
Glen12
Fórumlakó-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Long.
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Glen12's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szia. Ha Pesten kell Opel szerelő akkor ide menny! Teljes mértékben specialisták és tudják mit csinálnak és nem is vészes az munkadíjuk sem. Most nekem is rajuk lenne szükségem de messze vannak! http://opelautoszerviz.hu/opel-szerviz/
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Van egy h astrám Z19DTH motorral. Volt egy elég zűrös elektromos bajom vele,de sikerült megoldanom végre. Na most valami nem kóser a kocsival újra de nem ír hibakódot. "Hideg" motorral minden rendben de mikor bemelegszik megugrik azonnal a fogyasztás és mint ha el is vesztené az ereje egy részét az autó de a turbó működik de csak mint ha 2/3 erő lenne benne. Alap fogyasztásom 5L volt most 6.2-6.8L. Op Commal néztem a lambda szonda jelét de azt sem értem pontosan mert álltalában 0mV és -2mV értéket ír alapjáraton De volt már -5mV is az érték alapjáraton. Vákumcsövek,mapszenzor,egr, etc tiszták és működnek. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm.
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Van egy h astrám Z19DTH motorral. Volt egy elég zűrös elektromos bajom vele,de sikerült megoldanom végre. Na most valami nem kóser a kocsival újra de nem ír hibakódot. "Hideg" motorral minden rendben de mikor bemelegszik megugrik azonnal a fogyasztás és mint ha el is vesztené az ereje egy részét az autó de a turbó működik de csak mint ha 2/3 erő lenne benne. Alap fogyasztásom 5L volt most 6.2-6.8L. Op Commal néztem a lambda szonda jelét de azt sem értem pontosan mert álltalában 0mV és -2mV értéket ír alapjáraton De volt már -5mV is az érték alapjáraton. Vákumcsövek,mapszenzor,egr, etc tiszták és működnek. Ha valakinek van ötlete előre is köszönöm.
-
Érdekes jelenséggel állok szemben. Az autó újra megy,semmi szenzor hiba és semmihez nem nyúltam csak kimentem és megakartam mutatni is merősnek,hogy nem indúl. Lás csodàt egyből ment. Na most viszont a generátor nem tölti vissza az aksit! :D komolyan nem tudom,hogy most már mire gondoljak!
- 9.936 válasz
-
Még egyszer szét kaptam minden csatlakozót a biztosítéltáblától az ECU-ig és végig tisztítottam újra. Ezután a pedál újra szuperált 20km keresztül. Másnap akarom indítani erre semmi. A hibakód a főtengely szenzor most és világít a motor jel. Véleményem szerint az ECU játszik velem. Ma este teszek még egy próbát azzal,hogy le resetelem és ha nem lesz jó akkor elküldöm egy bevizsgálásra. Esetleg van valami más ötleted?
- 9.936 válasz
-
Köszönöm az eddigi segítséget! Kizárásos alapon a motorvezérlő a ludas. Kérdésem a következő lenne,hogy a kocsi 2006-os de csak 2008-as ECU-t találtam de mellé van írva hogy z19dth,kitudom erre cserélni az enyémet vagy mindenképpen 2006-os kell? Előre is köszönöm!
- 9.936 válasz
-
Opcomal néztük, a 2. szenzor 0,49V a kezdő érték,teljesen lenyomott állapotban pedig 2.49V. Az 1. Szenzor 0V végig. Lereszeteltem az ECU-t,újra kalibráltam mindent,kiforrasztottam a direktbe kötött hat kábelt,beraktam egy új pedálok is de ugyan az a baj. Ahogy hozzá érek a pedálhoz,azonnal vészüzembe megy át.
- 9.936 válasz
-
Hello. Megcsinàltam ezt én is miutàn meglettek a kábelek plusz középre tettem be minden szálra egy 5A biztosítékot. De viszont nem vágtam el a fő kábeleket csak ráforrasztottam. Mondván ha jó akkor majd vágom és fixálom az egészet rendesen. Na most kiütöm a hibakódot,indítok és ahogy a gázra lépek azonnal vészüzembe kerül a motor. De anhibakód ugyan úgy a pedál. Mit gondolsz erről?
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Ha rossz topikba írok akkor elnézést. Hozzájutottam egy nagyszerű állapotú 2006-os 1.9 cdti Astrához Z19DTH motorkóddal.Hétvége óta folyamatosa vész programba helyezi magát,de ha leállítom és újra indítok megint jó.Hibakód szerint gázpedál a ludas.Ki lett cserélve semmi változás.Szerelő kolléga szerint motorvezérlés csere jót tenne a kocsinak és a zsebének is. Utána olvastam a fórumokon,gyakori kérdés de konkrétan még nem írt senki megoldást.Szét szedtem a motortérben a biztosíték táblát majd befújtam kontakt sprével és minden rendben volt 3 napig,valószínűleg kontakt probléma van a szerelő tanácstalan.Esetleg tudja valaki hogy melyik biztosíték aljánál van forrasztva a gázpedál vezeték?Olvastam akku saru eltávolításról is hosszab időre... Esetleg egyébb ötlet?! Köszönöm
-
Sziasztok! Ha rossz topikba írok akkor elnézést. Hozzájutottam egy nagyszerű állapotú 2006-os 1.9 cdti Astrához Z19DTH motorkóddal.Hétvége óta folyamatosa vész programba helyezi magát,de ha leállítom és újra indítok megint jó.Hibakód szerint gázpedál a ludas.Ki lett cserélve semmi változás.Szerelő kolléga szerint motorvezérlés csere jót tenne a kocsinak és a zsebének is. Utána olvastam a fórumokon,gyakori kérdés de konkrétan még nem írt senki megoldást.Szét szedtem a motortérben a biztosíték táblát majd befújtam kontakt sprével és minden rendben volt 3 napig,valószínűleg kontakt probléma van a szerelő tanácstalan.Esetleg tudja valaki hogy melyik biztosíték aljánál van forrasztva a gázpedál vezeték?Olvastam akku saru eltávolításról is hosszab időre... Esetleg egyébb ötlet?! Köszönöm
-
Sziasztok! Ha rossz topikba írok akkor elnézést. Hozzájutottam egy nagyszerű állapotú 2006-os 1.9 cdti Astrához Z19DTH motorkóddal.Hétvége óta folyamatosa vész programba helyezi magát,de ha leállítom és újra indítok megint jó.Hibakód szerint gázpedál a ludas.Ki lett cserélve semmi változás.Szerelő kolléga szerint motorvezérlés csere jót tenne a kocsinak és a zsebének is. Utána olvastam a fórumokon,gyakori kérdés de konkrétan még nem írt senki megoldást.Szét szedtem a motortérben a biztosíték táblát majd befújtam kontakt sprével és minden rendben volt 3 napig,valószínűleg kontakt probléma van a szerelő tanácstalan.Esetleg tudja valaki hogy melyik biztosíték aljánál van forrasztva a gázpedál vezeték?Olvastam akku saru eltávolításról is hosszab időre... Esetleg egyébb ötlet?! Köszönöm
- 9.936 válasz