-
Hozzászólások
754 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.calibrainfo.hu
Személyes információ
-
Neme
Nem adja meg
-
Lakhely
Budapest
-
Érdeklődés
négykerekűek és kétmellűek
MOTE klubkártya
-
Város
Mende
Legutóbbi látogatók
8.216 profile views
Zorro_16V's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szóval ha lenne győri Opeles, aki tud valamit az autóról, szívesen beszélnék vele. :icon1:
-
A km szerintem is irreálisan kevés, pláne ha megnézzük, hogy mennyire ki van kopva a kormány. 140 ezer km után még nem így néz ki... Persze, meg fogom nézni, csak ha helyi kartárs tudna biztatót vagy elrettentőt mondani, akkor attól függően indulnék el Bp-ről, mert azért nem 2 perc innen Győr. :-) Az árán is lehetne faragni, közel fele ennyiért van már '98-as F Astra cabrio, bár nem ilyen felnivel és talán nem ilyen állapotban, de az 1 milla az túlzás.
-
Sziasztok! Astra F cabriót nézegetek. Találtam egyet Győrben, egy márkakereskedés hirdeti (Opel Gyimes) : http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_cabrio_1.8i-16v-6060376 Tud erről az autóról esetleg valaki valamit? A kereskedő szerint gyűjtőé volt...hát persze. :-) Örülnék minden infónak, előre is köszi!
-
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
Zorro_16V replied to busójárás's topic in Vectra C, Signum
Sziasztok! Hibakódot olvastunk ki, sajnos a kódra nem emlékszem, de a szövege ez volt : levegő rendszer bypass szelep hiba. Milyen szelep ez, tud valaki segíteni? Z19DTH a motor. Másik : tud küldeni valaki hibakód táblázatot? Az autodiagnosztika.com-os link megvan, de ott nem találok meg mindent... Köszi előre is! -
Itt egy postadíj kalkulátor, ezzel pontosan megtudhatod : http://www.deutschepost.de/dpag/mapp?xmlFile=1004909
-
Nekem is jött már Németországból több chip is postán, egyiknek sem volt baja.
-
Helló fiúk! Tudjátok esetleg, hogy ki ő, merthogy magyar : Klikk
-
Aki Schrick sportvezérműtengelyt keres, ajánlom a következő német viszonteladót (Havassy-nál olcsóbb) : Sandtler GmbH web : www.sandtler.de mail : info@sandtler.de Sokat leveleztünk, korrekt cég. Náluk egy 276 fokos Schrick tengely (nagykörös) C20XE-hez 280 euro/db.
-
Jól mondod. :rolleyes: Egy gatya AC pumpával vagy benzinnyomásszabályzóval (kisebb nyomás -> kevesebb benya) is ugyanannyit fog mutatni a BC. Mivel egyiken sincs érzékelő, innentől kezdve marad a gyári adatok alapján "kikövetkeztetett" átlagfogyi becslés a BC részéről. Egy dolog léphet közbe, a lambda értéke. Ez alapján még tud dúsítani, ha túl szegény a keverék, de arra kíváncsi lennék, hogy csak dúsítással mekkora benzinnyomás kiesést tud áthidalni... <_<
-
Ezek a gonosz slick-ek! :blush: avagy : Revenge of the slick (az új Star Wars epizóóód) :D
-
Így van. Az F28-as váltóknak pont emiatt a 2. fokozata szokott problémás lenni idősebb korukra. Egyesben nincs töltőnyomás (kábé annyit tud, mint egy C20XE), persze azért kihúzatod, aztán kapcsolod a kettőt, ahol megjön a töltés és (szériában) kb. 2400-tól a teljes nyomaték is. A váltó meg csak nyel egyet és próbál nem szétesni... :blush:
-
Elég abba belegondolni, hogy mennyit ér egy full felújított és kiglancolt LET motor, komoly TFT-s HiFi, PSII, garnitúra szépfelni, stb... Kinézték, ellopták és nem keveset kaszáltak. Haverom ismeri ezt a René-t, állítólag egy baromi normális srác, aki most teljesen összetört. A maradékot kiárulja a "roncsból" és agyő autóépítés...
-
Hallottátok ezt? Rene, egy német Astra Gsi-s srác 5 év munkájával, összes szabadidejével, iszonyú pénz ráköltéssel épített egy C20LET GSi-t. Tavaly körbekarcolták a kasznit, ezért úgy döntött, hogy idén újra fényezi a kocsit és további módosításokat is csinálnak. Nemrég viszont betörtek hozzájuk, elvitték a vadi újra felújított LET motort, az alufelniket, hifit, meg egy csomó cuccot. A kár kb. 10,000 euro. A patkány banda még poroltóval mindent össze is fújt, hogy ne lehessen nyomokat rögzíteni... :unsure: Valószínüleg egy álom végetért... :huh: Ilyen volt : Ez maradt :
-
Kösz, már lenyugodtam. :lol: Gabi, részemről sincs harag vagy ilyesmi, csak nem igazán értettem, hogy miért rajtam kérted számon ezeket a dolgokat (300 fok feletti tengely-ami létezik mégis :unsure: , LE adatok, szar Magnumos az egész, stb.). Próbáltam célozni rá, hogy nem nálam kell reklamálni, de nem vetted a lapot. Így meg kissé b@szogatósra sikerült a részedről... Na mindegy, túl vagyunk rajta. :huh:
-
Akkor miért rajtam kéred számon, hogy miért írnak 310-es tengelyről? :unsure: Ha meg tudják csinálni, csinálják. Engem marhára nem izgat, mert sose kéne olyan. Hogy téged nem kérdeztek meg arról, hogy lehet-e ekkorát fokolni, azt velük beszéld meg. :huh: Figyu Gabi, hagyjuk már a francba ezt a céget, oksa? Egyébként ilyenkor van olyan kedvem, hogy letörlöm az egész calibrainfót a pi...ba. Nagyon kevés cég ír teljesítmény adatokat tengelyről. Itt van egy. Nem teljesen reális, de legalább tájékoztató jellegű. Erre mit csinál a magyar? Elkezdi szarozni, köpködni, mert ez Magnumos, meg még nem is látott olyat, tehát képtelenség az egész. Le se tagadhatnánk, hogy hol élünk.... Mindenkinek köszi a válaszokat az eredeti kérdéssel kapcsolatban. De legközelebb már nem ide jövök infóért...