
Fulmen
Fórumlakó-
Hozzászólások
74 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Fulmen last won the day on Augusztus 3 2018
Fulmen had the most liked content!
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra G 5 ajtós X16XEL
-
Város
Pécs
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Fulmen's Achievements
Newbie (1/14)
10
Hírnév
-
Nekem csak az opel gyári alkalmazásával sikerült hibakódot olvasnom okostelefonnal. Lehet nem is a kiolvasó kütyüvel van baj. Egy próbát megér.
-
A hibát okozhatja nem megfelelő dísztárcsa és/vagy nem megfelelő guminyomás is. Ha van lehetőség akkor szedd le a dísztárcsát(ha van) és állítsd be a gyári guminyomást és úgy próbáld ki a nagyobb sebességet.
-
Szerintem nem változik meg a ventilátor teljesítménye, csak külső levegőt lezáró műanyag közvetlen a ventilátornál van és megváltozik a levegő iránya ami így nagyobb zajjal is jár. Sőt, amíg a külső levegőre van állítva a rendszer, a záró műanyag még hang szigetel is, ami belső levegő keringetésnél megszűnik.
-
Én első körben kiszedném és kitakarítanám az EGR szelepet. Az pénzbe nem kerül és egy viszonylag egyszerű műveletről van szó. Ha van lehetőséged, akkor áramot is adhatsz neki és tudod ellenőrizni a mozgását.
-
Üdv! Fentiekre lenne valakinek valami tippje?
-
Sziasztok! Szeretném cserélni a hosszbordás szíjat, meg a feszítőnek a görgőjét. Anno már szereltem ki a teljes feszítőt (http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2541/26870/ 18-as számú alkatrész), de akkor nem néztem, hogy kell oldani a görgő csavarját. Gondolom a csavar balmenetes. Ha csak a görgőt cserélem akkor ugye nem kell kiszedni a teljes feszítőt? Magán a görgőn (19-es számú alkatrész) kívül kell-e mást beszerezni? A görgő csavarjának mekkora a meghúzási nyomatéka? A válaszokat előre is köszönöm!
-
Sziasztok! Kotyog a vezetőülésem, van neki egy kis "holtjátéka" leginkább oldalirányba. Több milliméter is lehet ez a mozgás. Néztem, de a sín csavarjai nem lazultak meg és nem is az mozog. Az anyós oldalon is tapasztalható ez a jelenség, de ott elenyésző mértékben. Kikopott valami, vagy esetleg valami csavar lazulhatott meg?
-
Kipufogó tippet én is adom. Nekem hátsó dob mögötti cső , ahol van benne egy kisebb kanyar, ott ütközött a padlónak, pont ott ahol nincs hővédő se. Nagyobb kanyarokban és úthibáknál lehetett hallani. Ez a hátsó dob csere után lett rendszeres. Úgy oldottam meg a problémát, hogy a középső dobnál a csövet oda fogattam a tartóbak fém lábához egy méretre vágható bilinccsel. Ezzel leszabályoztam a holtjátékot annyira, hogy a cső pont ne érjen a padlóhoz. Egyébként ezt ideiglenes megoldásnak szánom, mert látok helyet a hátsódob közelében a padlón, ahova valamiféle tartót lehet csavarni, de jelenleg nincs ott semmi.
-
Nekem Delphi alkatrészekkel volt kb 40ezer mindennel együtt.
-
Eddig ENEOS-t használtam. Most kipróbálás alatt van a MANNOL ELITE, de mintha azt jobban csipegetné. Egyébként az ENEOS-szal nálam nincs jelentős olajfogyasztás. Nem éri el 1 liter/8ezer km-t
-
bocsánat. a vezérlésre gondoltam
-
sztornó