
szokol
Fórumlakó-
Hozzászólások
11 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Őrbottyán
szokol's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Egyébként szokása hidegben torpanni, illetven szigorúan(!) 90 fok felett darabosan visszaesni a fordulat, ez menetközben úgy néz ki, hogy bakkecske módjára ugrál, 90 alatt sosem! Szokásos dolgok cserélgetve, tiszta, beállított fojtószelep, alapjárati is cserélve, ECU is próbadarabbal és konstans sokat fogyaszt!Ötlet?
-
A hőmérséklet szenzor ellenállása az ECU-nál mérve is megfelelő hidegen-melegen. városon kívüli fogyasztásom stabil 10liter. Amelyik szenzor, érzékelő lehet az mind kimérve ill. legalább két cseredarabbal próbálva, falslevegő kizárva. Gyertya, kábel cserélve, elosztó jó állapotú! most ezen a lambdán akadtam meg, nem tudom mitől produkál ilyet.
-
Sziasztok! Ismét a segítségeteket kérném. Magas fogyasztással küzdök és kipróbáltam, hogy mit csinál lambda szonda lehúzása után, menni még nem mentem vele, de szonda nélkül alacsonyabb lesz az alapjárat és a fogyasztás is lemegy 1.1-1.0ról 0.9-re, csatit visszadugva egy kis idő után megint feljebb kúszik! 2db szondával is próbáltam, ugyan azok a tünetek, mi lehet a gond?
-
A féknyergeknek mindnek ugyan az a felfogatása, mint a 256os tárcsához való gyári calibra nyeregnek vagy a tartó konzolt cserélni kell? Neked melyik nyereg van pontosan?
-
Köszönöm! Közben tegnap sikerült megoldani! A következő projektem a 256os fék tuningolása egy kicsit! Mi a tapasztalat, melyik autóét lehet a legkönnyebben felrakni? V6os 288as fék esetleg a B Omega 296-osát? Melyik főfékhengerre lehetne a gyárit cserélni?
-
Sziasztok! Több kérdéssel is fordulnék hozzátok így első nekifutásra! C20XE motoros Caliról lenne szó: -Országúti tempónál ebben az időben már nem nagyon akar melegedni, a fűtés is langyos levegőt fúj, araszolni kezdve bemelegszik, 2 termosztáttal is próbálva, azok elvileg jók, alapjáraton járatva teszik a dolgukat. -A víhőfok mérővel mit tudnék csinálni, hogy normális értéket mutasson? A kék és a 90 fok közötti osztáshoz melegszik, azt igyekszik tartani. -Az utolsó pedig a hideg motornál való fulladás. Előre is köszönöm a segítségeteket!