Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kingblue

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    501
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    22

kingblue last won the day on December 16 2021

kingblue had the most liked content!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra G 1.4 16v twinport
  • Város
    Tiszaújváros

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

kingblue's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

95

Hírnév

  1. Ezen nincs .Nézz utána van több fajta is.Cromaxon keresgélj .
  2. Nem mindegyik hűtőn van leeresztő csavar.A fűtéscsap a középkonzol mögött van nyilván. A két gyors csatlakozós csővége a tűzfalon van.Legalábbis az enyémen.Z14 xep.
  3. Nincs leeresztő csavar.Én ugy csináltam hogy alá tettem egy lavórt ha beltéren csinálod.A csövet megbontod óvatosan megmozgatod aztán szépen kifolyik aminek ki kell.Nem olyan sok.Egy jó fél liternyi nagyjából.De mindenképpen új tömítéssel rakd vissza.A fűtéscsapot zárd el előtte.
  4. Szia.Igen ezen az EGR-en keresztül folyik a hűtővíz.Ezért is nem lehet lefalazni.Be van kötve a hűtőkörbe.
  5. Szia.Tudnál esetleg feltölteni videót. Hideg és meleg motornál?
  6. Szia.Hát ha rövid távokat futsz akkor most hideg időben nincs ideje felmelegedni a motornak ez eleve megnöveli a fogyasztást.Ezenfelül én megnézetném a lamdaszonda működését is ehhez való diagnosztikával rendelkező szervizben.Ha már régi és el van lustulva akkor ez jelentősen megnöveli a fogyasztást.
  7. Szia.Hát a hidrotőke nem szerves része a hengerfejnek.Az a vezérműtengely családjához tartozik.Az olajfogyasztás sem biztos hogy megoldódik a hengerfej cserével.Mert ha a dugattyú olaj lehúzó gyűrűje kopott akkor mindhiába a hengerfej csere.
  8. kingblue

    Elektromos

    Szia.A lámpa fölött van egy kis fekete gumidugó azt felpattintod és alatta van a csavar.Hosszabb csillag csavarhúzóval lehet tekergetni.Ugyanúgy felül ha megnézed van egy másik nem ledugaszolt csavar azt is ugyanúgy csillaggal lehet állítani.Ha jól rémlik a ledugózott csavarral lehet le-fel billenteni.Bár ebben már nem vagyok biztos.De ha elkezded tekerni úgy is meglátod merre mozdul.
  9. Milyen motor? Dízel benzines stb.Motor kód esetleg.
  10. Hali.5 évvel ezelőtti kommentre reagáltál.Nem biztos hogy kapsz rá választ.Egyébként mi a gond az autóval?
  11. Új szelepet miért kéne tisztítani.Az még kormot nem látott.Annak működnie kell sokáig.80-100 ezer km után érdemes kipucolni.Addig még van idő.Miért kellet újat venni?
  12. Szia. Nemhogy érdemes hanem kell is.Addig amíg nem okoz hibát.Ezt nem lehet lefalazni ez nem olyan tipus.De mi lesz egy éves?Az elektronikus részével nem lehet mit kezdeni nyilván de azt hogy a szelep mechanikusan működjön azt a tisztítással lehet megőrizni.Eléggé macerás kiszedni de megéri.Új tömítéssel viszarakni.
  13. Szia. Mivel meleg motornál jön elő a ketyegés lehet akár vezérmű lánc is.De a szelepfedelet úgyis le kell venni tömítés csere miatt és akkor be lehet látni a kulisszák mögé.Valóban a lánc vagy a vez.tengely körül van problem.Azonkívül egy gyári jó minőségű olajcsere sem ártana.Bár az a láncnyúlást nem oldja meg de a motornak mindenképpen hasznos.
  14. Hali.Minden mehet bele.A tulaj felelőssége .A gyári ajánlás 5w-30-as dexos 2-es GM olaj.Egyébként mindenki azt önt bele amit akar.
  15. Szia.Hát ha kint áll a kocsi a szabadban ebben a hidegben a párától benedvesedő szíj csúszhat.A reggeli hidegben hallani ilyen hangot több kint álló autónál is.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.