
gauto
Fórumlakó-
Hozzászólások
13 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
gauto's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
RendiCSEKK! Persze!
-
Pest megye, de járok Pesten többször is hetente... 2-esben talán 108-ig megyen...jó mi?
-
http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=14...r=asc&start=685 Itt már 1* felvetettem ezt a témát... Egyébként engem nem is az 5. fokozat zavar, hanem a 2. Ugyanis az is hosszú, és egy kikanyarodásnál meglepetések érhetnek ha nem váltasz vissza 1-esbe... :-( Mindez ugyebár az alacsony fordulaton gyenguska 16v mellett...
-
Pedig DE! Tuti gyári! Ha akarsz találkozhatsz egy ilyen ritkasággal...jó pénzért! 8)
-
Legjobb tudomásom szerint adott mocikhoz többféle váltó társul(hat)... Pl.: saját Astra G 1.4 16v 2001-es 5-ben, 130-nál 3000f/min, de ültem már 1999-es 1.4 16v-ben és 2004-es Classic II 1.4 16v-ben és azoknak rövidebbek az áttételeik...
-
Kicsit megkésve...én úgy tudom, hogy az 1.6 SE/SI utódja. 8 szelepes és hengerenkénti bef. (85LE@5400 és 138Nm@2600, sűr.arány:9,6:1) (Adatok : www.opel.hu -> AstraG->műsz.adatok->pdf letölt) Eleinte leginkább Astra Van-ban láttam ilyen mocit, később az árlistákban már 5 személyes Astrákat is láttam. Mindez az Astra Clasic II megjelenéséig igaz. Bár a Danubia HUNlapján még akad... :-) ( http://www.opeldanubia.hu/arak.php ) Üdv, Gábor
-
Lehet, de én most csak G -ről beszélek/írok. Van a LadaKlub oldalán egy xls file, amivel lehet bűvészkedni "váltó-áttétel-ügyileg". Próbálgatással kijöttek az én méréseim (mivel fogalmam sincs sem a váltó, sem a diffi áttételéről). (tegyük fel: diffi:3,27 kerék:60, akkor a fokozatok: 3,73 2,00 1,34 1,00) A táblicskuból látszik, hogy az egyes és kettes között túl nagy a különbség... OPEL16V! A Te adataidat beírva picit már jobb a helyzet... ...de 90LE@6000 és 125Nm@4000-hez még mindig kisebb különbségek kellenének. Akkor a fordulatot a "húzós" tartományba lehetne tartani (ha szükséges). Rosszul gondolom? Na ez a nagy harci helyzet :-( (mennyi bajom van...) Gábor /gauto/ u.i.: xls file: http://www.celtia.hu/ladaklub/egyeb/valto_v10.zip
-
Ezek után az én váltó-áttétel tesztem 3000-es fordulatnál eképpen alakul: 2001.08. Astra G 1.4 16V Comfort+klíma ........ kilóméter-óra ........ digit (rádió-kijelzőn) I.............. 28 ............................ 25 II............. 52 ............................ 48 III............ 77 ............................ 70 IV............ 105 ........................... 96 V............ ~130 ....................... ~117 gumi is gyári 195/60 R15 (Comfort felszereltség) Köszi az eddigieket is! Gábor u.i.: kinek is van újabb "TIS progija"?
-
Hali! Váltó-áttétel mégegyszer. Egy 2001-es Astra G 1.4 16V -ről van szó. Minden gyári. Szvsz ez a bizonyos 1.4 Ecotech motor nem gyenge (1.4 kategóriában) DE nem nagyon szereti az alacsony fordulatot. Nem valami könnyű a G kasztnija sem. Ezek után az ember fia azt gondolná, sebaj a váltót biztos hozzá igazítják. Mint a japcsik... De NEM! Nem lehet kettesben bekanyarodni egy elsőbbségtáblánál! Ha pörgősen vezeted akkor egy kicsit használhatóbb, de ha egyesben 6000f/perc-nél kapcsolsz kettest, a fordulat leesik 3200f/percre és olyan mintha megállna az élet!!! Vezettem 1.6 16V-s G Astrát annál rövidebbek voltak az áttételek (műszerfal alapján). Pont fordítva logikus, nem?! Ezért érdekel, hogy másoknál mi a helyzet... Gábor
-
Üdv CARtársak! Honnan tudhatom meg egyes Opel típusok váltó-áttételezését? Egyúttal megkérdezném Opeltársaimat (főként G Astra) kinek milyen sebességet mér Opeljuk pl. 3000 fordulat/perc-nél különböző sebességi fokozatokban (elég lenne 1-2-3 talán 4, nem kell szálguldozni...) Gábor