Köszi Mester! (reméltem hogy erre nézel...) Igazad van a nagy áramú részekkel. És nem azt a nyákot fotóztam, amin a méréseket végeztem, hanem a jobb oldali ablakemelő vezérlőjét, amin még ép a lakkozás. Kiszedtem azt is hogy le tudjam tesztelni a motort, kapcsolót, ez volt az első lépés, mivel ezzel a hibával vettem az autót, nem volt tiszta hogy hányadán állunk. Azzal működik, de tovább kellett a hibát vezetnem, mert bedugni nem lehet a jobbos vezérlőt a balos motorba a tükörszimmetria miatt, csak ideiglenesen tudtam tesztelni. A "rossz", balos vezérlőnyákon van egy Siemens dual relé, amit leteszteltem, behúz mindkét oldala ha kap 12V-ot, az összes többi félvezető meg pár ellenállás, kondik rendben, egyedül ennek az IC-nek a 11-12-es lába között mérek zárlatot leforrasztás után is, ami pont a relé behúzótekercsnek adná a feszültséget.
Ötlet hogy kié, mié, honnan jött, mit akar és hol lehet újat venni ebből az IC-ből? Sajonos ezzel a típussal a google nem a barátom.
Esetleg valakinek a leégett/összetört motorjáról elkérem/megveszem a vezérlőt?