
Lezli46
Fórumlakó-
Hozzászólások
33 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Omega B V6 2.5
-
Város
Zalaegerszeg
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Lezli46's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Helló abszolult Opel-Tech2 profik! Igennel vagy nemmel megtudná válaszolni valaki a következő kérdést? Astra H 1.6i XEP 2005 .A TwenPort szelepmüködtető egységben , a szelekpeket müködtető rudazat poziciójáról információt adó potencióméter egyik szélső állásban kb 0.3V érték .., a másik szélső állásban kb 5V küszöbérték van beirva a programba..,Ettől eltérő értéknél a P1113 hibakód jön be , a sárga autószimbólum kigyulladásával egyidőben! KÉRDÉS : Lehetséges- ezen szélső értékek átirása Tech-2 diaggal?? Tehát ,pl ha a tényleges 0.1 V túl alacsony küszöbbértéket szeretenénk módósitani, akkor ez softveresen a Tech2-vel lehetséges volna??? köszönöm a válaszokat
-
Sziasztok! Astra H 1.6 XEP . 2005. 200.000Km. hibakód P1113 és a sárga autószimbólumlámpa már alaljárattól kezdeve állandóan világit. Menetteljesitmények normálisak- nem zörög- csörög semmi. Hibakód törölhetö- de visszajön, viszont ha lehuzom a vákumcsövet a szelepeket müködtető vákumszolenoidról, a hibakód és a hibajelzés se jön vissza!!! Menetteljesitmények látszólag semmit se változtak. Probálkoztam a szenzor poti testvezetékébe ellenállást berakni, de nem hozzott eredményt mert visszajött mindegyik hibajelzés.A vákumszelből jövő rudazatot tudom kézzel mozgatni Mi lehet a probléma? Milyen kõvetkezménnyel járhat ,esetleg ha lehuzott vákumcsövel használom? Köszönöm a válaszokat.
-
Elvitték az autotôt., természetesen elfelelejtették a hibakôdlistát menteni., tõrlés, és kész.
-
Nézegetve a plafont.., gondolkodôba ejtett .,"ez a 3 henger megy , és megkoppintva a szelepet" : átmegy normál 4 hengeresbe figura .., lehet hogy revideálásra szorul esetleg.... Szörnyü-csattogó alapjáratot hallottam ,többször is...,ami valahogy-- valamiért 3 hengeresre lett åtnevezve..,
-
Jutott eszembe ,látva hogy égvemaradt a check lámpa.., szóltam hogy tõrlés elõtt mentsék- el is.., remélem nem felejtik.., ėn néhány percné ltõbbet nem idõzök a mühelyben olyan totál influenza lerobbant vagyok egy hete.., pontossabban én időznék még ilyen fėlhalott állapotban is amilyen hülye vagyok..., feleségem hálaI istennek nem az.., igy nem engedi a hösködésem....
-
Jó kérdés tényleg.., megkérdezem megvan-e stb.., itt a lecserélt rossz (?) Szelep.., Bosch., max 4 A - t vesz fel..., lehet tik-takolva járatni.., spricceli a még bennt maradt anyagot..,
-
A szivattyú maradt a régi., használt szelep lett berakva. Lehet akár véletlen is a 4. Henger beindulása., fogalmam sincs.,mellesleg hallottam minimum 4-5 háromhengeres indtitási-járatasási kisérletet..
-
Hello! Megy az összes henger!!! Erre kössél csomót mondhatnánk... Most kérdeztem mitől javult meg stb.., mint irtam pöcre elindult .,de 3 hengerrel csatoogott..., megkoppogtatták a nyomászsabályzó szelepet..., erre ki simult.., és most négyhengeres..., 15.000Ft volt egy jó használt.. Egyébbként egy Opelos szerint azért megy tönkre mert amikor a szüröt cserélik., valami réz maradékok nincsenek a kitisztitva a gázzolajszürőtartályból., belekerül és tönkreteszi
-
kérdeztem, mi a pálya :põcre elindult....., kisebb " szépséghibával :3 azaz három henger megy csak.........,külònben jól vagyunk...
-
Igértem egy visszajelzést..., igaz hogy kissè ujatervezés lett a vėge.., miután segitsėgetekkel biztosra megállapitotuk ,kiindulåsi pontként , hogy a a szivattyu biztos nem szállit., cserés tehát ., nekiálltunk a szivattyucserének stb., vezérműdekni lebontás stb..., A vezérműszij Ok..,levéve ėszrevettūk hogy a szivattyumeghajtô kerék , ūresen lazán pörög a tengelyen.., egy anya le volt esve..,erő persze nem megy át...., A rengeteg " fõlõsleges" kisérletezgéteseket mégsem tekinteném kidobott pénznek, mert rengeteg hasznos infôt osztottatok meg.., sok mindennek utánaolvastam stb. Mégegyszer kõszõnõk minden hozzászolást
-
1.Féktisztitóprobát még kezdetekben csináltuk----vezérlés megléte ellenőrizendő 2.Valóban böven elég lett volna a mennyiségszabályzó szelepet kivenni hogy jön-e gázolaj ki onnét.., vagy talán biztonságossabb lett volna csak lazán hagyni???? Már ha jó lett volna a szivattyu akkor ugy is látszodott volna a kifolyás ?? Utólag ezt a teljes kiszerelésést egy véletlenül müködő szivattyú esetén elég problémásnak látom.., szerencsénk volt mert nem müködött. 3.Hétfön lecseréljük a komplett szivattyut.., jelentkezem hogy mi a pálya... 4.Esetleg valami., amire a szivattyucserénél--közben ügyelni kellene????
-
Hello! Ebben kellene segitség..,eltudnunk hozni egy jó,használt Astra H.17 CDi , Bosch gyártmányu szivattyut a bontóból bizományba..,ha beépitésre akkor ., már nyilvánvalóan nem veszik viszi.. Jó-e ez a "fizikai" proba a szivettyú jóságára ??? 1. Tápellátás ejtőtartályos betáppal 2.Csönyomás.szenzor+mennyiség.szab.szelep kivéve.., hollander adagolócsöveken fellazitva. 3.Sokszori,intenziv öninditózás után sincs sehol egy csepp gázolaj sem. 4.Féktisztitóval indul. AKKOR EZ EGY ROSSZ CSEREÉRETT SZIVATTYÚ??? Köszönök minden segitőkész hozzászólást
-
Hello! Ebben kellene segitség..,eltudnunk hozni egy jó,használt Bosch szivattyut a bontóból bizományba..,ha beépitésre akkor ., már nyilvánvalóan nem veszik viszi.. Jó-e ez a "fizikai" proba a szivettyú jóságára ??? 1. Tápellátás ejtőtartályos betáppal 2.Csönyomás.szenzor+mennyiség.szab.szelep kivéve.., hollander adagolócsöveken fellazitva. 3.Sokszori,intenziv öninditózás után sincs sehol egy csepp gázolaj sem. 4.Féktisztitóval indul. AKKOR EZ EGY ROSSZ CSEREÉRETT SZIVATTYÚ??? Köszönök minden segitőkész hozzászólást