Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Opci

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '94 F Astra Caravan
  • Város
    Bátonyterenye

Opci's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ( a 34-es kódra az agr-t innen szedtem fórumról ) Akkor ezek szerint egy új mapszenzorból is kifogtam egy rosszat? Az úgy kellemes dolog Akkor holnap rendelünk egy másikat háátha.. Hmm akkor jó hogy nem találom sehol..
  2. Megtörtént a mai nap a hibakód kivillogtatása 34 -es kódot kaptam azaz "AGR szelep – feszültség túl magas" Hol találom benne az AGR szelepet? ( C14SE ) Akárhogyan bujkálok a motortérben nem lelem...
  3. Sziasztok! A következő hibajenségről kérném a véleményeteket. Adott egy F Astra.. '94-es 1.4 hengerenkénti befecskendezős. Az autó nemrég el kezdett rángatni, erőlködni.. lett cserélve mapszenzor.. pár napig jó volt viszont a probléma újra jelentkezett .. most hideg motornál jól üzemel de mihelyst eléri az üzemi hőmérsékletet kigyullad a check lámpa és alacsony fordulaton..kis és közepes gáznál rángat, durrog (mint egy versenyautó) erőtlen egyáltalán nem megy... pl piros lámpától szépen normál tempóban el sem lehet indulni vele csak rángat és durrog viszont padlógázon semmi baj nincsen... illetve ha erőszakosan oda van neki lépve akkor szépen megy.. nem erőlködik nem rángat.. szerelőktől kaptam olyan variációt hogy a katalizátort ki kellene iktatni a rendszerből a 21 éve alatt katalizátorhoz nem volt nyúlva s eltömődhetett ?! már csak hátráltatja a motort s nem teszi a dolgát,,, reális probléma forrás lehet a katalizátor? Ti mire tippeltek mi lehet a probléma? Előre is nagyon szépen köszönöm. Opci.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.