L.Fazakas
Fórumlakó-
Hozzászólások
853 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
7
L.Fazakas last won the day on Augusztus 4 2019
L.Fazakas had the most liked content!
L.Fazakas névjegye
- Születésnap 1951-07-10
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
BUDAPEST
-
Érdeklődés
mInden!
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Skoda, Suzuki, Opel
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
L.Fazakas's Achievements
-
Extra-felszerelések(hifi, navi is) + elektromos kérdések
L.Fazakas replied to forumadmin's topic in Astra J
Nekem hasonló autóm van, de most nem tudom mit tegyek? Ha kissé hidegebb idő van, akkor egyből égve marad a műszerfalon (már járó motornál) a "Keréknyomás hiba" ikon. Ha netántán nyomok némi levegőt a kerekekbe (vagy ha kissé melegebb az idő) akkor ilyen gondom nincs, viszont máris az előírtnál magasabb a nyomásérték a kerekekben. Egy Opel szervizben azt mondták nekem, hogy legelőször mind a négy kerék nyomását egyformára, illetve gyári (előírt) értékre kell állítani, majd komputerében "felokosítani" az érzékelők észlelési küszöbét pont arra a nyomás-értékre. Azt viszont sajna nem tudom, hogy hogyan kellene csinálni. Minden bizonnyal van neki valami módja, ámde a kocsihoz adott Kezelési utasítás ilyen "apró gondocskákhoz" nem igazán ad meg semmiféle utalást, vagy jótanácsot. Persze sok helyen - a használó által fellelt apró-cseprő hibákra meg simán egyből azt írják - "szakszervizben javítandó". Hmmm. -
Extra-felszerelések(hifi, navi is) + elektromos kérdések
L.Fazakas replied to forumadmin's topic in Astra J
Én legutóbb tolatólámpába való izzót az Üllői úton (307) vettem egy autós áruházban - a Ford telep és üzletháza mellett, a CBA Remíz közelében. Valami Homasita vagy mi a neve a boltnak. Az izzók nem túl olcsóak, de ott legalább lehet kapni. -
Az enyémben (még a nyáron vettem használtan) gyárilag van gépháztető szigetelés. Igaz, egy kissé sérült (például mintha felrobbant volna alatta az akkumulátor), ámde nagyon sokan azt mondták az ismerőseim közül - az autóm mellett állva egyszerűen nem lehet hallani, hogy jár-e benne a motor. Tehát - az a szigetelés szerintem valamit használ. A Suzuki-mban például szintén volt, de akkoriban még egyáltalán nem zavart, hogy az a szigetelés ott van avagy nincs, és hogy csakis a motorzajt, avagy csupán hőt szigetel.
-
Nekem pl. a tankban van, a szivattyúház fedelében ...
-
Próbálkozz az opelmuhely.com-n, ott is volt egy időben téma az Opel belső keringetés ...
-
Palmatex? Esetleg valami szilikonos?
-
Lehetséges, hogy kérdésileg ez sem ide tartozik - ám lehet, hogy a kérdésem egy kissé nevetséges is - de melyik gombbal lehet dudálni? És melyik a fénykürt? Magam felé húzom a kormányoldali karokat? A kürt az Astra G-ben még magában a kormányküllőben volt 2 gombbal, ámde ezt a helyet az újabb Astra J-kben már telerakták mindenféle egyéb hülyeséggel ...
- 138 válasz
-
- fogyasztás
- astra
-
(and 1 more)
Címkék:
-
Az Astra G-nél még mindet le lehetett szedni, így nem hiszem azt, hogy most gyárilag minden egybe lenne öntve. (Van oldalt egy gomb - azt hiszem a fejtámlák bal oldalán).
-
Már eleve és egyáltalán - milyen ezekben a kuplung? Bowdewnes vagy hidraulikus? Ha csak bowdenes, hol lehetne rajta állítani, mert nálam egy kissé mintha magasan fogna ...
-
Nem tudom, valójában mennyire kell oda az a (hő vagy hang)szigetelés, de az enyémben van. (nemrég vettem 1,4-es Turbo). Régen a Skodámban volt, no meg volt olyasmi a Suzukiban. Az Astra G-ben viszont NEM!
-
Ebben a dobozban lenne az AC szivattyú reléje? Ha igen, itt valahol olvastam még azt is hozzá - általában gyárilag a lila színű relé (?) Mit kellene tennem, hogy az AC szivattyú a gyújtás ráadása nélkül folyamatosan menjen (de csakis ideiglenesen). Az ugyanis a nagy szitu, hogy kissé ürítenem kellene a benzintartályon, de az az átok szivattyú csak járó motorral dolgozik, mivel az ECU máshogy nem engedi. Nekem azonban csupán a benzintartály ürítéséhez kellene, viszont a motor beindítása nélkül. Zárjam simán rövidre a relé füleit? A motorra menő benzincsövet gyakorlatilag az adagolóról le tudom választani, így ott venném ki az anyagot ... Bár egyszer tavaly már megpróbáltam az ülés alatti résznél felnyitni, ám akkor mindjárt kifolyt - nem is kevés ... ezért az a megoldása számomra nem igazán flancos, és bizony sokáig eléggé büdös
-
Erre valójában bőven elég szerintem a szerelési kézikönyvben megnézni a sematikus kapcsolódási rajzot. Miért szedném szét a fél motorteret? Annyira azért nem érdekel a téma ... csak magához a vízpumpához való hozzáféréshez - el kellene bontani magát a baloldali komplett motorfelfüggesztést!
-
Lehet, hogy ebben Neked igazad van! Én sohasem néztem az autóban a motortéri hűtés kiskör-nagykör sematikus kivitelezését!
-
Van mindegyiknek a házán (vagy a szeleptányérján) egy légtelenítő furat, a beépítését tekintve legfelül. Nem túl nagy furat (3-4 mm) de a hűtővíz "keringetéséhez" kell. Ha nem lenne, eléggé zavaró volna a teljes rendszerben a légzsák ...
-
Hasonló cipőben járok, mindenütt csak "Válasz erre a témára" rublika van, új kérdések felvetésére azonban sehol se láttam lehetőséget. Opel Astrából az üzemanyagot hogyan lehetne eltávolítani? A hátsó ülés alatti benzintartály felső hozzáférést ebben hagyjuk ki. Más módszer? Azt már tudom, hogy az AC nem adja ki, mert az érzékelten csakis járó motornál működik. Majdnem tele van a tartályom de abból a benzinből most kellene nekem máshová. (a mai benzinárakon én nem hagynám benne)