Bmájki
Fórumlakó-
Hozzászólások
190 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
1
Bmájki last won the day on Március 10 2016
Bmájki had the most liked content!
Bmájki névjegye
- Születésnap 1970-05-31
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra G Z16XEP
-
Város
Budapest
Legutóbbi látogatók
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Bmájki's Achievements
Newbie (1/14)
37
Hírnév
-
Én a Csergőnél vettem tavaly Remy-t, 26e. volt. Nem kellett leadni a régit. Motorkód a lapján néztük ki a rendszerből.
-
Az enyémben még gyári szondák vannak, 233e. km-nél. A hátsóra néha dob hibakódot, az cserés lesz, de az első marad.
-
Köszi, ránézek.
-
Köszi! Közben elkészültem. Áramtalanítás után 2 vezetéket leszedtem, a 2 tartócsavart kiszedtem, a generátort elforgattam és levettem a szabályzót (100A) vettem másikat és összeszereltem. Most már rendesen van töltés. A csapágyak nem lógtak, szerencsém volt, mert a generátort nem tudtam a motortérből kiszedni! Fölfelé a twinport szelep volt útban, lefelé a féltengely kipufogó páros. Szerelő mondta, hogy vagy leveszem a szívósort, vagy lekötöm a futóművet és félrehúzom a féltengelyt, ha ki akarom venni. Sajnos sok miden eltűnt. A GYÍK részen lévő leírásokhoz sok helyen a képeknek a linkjeik sem élnek már (pl: képfeltöltés.hu ). Pedig a belső keringetést meg kellene csinálnom és képpel könnyebb lenne.
-
Köszi! Sajnos akkor le kell szednem.
-
Sziasztok! Azt honnan tudhatnám meg, hogy hány (70-100) A-es a generátorom? Az autó töltése el kezdett ugrálni (villogóvá vált az összes világító-, visszajelző fény). Rámérve 13.9-14.8 között változott és volt, hogy nem is töltött(műszerfalon a visszajelző világított). Több boltban sem tudták megmondani, hogy az autómban mekkora generátor lehet. Pl: Csergőnél 100A-es feszültség szabályozókat dob fel a rendszer, de 70-es generátor alvázszám alapján, azt mondták, hogy vigyem be és majd felújítják. Az autó 2005-ös Z16XEP. Köszi a segítséget.
-
Szia! Valaki írta régebben, hogy a szelepfedélen van 2 pici lyuk, ha ott érzed, hogy szívja a levegőt, akkor át van szakadva. 8e Ft-ért vettem membránt a neten, kicseréltem (elég szívás), de nekem nem ez volt a probléma. Sajnos az előző tulaj 10W40-es olajat használt (márkaszervizben kapta) és leragadtak az olajlehúzó gyűrűk. 3-4 litert fogyasztott 1000 km-en.
-
Szia! Én kb. 3.5 éve vettem az enyémet, 2005, 139e.km, Z16XEP. Most 223e.km-nél tart. Volt vezérlés csere Opel szervízben 75e. Ft-ért. Szíjas, 150e.km/10 év a periódus. Nem tudom, hogy milyen motorkódra kaptad az ajánlatot és miket akartak cserélni. Pl: ennél a motornál nem kell cserélni a vízpumpát sem a vezérléssel, mert nem onnan kapja a hajtást!! Ha a szerelő mást mond, mutassa meg!
-
Ha már 4 évszakos, én most tervezem a Vredestien Quatrak 5-öst cserélni. Lefutotta a kilométereket (kb. 65e.). Michelin CrossClimate a kiválasztott, 21510 Ft-ért láttam a neten.
-
Próbáld féktisztítóval körbefújkálni az említett helyeket.
-
Itt ajánlották a Zimmermann tárcsát és a Textar betétet. Én azt raktam bele. Kauffer-nél rendeltem meg, személyes átvétel volt, adtak hozzá egy ajándék kesztyűt is. Eddig szépen teszi a dolgát. Hétvégén volt egy Bp-Szilvásvárad-Bp autópálya, országút, dombocskákkal. Köszi! Akkor megnyugodtam.
-
Hali! 1 hete féket cseréltem és én is így raktam fel a rugót, mint ahogy nálad is van, de a videón úgy láttam, hogy kifelé áll. Rosszul látom, vagy valaki (Ő v. Mi) nem jól akasztotta be?
-
A motornak van csörgő hangja is vagy "csak" rángat? Ahogy írtam nekem twinport szelepet kellett cserélnem, de a szívósor is cserélve lett (78e Ft). A rángatás lehet attól is, ha alacsony fordulaton használjátok, ettől ellustul.