-
Hozzászólások
3.632 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
3
Gabo last won the day on December 17 2014
Gabo had the most liked content!
Gabo névjegye
- Születésnap 1977-05-21
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Németország, München / Düsseldorf / Köln / Svájc, Zürich / Dél-Afrika, Johannesburg, Midrand
-
Érdeklődés
Cricket, Baseball, Repülés.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Ampera-e, Omega B2 - Y32SE; Rekord 38GE 380i V6, Zafira B - Z18XER, Ex: Astra Twin Top - Z18XER, Omega A2 - C20NE; Omega B2 Z22XE, Ascona C - 16DA, Astra G - Z14XEP,
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
13.313 profile views
Gabo's Achievements
Newbie (1/14)
25
Hírnév
-
Már 10 van! :D
-
Gabo changed their profile photo
-
Tehát az a 3 (2,5) ami Magyarországon van, az nem is számít? Akkor nem is cseveghetek magammal.... Szép
-
Oszt saját fórum miko' lesz Ampera-e -nek? :D
-
Gabo is attending XIII.Hungarian Blitz Weekend - Opel találkozó
-
Szia, ha nem indiszkrét a kérdés mennyi volt a 3,94 es váltó?
-
Marótiban nem nézted, hogy az A Omega szerelési könyv megvan-e? Mert sokat segít a problémádon!
-
Ha ráérnék se vállalnék ilyeneket. :P Élni és élni hagyni. Nekem 1 nap alatt megcsinálták, közben volt még 1-2 dolog. Patyi László a te embered, de ő Pesten van. Ha érdekel, privátban elküldöm a számát.
-
Kecsót nem ismerem, kérdezz rá a kecskeméti szekcióra, J0hnny és tsai. Sose mértem, mennyi idő a szimering csere, de ami fontos, hogy a régi levétele után tegyen fel a szaki egy "tengely javító perselyt" (pl Speedi-sleeve). Mert az új szimering - lehet még jobban mint a réi - okádni fogja az olajat.
-
Főtengely jeladó. Van hibakód, de mivel az elvileg álló motornál is van, nem tűnik fel. Indítás után viszont - elvileg - van tárolt főtengely hibakód. Gyárit érdemes beletenni, az utángyártott ált egy évet sem bír ki - ha nem egyből szar. Trafónál ált 5 hengerezik, egyszerre nem szokott meghalni. 3.0 vagy 3,2?
- 3.291 válasz
-
- 1
-
Azért jó ez mert a Zafira amit vettem, az autópályás volt, 100 nál ugye megvan a 3000 én is elég sokszor pályázom - ehhez képest egy merő szar volt az EGR belseje. Ha egy kocsi eszi az olajat, és az bejut a kipufogóba, onnan vissza az EGR-hez, akkor annak mindegy. Mondjuk egy 1,6 ost pl nem pörgetni lehetetlen, 2500 alatt egy mélygarázsból ki se jön... Nem mellékesen az EGR - elvileg - ugye zárva van bizonyos terhelés és fordulatszám tartományban, mert elég gáz lenne lefojtani egy épphogy pöfögő verdát, a vezérlése a kompi által elég sok adat szerint kéne, hogy történjen. Szóval nem tudhatod, hogy már 2000nél vagy csak 4000 nél nyit ki éppen. Érdekes.
-
Bár Pest, Csergő, bár nem tudom, hogy általad vitt olajat szűrőt betesznek-e. Miért ragaszkodsz az általad vitthez?
-
Ahogy Laci01 is írta az olajsár tapad majd le. De ez mondjuk még az én esetemben sem jön elő 150 ezer km előtt :P Persze, ha megnő az olajfogyasztásod, akkor nagyobb esélye van, hogy a kipufogógázban lévő elégett és elégetlen olaj az EGR-re feltapadva majd jól lekokszolja, de egy jó kis pályázás segíthet majd rajta. Ha nem, akkor az EGR lefalazása sem ördöngősség - hülye környezetvédelmi baromság, az amerikai anno megoldotta egy plusz levegő! szivattyút tett a rendszerbe, és "feldúsította" a kipufogógázt :) Az Omegámon pl nincs EGR - szerencsére :) (amúgy hol olvastad ezt? Mert abból még baja nem lett senkinek ha az EGR nem nyitott ki, ellenben hogy nem zárt be, annál nagyobb :) ) A gyártónak nem az eladott autó a fontos, hanem az eladott alkatrész. Sok mütyürt pár ezer forintból fel lehetne újítani, de nincs gyári szerszám, így megveheted 40-50- 200 ezerért... ez a biznisz, nem az eladás.
-
Hm, 6000 / év a futásteljesítmény? ok :) Pár év múlva vevő leszek az autóra :D :D Hja nem, addigra valami tolóajtós lesz :P... Noszóval, én anno az új - igaz dízelben de 1000 km után cseréltem olajat, mondjuk ebben 2 max 3000 után tenném, majd 6000-nél, vagy ha eljő az év.. Inkább egy olajcsere pluszban - nem muszáj a szakszervizben, vannak helyek ahol ugyanúgy megmarad a garancia, de jóval olcsóbbak (pl Csergő, meg a speedy utóda) - mint később "megbosszulja" magát. Pl ha most venném a Zafirámat újonnan, 15 max 20 ezrenként cserélnék benne olajat. A gyári 30 arra jó, hogy 200e km után gyakorlatilag kuka a motor. Jó értem én, hogy mit érdekel az Téged, addig a gyereked is öreg lesz mire annyi belemegy, de gondolj szegényebb társaidra, akik majd megveszik :P :) Én úgy tenném, hogy kerülném a magas fordulatszám tartományt, mintha folyamatosan hideg motorral járnék. De azért ha el kell rúgni, el kell rúgni :) Megaztán 3800 az kb 130 km/h lehet szóval mindegy is és akkor ezt 5-6000 km-ig. Városban meg minek száguldani :) De biztos vannak itt olyanok akiknek több 0 km-es kocsijuk volt, szóval lehet más ötletet, tapasztalat megosztást kapsz. Hja Gratula hozzá :)
-
Érdekes, és alapjáraton egyenletes? Az ajtónál lévő átvezetés tört el, nem kell leszedni semmi, az átvezető csatlakozót kell kiszedni, az egy műanyag csatlakozó, ált a nyakában törik el, ha visszaolvasol pár hozzászólást épp kiveséztük a dolgot. Lámpa meg nekem is párásodott mikor sokat állt, és mert vhol beázik a kocsi, vagy az 5. ajtó elektromos részén, de inkább a tetőnél a sínnél, vagy ki tudja... .
-
Még mindig nem írtad meg, hogy mit csinál a kocsi. Azaz rángat is, vagy csak hibát dob, mert megint csak nem mindegy. Én a helyedben továbbra is felhívnám, írnék Weszinek mielőtt hozzányúlnék.. de az én vagyok. Az esetek 80% ában rátapint a hibára. A maradék 20nál meg vmit nem mondd el az ember neki :P