Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

L.Fazakas

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    853
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

  • Days Won

    7

L.Fazakas last won the day on Augusztus 4 2019

L.Fazakas had the most liked content!

L.Fazakas névjegye

  • Születésnap 1951-07-10

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    BUDAPEST
  • Érdeklődés
    mInden!

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Skoda, Suzuki, Opel
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

L.Fazakas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

59

Hírnév

  1. Nekem hasonló autóm van, de most nem tudom mit tegyek? Ha kissé hidegebb idő van, akkor egyből égve marad a műszerfalon (már járó motornál) a "Keréknyomás hiba" ikon. Ha netántán nyomok némi levegőt a kerekekbe (vagy ha kissé melegebb az idő) akkor ilyen gondom nincs, viszont máris az előírtnál magasabb a nyomásérték a kerekekben. Egy Opel szervizben azt mondták nekem, hogy legelőször mind a négy kerék nyomását egyformára, illetve gyári (előírt) értékre kell állítani, majd komputerében "felokosítani" az érzékelők észlelési küszöbét pont arra a nyomás-értékre. Azt viszont sajna nem tudom, hogy hogyan kellene csinálni. Minden bizonnyal van neki valami módja, ámde a kocsihoz adott Kezelési utasítás ilyen "apró gondocskákhoz" nem igazán ad meg semmiféle utalást, vagy jótanácsot. Persze sok helyen - a használó által fellelt apró-cseprő hibákra meg simán egyből azt írják - "szakszervizben javítandó". Hmmm.
  2. Én legutóbb tolatólámpába való izzót az Üllői úton (307) vettem egy autós áruházban - a Ford telep és üzletháza mellett, a CBA Remíz közelében. Valami Homasita vagy mi a neve a boltnak. Az izzók nem túl olcsóak, de ott legalább lehet kapni.
  3. Az enyémben (még a nyáron vettem használtan) gyárilag van gépháztető szigetelés. Igaz, egy kissé sérült (például mintha felrobbant volna alatta az akkumulátor), ámde nagyon sokan azt mondták az ismerőseim közül - az autóm mellett állva egyszerűen nem lehet hallani, hogy jár-e benne a motor. Tehát - az a szigetelés szerintem valamit használ. A Suzuki-mban például szintén volt, de akkoriban még egyáltalán nem zavart, hogy az a szigetelés ott van avagy nincs, és hogy csakis a motorzajt, avagy csupán hőt szigetel.
  4. Nekem pl. a tankban van, a szivattyúház fedelében ...
  5. Próbálkozz az opelmuhely.com-n, ott is volt egy időben téma az Opel belső keringetés ...
  6. Lehetséges, hogy kérdésileg ez sem ide tartozik - ám lehet, hogy a kérdésem egy kissé nevetséges is - de melyik gombbal lehet dudálni? És melyik a fénykürt? Magam felé húzom a kormányoldali karokat? A kürt az Astra G-ben még magában a kormányküllőben volt 2 gombbal, ámde ezt a helyet az újabb Astra J-kben már telerakták mindenféle egyéb hülyeséggel ...
  7. Az Astra G-nél még mindet le lehetett szedni, így nem hiszem azt, hogy most gyárilag minden egybe lenne öntve. (Van oldalt egy gomb - azt hiszem a fejtámlák bal oldalán).
  8. Már eleve és egyáltalán - milyen ezekben a kuplung? Bowdewnes vagy hidraulikus? Ha csak bowdenes, hol lehetne rajta állítani, mert nálam egy kissé mintha magasan fogna ...
  9. Nem tudom, valójában mennyire kell oda az a (hő vagy hang)szigetelés, de az enyémben van. (nemrég vettem 1,4-es Turbo). Régen a Skodámban volt, no meg volt olyasmi a Suzukiban. Az Astra G-ben viszont NEM!
  10. Ebben a dobozban lenne az AC szivattyú reléje? Ha igen, itt valahol olvastam még azt is hozzá - általában gyárilag a lila színű relé (?) Mit kellene tennem, hogy az AC szivattyú a gyújtás ráadása nélkül folyamatosan menjen (de csakis ideiglenesen). Az ugyanis a nagy szitu, hogy kissé ürítenem kellene a benzintartályon, de az az átok szivattyú csak járó motorral dolgozik, mivel az ECU máshogy nem engedi. Nekem azonban csupán a benzintartály ürítéséhez kellene, viszont a motor beindítása nélkül. Zárjam simán rövidre a relé füleit? A motorra menő benzincsövet gyakorlatilag az adagolóról le tudom választani, így ott venném ki az anyagot ... Bár egyszer tavaly már megpróbáltam az ülés alatti résznél felnyitni, ám akkor mindjárt kifolyt - nem is kevés ... ezért az a megoldása számomra nem igazán flancos, és bizony sokáig eléggé büdös
  11. Erre valójában bőven elég szerintem a szerelési kézikönyvben megnézni a sematikus kapcsolódási rajzot. Miért szedném szét a fél motorteret? Annyira azért nem érdekel a téma ... csak magához a vízpumpához való hozzáféréshez - el kellene bontani magát a baloldali komplett motorfelfüggesztést!
  12. Lehet, hogy ebben Neked igazad van! Én sohasem néztem az autóban a motortéri hűtés kiskör-nagykör sematikus kivitelezését!
  13. Van mindegyiknek a házán (vagy a szeleptányérján) egy légtelenítő furat, a beépítését tekintve legfelül. Nem túl nagy furat (3-4 mm) de a hűtővíz "keringetéséhez" kell. Ha nem lenne, eléggé zavaró volna a teljes rendszerben a légzsák ...
  14. Hasonló cipőben járok, mindenütt csak "Válasz erre a témára" rublika van, új kérdések felvetésére azonban sehol se láttam lehetőséget. Opel Astrából az üzemanyagot hogyan lehetne eltávolítani? A hátsó ülés alatti benzintartály felső hozzáférést ebben hagyjuk ki. Más módszer? Azt már tudom, hogy az AC nem adja ki, mert az érzékelten csakis járó motornál működik. Majdnem tele van a tartályom de abból a benzinből most kellene nekem máshová. (a mai benzinárakon én nem hagynám benne)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.