Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

opelag99

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    2
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

opelag99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi,írtam neki üzenetet. Remélem ő tudni fogja a megoldást. Kicsit félek így összerakni csapágy? nélkül,inkább előtte kérdezek nálam okosabbaktól
  2. Sziasztok, X16SZR motort készülök párosítani (F13C374 helyett) egy F16W372 ablakos vátlóval (ami tudomásom szerint egy C20NE motoros F Astráról származik). Annyiból off a téma hogy egy G Astrába akarom beépíteni,így a tartóbakokkal is kicsit variálnom kell+ a hidraulikus kuplungot kiváltom a bowdenesre. A kuplungtárcsa egy dízel kadetté kerül bele (24 fog,200mm átmérő),Féltengelyek erősebb G astrából (33 külső fogszám,34 belső fogszám-ugye a 22 fogas helyett). Viszont lenne két kérdésem,egyrészt egyáltalán van-e még rajtam kívül hozzám hasonló "elvetemült" aki nekiállt ilyesminek,ha igen mik a tapasztalatai? És még egy hogy az F16 váltón ugye hosszabb a nyelestengely,és kilóg a végéből egy vékonyabb szár...mibe kellene ennek belecsúszni? Esetleg egy csapágy-vagy egy persely? Hol kapok ilyet hozzá? És az X16SZR motorhoz belepasszol a főtengely végébe vagy a lendkerékbe? Vagy ha nemes egyszerűséggel nem teszek oda semmit az probléma lehet-e? (mivel az F13-as nyelestengelye sem csusszan be a kuplungtárcsán kívül sehová) Előre is köszönöm a tanácsokat mint "új ember". Üdv mindenkinek.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.