
Jumpalaja
Fórumlakó-
Hozzászólások
19 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Veszprém
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Jumpalaja's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ok. Köszi.
-
Sziasztok. 1,6 xer motoros astra h van. Még tavaly októberben észrevettem, hogy nem hűt a klímám. Egy hónapig nem használtam , előtte jó volt. Most elvittem szerelőhöz aki azt mondja, hogy a mágnestekercs cserés. Munkadíjjal, mindennel 30-40 ezer lesz, attól függ mennyiért tudja jövő hétre beszerezni a tekercset. Ez korrekt ár? Mert a neten a tekercs 10-15 ezer körül mozog.
-
Sziasztok. Van egy 1.6-os xer motoros karavánom. Alul elég jól csöpögtette az olajat. Műszaki vizsgánál szóltam, hogy nézzék meg. Ki is cserélték az olajnyomás gombát, olajhűtő tömítés szettet, kipufogó sor tömítést. Most jobb a helyzet, mivel csak 5-6 csöpp volt a betonon 2 hét alatt. Az még belefér?
-
Én kérek elnézést, hogy hogy nem vagyok autószerelő csak egy laikus kocsitulajdonos és nem ismerem a szakkifejezéseket. Valamint ha a membrán átszakadt akkor miért van az hogy nyomja ki az olajat a motorból? Nem kellene ilyenkor csökkennie a nyomásnak?
-
Nincs fura hang, a szelepfedélnél minimálisan, és valahol az alján, lehet a nívópálcánál nyomja az olajat. Hónap végén fogják megműteni, sajna egy költözés kellős közepén vagyunk, ezért kell a kocsi.
-
Sziasztok. Van egy z16xer motor. Valószínű hogy a kartergáz elvezető szelep meghibásodott (nagy a nyomás a motorban, nyomja ki az olajat stb.) Kérdésem hogy ez a szelep javítható, mert tudtommal csak a szelepfedéllel együtt cserélhető aminek elég húzós az ára.
-
181000 km. Nincs dízeles hang csak beremeg. Este ráindítok a feleségem meg levideózza. Az egyik autószerelő ismerősöm kíváncsi rá.
-
Üdv. 1,6-os benzinesem van és pár napja figyeltem fel rá, hogy hideg motornál rázkódással indul. Ha meleg motornál indítok akkor szépen csendben indul. A mellettem parkoló autós szerint csak a leülepedett olajat kapja fel hideg motornál. Természetes az ilyen? Nem olyan régóta van H astrám. Mások kérdésem, hogy ha kevés a motorolaj vagy ilyesmi akkor bevillan valami hibajelző? Csak mert a nívópálcán egyszerűen nem tudom megállapítani, hogy mennyi olaj van benne. Már a nívópálcás dolgot múltkor kitárgyaltuk és nem akarok belemenni megint, valószínű a pálca csövében magára szedi az olajlerakódást. Majd egyszer ki lesz tisztítva.
-
Megnéztem üzem meleg motornál is (25 percet vártam) ugyanaz a helyzet .Szerintem olajlerakódást szedi magára a pálca nyillásából. Hagyom a fenébe, Annyi lett beleöntve amennyit előírt a nagykönyv.
-
Szerintem én is elengedem ezt a problémát. Amúgy fél nap állás, vagy több nap állás után szoktam nézni. Én is arra gyanakszom, hogy olajlerakódástól csupa olaj minden, mert amúgy is ívesen hajlik benne a nívópálca és szerintem magára szedi az olajat.
-
Na jó nem fárasztom magam hogy hogyan kell leolvasni egy nívópálcát. Nem az a bajom hogy nem tudom leolvasni vagy értelmezni, nem kell haszálati utasítás hozzá. Csak kérdem én ha minden szabályos az olajcserétől mérésig akkor miért nyakig olajos a nívópálca? Típushiba hogy nem lehet megmérni vagy mi? Ismétlem szabályosan csináltam mindent mint azt évtizedekig. Két autószerelő is nézte hogy nem tudja leolvasni az olajszintet.