyújtókábel... bírta 18 évig a gyári :) Gyertyacserénél vettük észre, hogy a szigetelés sérült, és mivel meg is lett piszkálva, már érezhető is. Most indul a vadászat...
  10. A gyertyák szépek, a kábeleket még azért nem ártana átnézni... ez a fogdosós módszer nem az igazi, attól még lehet rossz. Olcsó megoldásként lehet azt csinálni, hogy egy vezeték blankolt végét áthurkolod a kábelen, majd végighúzod lassan, miközben jár a motor (előtte kiszeded a tartókból, hogy végig lehessen húzni teljesen). A másik vége természetesen akku negatívra legyen kötve. Ezzel a szigetelést meg tudod nézni. Injektorból semmiképpen ne használj olyat, ami nem hozzá való. Színkódja, termékszáma egyezzen. Amúgy nem a rugó szokott fáradni, hanem a tű kopik, illetve ha tele van a szűrő (van benne belül), akkor az is gondot okozhat.
  11. Még nézelődni kellene a gyújtás környékén, mert az 1-1 berántás gyújtáskihagyás lehet... bár az injektorok áteresztése is okozhat abban a két hengerben olyan dús keveréket, amiben elégtelen az égés. Ezeket kellene sorban rendbe szedni, ellenőrizni. A kábelek pl nem csak ellenállásra kell jó legyenek, hanem szigetelésre is, az is nagyon fontos. Ha nem jól szigetel (pl hajszálrepedések vannak a kábel külszínen), akkor ott áthúz láthatatlanul valamilyen testpotenciál felé.
  12. Bizony, az "álinjektor" plusz ellenállások nélkül ez a motorvezérlő AC relé hibát jelez.
  13. Teljesítményben jóval többet ki lehet venni az E85-ből, mint a 100-as benzinből. Nyomatékból meg még jobb a helyzet. De egy központi injektoros autó sosem lesz teljesen jó E85-tel, hiába rak bele valaki nagyobb injektort, vagy átalakítót. Nem alkalmas rá.
  14. És nem voltak ebben erőpróbák? :) Benzinből mennyi kellett neki átlagban?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.