Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vectra16i

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

vectra16i's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi! Közben megtaláltam. Ötlet: rossz PC tápegység alaplapi kábeléből 2 szálat kibontva (csatlakozó érintkezővel együtt) tökéletes csúszóérintkezőt kapunk a mágnes tüskéihez. Ehhez egy akkus csavarhúzó akkumlátort hasznáva tényleg könnyen tisztítható. Üdv: Johny
  2. Sziasztok! 2002-es Astra G 16 16V-m van. AGR szelepet szeretném kitisztítani. Tudtok hozzá egy leírást? Már ki van szerelve, de a szelepet nem tudom benyomni, vagy kinyitni. Így meg tisztítani nem tudom. AGR1 AGR2 Tudnátok segíteni? Előre köszönöm. Üdv: Johny
  3. Sziasztok! 2 hete vettem egy Astra G 1.6 16V (Z16XE....) motorral. 165.000 Km van benne megbízhatóan eredeti szervízkönyvvel. Mikor megvettem tuti, hogy nem volt semmi plusz hangja a motornak (vagy ügyesen átba...tak :) ). Most, hogy mentem vele 1000 Km-t hát teljesen olyan hangja van mint egy dieselnek (ami főleg alapjáraton borzasztó). Az a tipikus fordulatszám függvényében változó gyorsaságú ketyegő hang a motorból. Ráadásul időnként kigyullad a figyelmeztető sárga jelzés (gyújtás levétel után a hiba törlődik és indítás után nem tér vissza azonnal). Lehet, hogy a két dolog nem függ össze, mert gyanítom, hogy a figyu jel inkább a kipufogógáz visszavezető szelep ( vagy valami hasonló) hibáját jelzi. A hagot beazonosítani persze lehetetlen füllel, mert azt is mondhatnám, hogy az injektor (onnan hallatszik inkább), de félek nem az. A motor teljesítménye egyébként (hibajelzés nélkül) nem változott - dinamikus erős, 180 körül van a vége. Fogyasztás 110-ig klíma nélkül városon kívül 5,9. Nem füstöl egy kicsit sem, és hidegen a leírt hang csak egészen enyhén hallható. Van valakinek ötlete? Hétfőn elviszem szerelőhöz, de nem szeretném ha átmeszelnének. Üdv: Johny Előtte Vectrám volt (innen a username) azt 13 éves orában adtam el 250000 KM-vel (gond nélkül ment !!!!), ebből gondolom, hogy a futott KM alapján nem kell feltétlenül a motor halálára gondolni.
  4. Sziasztok! Segítségre lenne szükségem egy 1994-es 1.6-os injektoros vectrával kapcsolatban. A hiba tünet a következő: A motor elkezd fulladozni - motor chekker világít - ilyenkor ha nem menet közben vagyok akkor leáll a motor. Menet közben ugye a kerekek nem engedik leállni a motort és pár másodperc múlva a tünet megszűnik, a kocsi minden hiba nélkül megy tovább (hiba jelző tovább világít). Az egész olyan mintha akkor amikor elkezdődik a gond túl sok anyagot kapna és attól fullad. Ha kinyomom a kuplungot és a gázt tövig nyomom fulladás közben akkor a motor felpörög és a hiba szinte azonnal elmúlik. Nem tudom mi lehet ez de egyre gyakrabban csinálja és gondolom meg lehetne oldani a problémát. Szervízben gyakorlatilag nem tudom megmutatni, mert mire odaérnék már semmi baja. Segítsetek ha tudtok. Előre is kösz!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.