
Frnc
Fórumlakó-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G
-
Város
nem adom meg
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Frnc's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Sziasztok! Lehet volt már kérdés, de most nincs időm és türelmem végigolvasni. Mi lehet a probléma, ha a hőfok szabályzó berreg amikor fűteni akarok, csak hideg állásban szűnik meg a hang. Tanácstalan vagyok. Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Épp most próbálgattam. A klíma indításakor indul a ventilátor is, majd egy idő után leáll, a klíma megy tovább.Motort leállítom és újraindítom klíma nélkül: a ventilátor megy, majd egyszer leáll és nem indul újra. A motor meg melegszik.
-
A klíma indul, működik, de amikor bekapcsolom, a motor elkezd melegedni 90km/h-nál is. Városban, a menetszél hiányában 90 °C fölé megy a motorhőfok. Amikor megállok egy-egy kereszteződésben, drasztikusan melegszik. Ha tudom hogy hosszú pirosom van, akkor le is kell állítani. Egyszerűen nem tudja magát hűteni a motor.
-
Idén elkészült a klímám, fel lett újítva, eddig nem működött. Felújítást követően a motor nagyon melegszik. Városon kívül a nagy menetszélnek köszönhetően tudom 90 fok alá vinni. Városban 90 fokon van, és ha sokáig állok egy lámpánál, azonnal felkúszik és jelez a kis sárga ikon, hogy meleg a hűtőrendszer. Ilyen körülmények között még csak be sem tudom kapcsolni a klímát, mert nincs az a menetszél, ami vissza tudja fogni a melegedést. Van-e valakinek valami tippje?
-
Klímafelújításkor a szerelő(de nem mester) vezérmű szíjat is cserélt. Ezt követően egyre gyakrabban lehetett hallani valami csörgést a motorból, ami végül állandósult. Szerinte ez normális, nincs semmi baj. Közben valami halk motor búgás társult a dologhoz. Elvittem más szerelőhöz, szétszedték a vezérlést, és kiderült, hogy az automata feszítőt rosszul állította be, és nem tudott rendesen dolgozni. A csörgést elhárították, a búgásról meg kiderült, hogy a kormányszervó az. A kettőnek lehet-e köze egymáshoz? Dél-Alföldön van valaki aki javít ilyet?
-
Voltam szerelőnél, és ránézett az agyára. Semmi hibakód nincs benne. Azt mondja, ha valami baj lenne,akkor azt a kilométer óra körüli részen jelezné valami kis ikonnal. Minden más amit középkijelzőn kiír, (ahol a dátumot/rádiót/hőmérsékletet) az mind csak extra, nem kapcsolódik a motor üzembiztos működéséhez. Annyira kell vele foglalkozni, mint azzal a kiírással, hogy bremslicht prüfen(ellenőrizze a féklámpát). Pedig a féklámpának semmi baja. Rákérdeztem az olajra is. 10-40-et rakott bele és azt is javasolja, mert az 5-öst már jobban enné.
-
Van egy 2000-es kiadású Opel Astra G Caravan-om 1,6 16V. Tavaly nyáron vettem az autót, minden olaj, szűrő és szíj cserélve volt. 1-2 hete elkezdte kiírni a fedélzeti kijelzőn, hogy Ölstand prüfen. Német tudásom kimerül abban, hogy Scheiße, de a google fordító szerint ellenőrizzem az olajszintet. A kilóméter óránál nem világít semmi. A olajszint hideg motornál a skála közepénél van. Esetleg mégis olajat kellene után tölteni? Vagy ez csak egy rutin figyelmeztetés, amit ki kellene törölni az agyából? Ha olajat töltenék hozzá, számít-e milyet? Mert nem tudom mit töltött bele a szerelő. Előre is köszönöm a válaszokat.
-
Sziasztok! Újdonsült opel tulajdonos vagyok. Fényszóró manuális állításával kapcsolatban kérdezek. A lámpatestbe vízszintesen bemenő csavaron van egy műanyag, oldalt fogazott kerék, amit függőleges irányból tekerek. Ez az oldalt fogazott kerék nekem hiányzik. A vízszintesen kiálló kis csavarvég meg el van kopva. (gondolom előző gazdája fogóval tekergette és kicsúcsosodott) Lehet ezt javítani, vagy komplett fényszóró csere kell?