Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

klacka987

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    37
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G; Corsa B
  • Város
    Pécs

Legutóbbi látogatók

1.112 profile views

klacka987's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

4

Hírnév

  1. Köszi mindenkinek. Mivel ennyire azért nem értek a dologhoz, ezért meghagytam az autóvillamosságisnak. Rábíztam a dolgot, hogy ezt csinálja meg vagy vesz egy újat. Persze hozzátettem neki, hogy úgy gondolkodjon, hogy hosszab távon melyik a gazdaságossab és a célszerűbb. 13-15 ezer fölött szerintem már érdemesebb lenne az új, de ő a szaki, ő látja hogy milyen miután szétszedte. De hozzátettem neki még azt is, hogy mivel pizzafutár (is) vagyok, ezért napi minimum 40 indítózásról van szó, de volt már szerintem 70 körüli is, attól függően, hogy mennyire éhesek az emberek, és mennyire lusták főzni. De ez más tészta.
  2. Köszi, de megvan a hiba oka. Olyan mint a simson. Csak rugásra indul. Megszorul az önindító, és csak akkor indítja el, ha párszor megkocogtatom kalapáccsal. Melyik lenne a jobb megoldás: felújítani a mostanit vagy újat beletenni? Használhatóság és gazdaságosság szempontjából nézve.
  3. A hátsólámpám megoldodott, kontakthiba volt :-/ De úgy szép az élet ha zajlik. Most az lenne a bajom, hogy ma azt produkálta a Piroskám, hogy egyik indításnál úgy indult mint ha merülőbe lenne az akksi, nehezen, de megtekerte. Utána most este meg se kép se hang. Ráadom a gyújtást, a műszerfal szépen kivilágosodik mint a karácsonyfa ahogy kell, tovább gordítom a kulcsot és semmi... Tudom hogy több minden lehet a hiba forrása, de mi/mik azok a "piti" dolgok amit én is megtudok nézni/csinálni, hogy esetleg ne kelljen szerelőhöz vinnem. Előre is köszi. Annyi még hozzátartozik a dologhoz, hogy az elmúlt kb 1 hétbe indítás után 1-2 másodpercig olyan hangja volt mint mikor csúszik az ékszíj. De ez se rendszeres volt.
  4. Kontakthibára nem gondoltam megmondom őszintén, de ránézek most mielőtt megyek melózni. Nem volt kormos eggyik izzó se, szakadást meg nem láttam benne, de megnézem ezt is ami most benne van, meg az utolsót is mert azt nem dobtam még el. Én is a hiba okára lennék kíváncsi, pláne hogy az utóbbi kb másfél-két hétbe produkálja ezt a Piroska. De remélem valami egyszerű dolog lesz, pl kontakthiba.
  5. Üdv az Úraknak. Olyan gondom lenne, hogy a jobb hátsó lámpám éhenkórász módjára eszi a 21/5-ös izzókat. Kb másfél hét alatt 4 db-ot cseréltem már és tegnap megint elment az örök vadászmezőkre egy. Különböző helyekről, különböző márkájúakat raktam bele, de még mindig eszi őket. De válogatós, mert csak a helyzetjelző funkciója kell neki, a féklámpáé nem, mondhatnám azt is, hogy vega a lámpám. Tehát mitől lehet az, hogy folyamat elfüstöl az izzóból a helyzetjelző? Kb 2 napot bírnak. Azt kétlem, hogy csak a gyári hibás izzókat fogom ki, pláne, hogy amint említettem, különböző márkájúak. Ha tud valaki valami megoldást, vagy hogy hogyan induljak el a hibakeresésnek, ha lesz időm, akkor azt megköszönöm!
  6. A kasztnin a bal első sárvédőn van 1 kb 200 ft-s nagyságú rohadás, meg a tankajtónál is lesz valami úgy nézem. Ezek ősz elején lesznek orvosolva, a két kisebb horpadással -csomagtérajtó és jobb hátsó ajtó- együtt, mert addigra tudom összeszedni rá a pénzt, mivel utána szeretném telibe színre fujatni, hogy ne legyen egy árnyalatnyi különbség se az elemek között. Úgy hogy ha valaki tud Pécsen olcsó, de ugyanakkor jó fényezőt, akkor megköszönöm ha megosztja velem. Ezt a szivacsos dolgot még nem néztem, de köszi az infót. Amint lesz lélegzetvételnyi időm két melóhely között megnézem. Amúgy most villanyos dologgal küzdők. Az Elektromosba leírtam, remélem tud majd rá valaki megoldást, hogy mi lehet a gikszer.
  7. Nálam nem tűnt el fokozat, csak egyik pillanatról a másikra elkezdett kattogni, aztán meg mindenféle fáról lehullott virágocskákkal lett teli az utastér, meg a képem, mikor először 3-as fokozaton meg lepett a Piroskám virággal
  8. A légszűrő csere már megvolt az olajcserével együtt, de a légszűrő teljesen korrekt volt cserekor. Vagy "frissen" volt cserélve, vagy minimálisat használta eladás előtt, mert februárba mikor megvettem, azt mondta, hogy novemberbe cserélte őket. Benzinszűrő csere is volt. Én vagyok a ludas, hogy hittem az előző tulajnak -ebben is-. A kövi projekt a vezérlés csere lesz, mert most már nem hiszem el, hogy 40000 km van a jelenlegi vezérlésbe. Mi az amit még muszáj/érdemes lenne átnéznem?
  9. Na itt a kép. Ez mind volt a pollenszűrőm:
  10. Üdv. Szellőző ventilátorhoz honnan lehet hozzáférni? Motortérből vagy az utastérből? Mert valami hozzáérhet a ventilapátokhoz, mivel 2-es és 3-as fokozatban hallani ahogy "katog" mintha hozzáérne valami. Ha már ott tartok akkor, pollenszűrőt is cserélek, mert ma ránéztem, de nem kellett volna, mert az minden, csak nem pollenszűrő. Rakok majd róla képet ha kicseréltem. Elkövettem azt a hibát (ezzel is) hogy hittem az elöző tulajnak. Nem kellett volna. De majd a képek beszélnek.
  11. Más nyomát nem láttam a dolognak. Nem hiszem hogy az üzemanyag visszajelző ment volna gallyra, mert vasárnap mikor mentem melózni, raktam bele 20 lt-ert, és nap végén mikor hazaértem a tartalék felett állt 1-2 mm-el, és beletettem meló közbe 274 km-t.
  12. Én is meglepődtem igencsak. Szombat este mikor letettem a verdát, fél alatt volt a mutató 1-2 mm-el, ami 20-21 liter kb., vasárnap reggel meg induláskor láss csodát, a mutató a tartalék tetejénél van, ami meg kb. 6 liter. Első dolgom az volt, hogy alá nézzek, nem-e a tank lyukadt ki, de semmit nem láttam a kocsi alatt és a tank alján se láttam sérülést. Köszönöm szépen! Az úriember(eknek) nem kívánok mást, csak annyit, hogy amit így megspóroltak a saját költségvetésükből, azt költse/költsék patikára. De mindegy, így jártam gondolkodhattam volna előbb is, hogy kéne rá zárható tanksapka, vagy kicserélni a tankajtónál a kp.zár motort. Tanulópénznek jó volt, csak picit drága tanulás volt ez a műsor. De legközelebb már nem lesz ilyen könnyű a dolog, mert holnap veszem meg a sapkát a Piroskának
  13. Sziasztok. Lehet láma kérdés lesz, de ne kövezzetek meg érte "G" Astra zárható tanksapkája jó az "F" Astrához is? Azért érdekelne, mert kp.záras tankajtó van rajta, de a kp.zár még az előző tulajnál meg adta magát, ő kikötötte, így védelem nélkül maradt a tankom, és tegnap reggelre leszívták belőle a nyálat Kb. 15 liter adakoztam valakinek
  14. Haladtam a dologgal, de szerda reggel óta nem produkálta a jelenséget... egészen tegnap estig. Délbe leállítottam minden hiba nélkül, este meg már nem indult a drága Ma nekiálltam. Vákumcsöveket átnéztem, nem találtam bennük semmit. Utána a tanktól szakaszosan elkezdtem átnézni, hogy eljut-e az üzemanyag. Benzinszűrő előtt folyik a nafta, utána folyik a nafta. Karburátorig is elnyomja a naftát, aztán gondoltam leveszem a karburátor tetejét. "Porzik" a szárazságtól. Öntöttem bele kb 1-1,5 deci naftát, és láss csodát. Pöcc-röff. Utána kb fél órát járattam alapjáraton is, és különböző fordulat tartományokba is. Semmi probléma... De a check lámpa megint kigyulladt. Kivillogtattam és 44-re hivatkozik megint, ami ugye szegény keveréket jelent. Mit kéne még vele csinálnom, hogy ne jöjjön elő ez a hibajelenség és hosszabb úton se produkálja? Vagy hagyjam meg szerelőnek a feladatot?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.