Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Revitox

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Érd

Legutóbbi látogatók

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Revitox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Hírnév

  1. Köszönöm megtisztelsz segítségeddel, de szerencsére magamtól beletrafáltam hogy mi volt az oka. Fentebb írtam, a hibát, nos a hiba forrása egy turbó feltöltő vezérlő volt. Újabb hibaolvasás még nem volt, de azóta a jelenség megszűnt és húz az autó mint akit kergetnek. Renault bontóban 5e Ft, Opel bontóban 15-20e Ft (hozzátegyen ugyanaz). Remélem hasonló tulajdonosoknak sikerül ezzel segíteni, mert szinte sehol nincs konkrét válasz erre a jelenségre, csak kérdések tömkelege. Szép napot!
  2. Szia! Ez pontosan mit is jelent?
  3. Syaztok! Nekem egy op. viv. 1.9 DTI 2002-esem van. Kb már egy újat tudtam venni a javítások árából. Kérdésem az lenne, hogy egy teljes totál motorfelújításon esett át a motor (motor kis és be), kb 40 km-t mentem vele és jött egy tiltás. 3.000 -es fordulatnál ledadog max 40-50 km/h sebesség. Egy közeli autószerelő ismerősömhöz vittem el a verdát, h olvassa ki miért és mi tilt. P0201, P0202, P0203, P0204 (4 befecskendező szakadás) P1180 Hőm. érzékelő magas áram bemenet - szakadt P0400 EGR bemenet gyenge - szakadt Üzemanyag Nyomás Szabályzó vez. áramkör alacsony - szakadt Ennyit dobott ki a hibaolvasó. Enyhe sokk után gondolkoztam el, h ha mindez valós hiba az autó még szervizmódban sem üzemelne. Itt kérném a segítséget, hogy mi a búbánat lehet ez? Volt e már vkinek hasonló problémája? Most ha visszaviszem aki szervizelte tuti meg akarja magyarázni, hogy ez nem garis meló lesz. Előre is köszönöm a válaszotok, esetleges tanácsotok. Üdv H. Csabi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.