Szia szabolala!
Én most vagyok túl ezen a műveleten.Az "eredeti" ami az autóban volt(Astra F C14NZ ferdehátú) motorja menetszakadásos.Tettem bele egy másik motort,az pedig lefüstölt.Tette ezt azért,mert az előzőekben valaki bele rakott egy sima kerámia tárcsakondenzátort,aminek az értéke sem volt olyan aminek kellett volna lenni.Eredetileg ott egy 470 nF,100V-os (zöld téglalap alakú) kondi van.Most még egy motorcsere után,és a megfeleő kondenzátorral,szénkefék cseréjével tökéletes.Mechanikailag a következőképpen jártam el.Azokat a szegecseket vétek lefúrni.Szépen és óvatosan le lehet feszegetni a takaró-lemezt,egy csavarhúzóval,késpengével úgy,hogy sem a szegecsek,sem a lemez alatt lévő tömítés nem sérül,és vissza lehet rakni.Ezután,(attól függően mennyire van berohadva) több órás csavarlazítós befújással,áztani kell.Majd a végén a tengely roncsolását mellőzve kiütögetni a helyéről.Tisztítás után,csiszolást,polírozást és zsírozást követően lehet összerakni.Mehet vissza a tömítés,majd a lemez,és szépen vissza lehet szegecselni.A szegecsek nem mennek tönkre használat közben,így a lefúrást csak többszöri szétszedés után látom esedékesnek.Akkor viszont,át kel fúrni,menetet fúrni bele,és csavarokkal lehet rögzíteni a lemezt.