Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

talespin

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

talespin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hát akkor megválaszolom magamnak. Igen, ufonauta javaslata tökéletesen rendezte a nyári kerekeket. Remélem, majd a téli is rendben lesz. Megérte az árát. Amúgy gőzöm sincs, más hogy intézi.
  2. Egy éve vettem az Astrát. Természetesen nyári gumikkal. Ősszel lecseréltettem a kerekeket, így jöttek az új TPMS szelepek. Volt egy kis kavar a betanításnál, mert a szerelő nem volt a legjobb választás. Ahol betanították az új szelepekre, azt mondták, most már minden okés, már nem lesz gond a cserénél. Hát ez se úgy történt, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. (Vagy éppen így van leírva?) Most visszakerült a gyári felnis kerék és csak bután nyarvizik, hogy nem találja a szenzort. Próbáltam a tanítást is a menüből. Lehet, nem jól tettem. Nem tudom. Mi a helyes eljárás ilyenkor? Most van 8 kerék és már lehet, a télit se ismeri. Ufonauta linkelt egy kütyüt az aliról. Ezzel én is tudnám tanítgatni kerék csere esetén a járgányt?
  3. Már elmúlt egy év, hogy Opel tulaj lettem. Eddig csak a TPMS miatt szívtam, de ez saját hibás, nem a megfelelő gumishoz vittem a járgányt a téli kerekekhez. Szóval, tegnap balga módon elkezdtem tekerni a hőfok állítón, hisz kezdett már kisütni a nap is. Hogy miért nem a tekerőgomb állását szoktam nézni, azt nehezen tudom megmagyarázni. Talán egyszerűbb a CD600-as kijelzőjére tekinteni. Hát most is ezt tettem. A szokásos "státusz" sáv meg is jelent amint fordítottam a gombon, de az 5 vagy 6 (nem emlékszem) "ikon" helyett csak egy, a belső levegő keringetést visszajelző jelent meg. Hiába nyomkodtam ezt+azt a gombot, tekertem az utas oldali szabályzót, mindegy volt neki. Kikapcsoltam az egységet, majd vissza. Minden maradt úgy. Azt hiszem, volt egy megállás is, leállítással persze, de semmi változás. Majd estére, hazafelé csak nem hagyott békén, tekertem megint rajta és láss csodát, megjelent a többi ikon is, visszajelzett mindent. Volt már valakinek hasonló tapasztalata?
  4. A tolatókamerás témához még azért lenne egy kérdésem. Érdekelne a bekötés egy ilyen eBay-ről beszerzett cuccnál. Egy "normál" elektronikánál gondolom elég, ha a tolató izzó áramkörbe kötöm be a vezérlést, de ezek CanBus-os gépek és már egy LED-es rendszámtábla világítást se tudtam megcsinálni, mert a CanBus-os LED-et is hibásnak jelzi vissza.
  5. A járgány azonos felépítésű. A jogalkotó szemszögéből nézve biztos igazad van. Csak nekem fura, hogy elöl világítok, hátul nem. Láttam több olyan autóst, akik pl. kigurulnak a benzinkútról szürkületkor és mivel "valami világít, így biztos minden oké", közben meg hátulról egy nagy szürke folt. Van egy idősebb Spark, nem tudom, melyik országba szánták, de annak a hátsó világítás állandóan megy, függetlenül attól, hogy elöl mi világít. Na mind1, ez van.
  6. Szia ! Ezeket a videókat én is nézegettem, de egy kicsit bizarnak tartom némelyiket. De igazából ennyit nem akarok rá költeni. Ja, meg szerelőt se tudok, akiben teljesen megbíznék. Okés, ez az első opelem. Pesten, környékén tud valaki egy olyan szerelőt, akit nyugodt szívvel ajánlana? Plussz monitort, kijelzőt nem szeretnék. Tudom, akkor küldjem ki az asszonyt az esőbe, hogy irányítson. Hátsó világítás témában valaki? Persze, fel lehet kapcsolni a világítást induláskor, de miért nem világít hátul, ha elöl megy a nappali? Biztos ennek is meg van az oka. Egyébként, köszi. Lehet, az eBay-re mégis rácuppanok, hátha találok magamnak valamit.
  7. Sziasztok ! Engem az érdekelne, hogy lehet megoldani a nappali menetfény mellé a hátsó lámpa világítást? Nekem egy 2017 márciusi sedan van CD600-as kijelzővel. Ebbe össze lehet valahogy "rakni" egy tolatókamerás cuccost? Előre is köszönöm
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.