
Z19DTL
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Táplánszentkereszt
Z19DTL's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nyilván csak vicceltem,eszem ágában sincs ilyennel bohóckodni, hiszen semmi baja a csere óta.
-
Na végre valaki. Már kezdtem azt hinni,hogy csak nálam vannak "rejtélyes" hibák. Nekem ezt ennyire nem részletezte a szervíz,csak annyit mondtak,hogy DT és a DTL érzékenyebb az önindítóra. Elhittem nekik,kicseréltük,és azóta jó, nekem ez a fontos. De most már legalább tudom, hogy miért. Üdv.
-
Mint már írtam,az önindító volt a probléma, lassabban tekert mindig. Mindegy,hogy hideg volt a motor vagy meleg,de csak melegen állt le rögtön indítás után. Az önindító csere után megszűnt a probléma. Talán így érthető már.
-
Újabb rejtély? Hol?Ez nem az X-akták. :-)Kicseréltük,megoldódott,pont. Bár az furcsa volt,hogy hidegen sose csinálta.
-
Nekem akkor csinált ilyet,amikor az önindítót cserélni kellett. Opel szervizben azt mondták,hogy a 101 és a 120 lovas motorok érzékenyebbek az indítási fordulatszámra.Érdekes de tény,hogy csere óta többé nem jelenkezett a hiba. Remélem tudtam segíteni. Üdv.
-
Üdv. A fél mp járást,hogy érted,olyan mintha beröffent volna,de igazából mégsen,ha gázt adsz indításnál akkor is ez van,vagy úgy indul rendesen, hideden az önindító lassan teker.
-
Sziasztok. 230nál járok,de a turbónál ugy tudom,hogy szinte lényegtelen a km futás,a használat a fontos,kb pikk pakk ki lehet nyírni a turbót. Amíg fent volt a dpf szűrő nem is vettem észre semmit füst nem volt a pár mp kopogásos járást meg be lehet tudni annak,hogy hideg diesel. Jah meg annak is, hogy nem én használom,hanem a feleségem. Üdv
-
Levegő beszívását?? Tudomásom szerint a turbót a kipufogógáz hajtja és így juttat levegőt a hengerekbe. A mester nen csinált semmit a turbóval,csak diagnosztizálta a hibát,mi meg tettük rá egy komplett felújítottat és láss csodát. Se füst se kopogás, úgy indul ahogy kell.
-
Nem kell, hogy hideg legyen,ha visszaemlékezel +2-3ban is csinálta nem csak -10ben, mifelénk még reggelente nincs +14 tehát hőmérséklet most is adott a hibajelenséghez. Hogyan csinál ilyet egy turbó pedig szinte ott sincs. Hát így,meg amugy mindig ott van nem csak 2000 fordulaton. A szaki aki nézte,nem sokat gondolkodott, egyértelmű turbó.
-
Sziasztok,ha valakit érdekel megvan a rejtélyes hiba. Turbó. Kicsit sokáig tartott,de csak megérte utánnajárni, pedig hányan mondták "jó az". Üdv.
-
Napi 5,huh ezt nemtudtam. Nos,itt garázsban +14-ben.Bár a hang elég rossz,de abszolút füst és kopogás mentes. Igy kellene mindig indulnia. A motor természetesen hideg itt is csak a levegő hőmérséklet más. Tehát -10ben,-2ben,+3ban füst és kop-kop,+14ben tökéletes.Majd probálok még más hőmérsékletben pl+7-8körül. Ezek alapján azt gondolom,hogy nincs köze a dpf szűrőnek a dologhoz, egyik szereplő szerint a kiiktatott egr szelep,hát nemtudom . . . .,de várnom kell még 2hetet mire rá tud nézni. Ötletek? Üdv
-
roli86 vagyok Hát opel szervizes srác azt mondta ez ilyen,nem új autó nem kell vele foglalkozni.De valamiért kopog, porlasztócsúcsok jok izzítás rendbe, lehet nem is zavarna ha legalább tudnank mi a gond,de így . . . .
-
roli86 vagyok,csak ott nem enged írni. Ecn010054 hibakodom van de csak mert próbáltam ha alapjáraton,vagy indítás előtt lehúzom a csatit változik-e valami. Semmi nem volt ugyanúgy járt a motor,csak a hibakódot dobta be. Nem kellett volna valaminek történnie?