
szucsim
Fórumlakó-
Hozzászólások
12 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra H Caravan
-
Város
Tiszaújváros
szucsim's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Azt esetleg tudjátok milyen szabványú LED izzó kell a belső világításhoz ?
- 9.936 válasz
-
Csak olyan fura hogy nincs. A Fabia-ba volt, ez meg újabb,modernek autó és nem lehet kikapcsolni ???? Vagy ennyire megy a spórolósdi a kapcsolón ?
- 9.936 válasz
-
Ott nincs semmi. A két nyomógombra gondolsz ami a lámpa mellett van ? ,de nekem az kellene hogy le tudjam kapcsolni hogy ajtónyitásnál se világítson.
- 9.936 válasz
-
Sziasztok ! Opel Astra H 2009.novemberi . 1.6XER Hogyan lehet a belső világítást MANUÁLIS kikapcsolni ??? Nem találok rajta semmilyen kapcsolót . Caravanom van. Hátul van kapcsoló elől semmi.
- 9.936 válasz
-
Mértem az áram felvételt Not Presenten az akkumlatoron. Ha lehuztam a Canbus modult amit az Android fejegységhez adtak akkor lement 60mA-re. Csak ugye ilyenkor nem kapcsol be sehogy sem a fejegység. Nem értem hogy miért van kikapcsolt állapotban 0.85 A aramfelvetel ??? Minden ki van kapcsolva. Ilyenkor kulcs nélkül azonnal be tudom kapcsolni a fejegységet . Nem boot-ol hanem egyből be jön a rádió. Olyan mintha csak sleep módban lenne. Ötlet ?
- 9.936 válasz
-
De pontosan sokszor benne marad. Nem is zárom. Garazsba beallok,falun mozgok soha nem veszem ki a kulcsot. Ekkor a GID nem kapcsol ki. Ha kikapcsolná mikor leallitom az autót és benne hagyom a kulcsot öröm és boldogság lenne de valamiért ez a Canbus baromság biztos nem engedi. VW csoport autókról jöttem át Opelre kb 5 hónapja de vannak furcsaságok. Van esetleg valami ötleted ?
-
Mértem az áram felvételt Not Presenten az akkumlatoron. Ha lehuztam a Canbus modult amit az Android fejegységhez adtak akkor lement 60mA-re. Csak ugye ilyenkor nem kapcsol be sehogy sem a fejegység. Nem értem hogy miért van kikapcsolt állapotban 0.85 A aramfelvetel ??? Minden ki van kapcsolva. Ilyenkor kulcs nélkül azonnal be tudom kapcsolni a fejegységet . Nem boot-ol hanem egyből be jön a rádió. Olyan mintha csak sleep módban lenne. Ötlet ?
-
Gondoltam én is erre hogy lekötöm a canbus modul-t de akkor bukom a kormány vezérlést ugye ? Hétvégén kipróbálom. A GID kulcs kivételekor kikapcsol de akkor is 0,85 A az áramfelvétele valaminek ha Not Present-en van az EHU a DIS menüben. A GID ha leveszem a gyujtást not present-en kikapcsol együtt. Present-en nem kapcsol ki csak ha ki veszem a slusszkulcsot. Szerény véleményem szerint a canbus modul- androidos fejegység combo zabálja valamiért az áramot. Kulcs nélkül is bekapcsol az androidos fejegység ezzel a beállítással.
-
0.85 A vesz fel ha NOT PRESENT van beállítva a DIS menübe az EHU-ra. Ha PRESENT akkor pedig 0.05 A. Ja és ha Not Present akkor a titkos menü nem aktív. Elő sem lehet hozni. remélem van még ötletetek Az a rohadt canbus rendszer...........
-
Lehet hogy itt gyorsabban kapok választ....talán. Sziasztok ! Nem rég beszereltem egy Opel specifikus androidos fejegységet egy 2009-es Astra H Caravan Z16XER-be. OPCOM-mal Not Present-re állítom az EHU-ba és a DIS-be az gyári CD-t. CANBUS modult adtak a fejegységhez. Működik is szépen minden csak az a bajom hogy a gyári GID nem kapcsol ki ha az Androidos fejegységet kikapcsolom, és PRESENT-en van a DIS-be az EHU. De Not Present-en jól működne csak akkor szívja az akkumlátort pedig minden ki van kapcsolva. Ilyenkor tudom a fejegységet kulcs nélkül is ki-be kapcsolni és a GID kikapcsolva marad be nem indított autónál, valami meríti az akksit. Tud valaki segíteni hogy úgy működjön az egész hogy ne szívja le akkut ? köszönöm a válaszokat !
- 9.936 válasz
-
Sziasztok ! Nem rég beszereltem egy Opel specifikus androidos fejegységet egy 2009-es Astra H Caravan Z16XER-be. OPCOM-mal Not Present-re állítom az EHU-ba és a DIS-be az gyári CD-t. CANBUS modult adtak a fejegységhez. Működik is szépen minden csak az a bajom hogy a gyári GID nem kapcsol ki ha az Androidos fejegységet kikapcsolom, és PRESENT-en van a DIS-be az EHU. De Not Present-en jól működne csak akkor szívja az akkumlátort pedig minden ki van kapcsolva. Ilyenkor tudom a fejegységet kulcs nélkül is ki-be kapcsolni és a GID kikapcsolva marad be nem indított autónál, valami meríti az akksit. Tud valaki segíteni hogy úgy működjön az egész hogy ne szívja le akkut ? köszönöm a válaszokat !