Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vferi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Budapest
  • Érdeklődés
    Autó, autóverseny

vferi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha osztófejes a C20XE és abból szertnél DIS-es (gyujtásmodulsot) csinálni az elég nagy macera. Más a motorkábelköteg, computer, vezérműtengely, stb. Nem biztos, hogy megéri :?
  2. Közel 4 év alatt, mióta az enyém, nagyjából mindent megcsináltam ami szerintem kell ahoz hogy igazán élvezni lehessen a gsi-t :wink: Most meg adhatom ell mikor készen van és vehetek belőle ajtót, ablakot, téglát :? :? Valamit valamiért.....
  3. Ha lehet egy javaslatom ne 0-200 mérjetek mert ott zavaró kinek mennyit csal a km órája+ gumiméret külömbség is befolyásolja mennyit mutat. 0-ról 1km-t szoktak mérni ott nincs semmi "zavaró" tényező. autópálya egyenes(sík) rész egyik km kőtől indulás a másodiknál álítod le a stoppert. Nagyon sok autótesztbe is ezt az adatott adják meg. Bár a Lotus omegához képest ott "siralmmas" adatott kapunk :? Nekem hálistennek volt szerencsém a Lotus és a Lotec omegát is "tesztelnem" :) :)
  4. Kess 1.800.000 az annyi, szerintem a felszereltséghez és állapothoz kevés, de sajnos itthon ezt nem annyira honorálják: :) :) vferi
  5. Mivel épitkezni akarok, nem tudom mennyi marad(semmi..) majd valami ocsó autót:-)))) Az autó 96-os és C20XE! 96.07-ig csinálták a gsi-16v-t addig volt C20XE. 96.09-97.08-ig már csak sport volt X20XEV Az én autóm 96.07-körűl gyártották és az őszi autószalonon volt kiállítva és utána helyezték forgalomba 96.12-ben A gsi-t c20ne, c20xe, c18xe, motorokkal szerelték. Kombi és 4-5 ajtós kivitelben lehetett rendelni bizonyos országokban C20XE-t, X20XEV-t sőt Délafrikába gyártottak C20LET motoros Astrát is!! vferi
  6. A féktárcsának azon a felületén ahol a fékbetét van sugár irányban bemarások, vágások vannak. Versenyautókban használják. Előnyök: kevésbé melegszik, sokkal jobban hűl, nagyobb a fékhatás, nem "üvegsedik" fel a fékbetét felülete és ettől nem keményedik fel a fék terheléskor. Ja és sokkal kevésbé kopik a tárcsa! Hátránya: a fékbetét élettertama csökken kb70-80% és egy kicsit hangosabb fékezéskor. vferi
  7. :) Nekem rossz hír nektek talán jó. Eladnám az autóm, komoly érdeklődők jelentkezését várom! Adatok: Astra GSI-16v 1996.XII.havi magyaro.-i vezetett szervízkönyv. Nagyon megkímélt! 130ekm,16"irmscher 5 lukas alufelni, E-H nagy (288mmX25mm) vágott fék(lassulás leírhatattlan!), komplett Remus, kb.:180LE, 4 állítható koni, sportfutómű, E-H toronymerevítő, motor-computer tunning, 0-100 7s alatt,vmax>240,+stb,stb....... Olyan érdeklődöt keresek aki egy kész autót akar venni és nem évekig építgetni. Ebben az autóban benne van amit bele lehet, érdemes bele rakni. Magamnak építettem, de sajnos anyagi okok miatt ell kell adnom :) :) Mail: ferenc.varhegyi@ivanitsbarkany.hu
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.