
shootme2
Fórumlakó-
Hozzászólások
12 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
2
shootme2 last won the day on Szeptember 21 2020
shootme2 had the most liked content!
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G
-
Város
Debrecen
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
shootme2's Achievements
Newbie (1/14)
4
Hírnév
-
Már régóta vernet termosztátot rakok mindenhova és még nem volt vele gond sose. A saját Z14XE-ben is vernet termosztát van már 2 éve. Kimentem megnéztem és nekem hideg motor mellett azonnal jön a pipán a víz, még a reggeli -12C° hidegben is 5km után meleg a víz. Típusra keresve a vernetnek több cikkszámon is van termosztátja a szerelő ezek szerint nem a megfelelőt tette bele. Csak azért írom mert a sok vacak között a vernet normálisat gyárt a szerelő/bolt hibája miatt nem kell leírni a márkát.
-
Nekem 2003-as Z14XE-ben Delphi volt eredetileg és Vernet ment a helyére még 2018 decemberben.
-
Helló! Febi-vel az a legkisebb gond. Mikor megpróbálod beszerelni észreveszed hogy a ház kialakítása sem stimmel és úgy kell beerőszakolni a helyére és ráadásul ugyanúgy hamarabb nyit mint kéne. Teljesen használhatatlan. Én így jártam vele és még néhányan itt a fórumon. Nekem a vernet termosztátok váltak több autómárkánál is. Nem írtad hogy melyik kódú motor van benne nekem a 2003-as Z14XE-hez TH6856.92J cikkszámú kellett.
-
Azzal csak óvatosan. Az ilyen kínai hamisítványokat megfogják a vámon és küldik a büntetést... Inkább ebay-en keresgélj és EU-n belülről küldjék.
- 19.232 válasz
-
A feleségem daewoojában ugyanakkor volt termosztát gond és ott egy fae volt az első ami nem lett jó majd vernet került bele az rendben van. Fater skodájába 2 hónapja már elsőre vernet került és az is jó. Részemről termosztát=vernet. Mivel én nem akartam már visszatenni ezért kalapáccsal kocogtatva vettem ki a rossz febi-t.
-
Helló! Magán a fém váltókaron van egy négyszögletes műanyag cucc. A gyűrű ezen csúszkál. Nekem ez a szögletes cucc hosszában elrepedt amitől nagyobb lett és szorult rajta a gyűrű. Lereszeltem mind a négy oldalából egy kicsit és azóta (kb. 1 éve) nincs ilyen gond. Le kell szedni a váltógombot és a szoknyát a gyűrűvel együtt hogy hozzáférj. Nekem a harmadik termosztát lett jó. Először febi-t vettem ami nyáron jó volt de ahogy jöttek a hidegek elhasalt. Aztán gyárit vettem de az már a beszereléskor rossz volt. Majd egy vernet lett a következő és az már jó. Nekem a műszerfalon kb. 88-ra szokott beállni amikor obd-n 92-t mutat és tartja is. A kiszerelésnek nincs trükkje csak kiveszed és kész. Nekem a febi ment be és jött ki nehezen mert nem volt méretpontos. Valószínűleg nálad is ilyen gond lehet.
-
"Amit lehetett mindent végigzsíroztam a váltószoknya és a gomb alatt." Azt hittem a váltógomb leszedésen már túl vagy. Nem kell tépni csak simán lehúzni. Nem nehéz. "ha ez általatok mondva egy jobb autó? Én ilyet nem írtam... Pont azt írtam hogy a suzuki megbízhatóbb...
-
Helló! Magán a fém váltókaron van egy négyszögletes műanyag cucc. A gyűrű ezen csúszkál. Nekem ez a szögletes cucc hosszában elrepedt amitől nagyobb lett és szorult rajta a gyűrű. Lereszeltem mind a négy oldalából egy kicsit és azóta (kb. 1 éve) nincs ilyen gond. Az olajfogyasztás nem mindegyik motorkódú motorra jellemző de ha olyanod van sem biztos hogy eszi eléggé lutri. Ha eszi akkor gyűrűzés a megoldás. A híresztelés szerint ez egy megbízható típus de ez ugye eléggé relatív... Dacia 1310-hez képest nagyon jó de ne várd hogy olyan legyen mint a Suzuki volt. Olyan kesztyűtartó zsanért lehet kapni a cseréje sem nehéz. https://cromax.hu/utasterbelsoter/muszerfal_es_alkatreszei/kesztyutarto_alkatreszei/kesztyutarto_zsaner_opel_astra_g_49411 Azoknak a tömítéseknek a cseréje sem vészes. A távirányítónál általában az elemtartó forrasztása szokott elengedni vagy a kapcsoló szokott tönkremenni. Javítható. Érdemes megnézni a belsőkeringtetés állítást. El szokott törni. Ha a tied még jó akkor érdemes végálláskapcsolóssá alakítani mielőtt törik.
-
Sziasztok. Debrecenben és környékén keresek tempomat aktiválásához szükséges eszközzel és hozzáértéssel rendelkező embert. Aki ismer ilyet kérem jelezze. Köszönöm
- 19.232 válasz
-
Köszönöm, akkor inkább itthon veszek valami jobbat. Köszönöm, meglett. Nem gondoltam hogy magán a blokkon kell keresni.
- 19.232 válasz
-
Sziasztok! Új vagyok a fórumon és Opelben is elnézést ha nagyon kezdő kérdéseket teszek fel. 2003-as Z14XE Sedanom van. A motorvezérlő hol található? Próbáltam követni a kábelkorbácsot de elvesztettem a fonalat. Ebay-en kapható tempomatos indexkar használható? Vett már valaki? Köszönöm Üdv
- 19.232 válasz