
Isti70
Fórumlakó-
Hozzászólások
14 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra G Z14XEP 2007
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Isti70's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Köszönöm a probléma alapos kielemzését, sok minden világos lett!
-
Köszönöm, cserélem.
-
Sziasztok! 2007-es Z14XEP motorral szerelt G astrám van, pár napja olajfolyást vettem észre a kocsi alatt. Szerintem a motortérben a képeken látható alkatrészből szivárog az olaj és ezt a szíj szétszórja a motortérben. Pontosan mi ez és szabad-e benne olajnak lennie? Gondolom a zöld tömítés a felelős, hogy az olaj ne szivárogjon ki belőle. Lehet hogy csak a tömítés fáradt el? Ha igen tudná valaki a cikkszámát, mit keressek? Köszönöm
-
Mindig onnan rendelek olajat autóhoz és motorhoz is. Szerintem megbízhatóak. (Bár pont 1,5 hónapja tőlük rendeltem Fuchs titan olajat az astra-hoz és még jó hogy résen voltam mert véletlenül nem a pro flex c3-mat hanem a pro c3-mat adták oda, ez pedig nem dexos2-es... Ezután azért kárpótoltak egy repi ajándékkal, így jól jártam)
-
Nekem Carglass-nál 16 ezerért csinálták meg 1 hónapja. Olyan jól sikerült, hogy alig találom meg hol volt. Szerencsére a casco-m fedezte.
-
Én most vettem gyári légsűrőt 3250-ért. Hol nézted 6000-ért? Bár ez még mindig duplája az utángyártottnak, de ez még elviselhető ár szerintem.
-
Sziasztok! A világítás kapcsolót szereltem szét mert nem világít a világítás kapcsoló maga, csak az alsó része. A fixen beforrasztott LED nem világít. Ha rámérek, nem kap feszültséget. Ezt mi okozhatja? Kontakt hiba esetleg? Próbáltam lekövetni/kimérni honnan kellene feszt kapnia de nem sokra jutottam. Tud valaki segíteni?
-
Persze az általad említett fém alkatrészek nyilván komoly gondot okoznak de én "kosz" alatt némi port, földet értettem. És csak max egy kis csipetnyit. Ez is ilyen galibát okozhat?
-
Hétvégén gondoltam megnézem a gyertyákat, milyen állapotban vannak. Most szedtem szét először. Mikor a gyújtó hidat kiszedtem, akkor szembesültem vele hogy a hengerfejen a gyertya furatok körül tele van kosszal, földdel aminek egy része simán belehullott a furatba. Van ennek valami trükkje, mielőtt leveszem a gyújtó hidat hogyan lehet eltüntetni a dzsuvát a hengerfejről? Túl sok hely nincs és a műanyag fedél is elég szorosan zár... Amikor egyenként kiszedtem a gyertyákat, némelyiknek a tömítése alatt a peremen is volt jó adag kosz. Az ott lévő koszt bezsírozott csavarhúzóval kiszedegettem a peremről, de azért a hengerbe is jutott. Valószínűleg a szerelő aki legutóbb cserélte ezzel együtt húzta meg... Az nagy probléma ha némi kosz beesik a hengerbe?
-
A hangja nekem is olyan, amilt KMilán csatolt a youtube-ról. Azt tervezem, hogy először a feszítőt fogom megvizsgálni, ma vettem hozzá etorx készletet, most már le tudom szedni a szíjat... Hétvégén megejtem. Kösz a tippeket.
-
Pontosan mit hallok? Nekem 103e km van a kocsiban, még nem volt cserélve sem a szíj sem a feszítő. Hidegen elég klaffogós hangja van már, mintha szárazon futna, de pontosan nem tudom honnan jön a hang, annyit hallok kb. hogy a generátor irányából. Attól az még a feszítő is lehet, az is arra van... Van valami módszer, hogy szétszerelés nélkül megállapítsam mi adta meg magát? Márkaszervizben szeretném kicseréltetni, de nem szeretnék felesleges alkatrészeket megvenni...