
szilvand
Fórumlakó-
Hozzászólások
48 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Damak
szilvand's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Sziasztok! Vegul megoldodott a problema, az oszto muben volt valami, ami fel volt lazulva, nagy volt a “jateka”. Ez okozta a zugast. Sajnos pontosabb reszleteket ndm tudok. udv,
-
Hali! Fejlemeny: a valtot szetszedtek, nem talaltak semmi hibat eddig. Viszont valtasnal mashogy “bug” a kocsi, a kerekcsapagy hangjat nem hiszem h befolyasolna a valtas. Jelenleg tanacstalan vagyok... Varom a tippeket tovabbra is a hoba okara Koszi!
-
Sziasztok! Adott egy Z10XE motorkódú Corsa. A váltója elkezdett "búgni", diagnózis szerint csapágyas. Vettünk bele egy bontott váltót, mert az 35 ezer ft volt, a felújítása pedig legalább 60 ezer lett volna. Azonban a bontott váltó még rosszabb volt mint az eredeti, az is búgott. A szerelő szerint lehet h típus hiba. Így maradt megoldásként a felújítás. Kérdésem az lenne, h másnál is jelentkezett ez a hiba? Valóban típus hibáról van szó? Köszönettel! András
-
Sziasztok! Ha a pillango szelep kornyeken szivarog az olaj akkor eleg csak tomitest cserlni vagy nagyobb a gond? koszi! 1.6 16v
-
gm10w40 volt benne régebben. Megpróbálom felvenni a hangot, bár nem hiszem hogy segítene az azonosításban. Esetleg nem lehet, hogy a nedvesség miatt valami összezár a gyújtásnál?
-
Szasztok! A kovetkezo jelensegre kernek megfejtest: Az auto motorja 15 fok alatt, nedves, paras idoben hideginditasnal nagyon hangosan csattog, kerepel. Ha szaraz ido van, lehet akar -10 fok is, akkor nem csinalja. Ha hidrotokes lenne, akkor nem kellene mindig csattognia a hidegben? A hang se kifejezetten szelepcsattogas, nem tudom mihez hasonlitani. (Kb olyan mintha valami forgo alkatresz verodne) motor: x14nz, olaj: 5w40 koszi
-
Nekem rozsdas az ellenallasra csatlakozo vezetek, egy evnel nem is birt tobbet... kiszedve larszott, hogy a rossz kontakt miatt megporkolodott az egesz ellenallas
- 36.168 válasz
-
Igen, a futomotornal. Meg nyaron csereltem ventit, akkor az elozo megszorult, gondolom nem tett jot az ellenallasnak. A hibakodot meg itt a forumon nemztem a gyikbol. A biztositekok latszolag epek, de holnap ujra megnezem oket.
- 36.168 válasz
-
Koszi az infot. 85: Befecskendező szelep 5 – feszültség túl alacsony szerintem nincs benne indutasgatlo. Amugy nem csereltem kulcsot. Elotte cserletem gyujtaskabeleket, mert az egyiket megette a nyest, meg kicsereltem meg az elotetellenallast. Mikor osszedugtam mindent, akkor siman indult az auto, mire visszatettem a burkolatokat, mar bem akart beindulni... szoval nem tudom mi lehet a baja, remelem spontan megjavul x14nz
- 36.168 válasz
-
Hali! Segitseget szeretnek kerni: nem akart beindulni a kocsi, hirtelen elkapta, majd leallt rogton. Vartam egy orat, akkor eleg nehezen, de veindult. Lattam hogy dobott hibakodot, gondoltam kiolvasom. Ekkor veletlenul rossz labakat zartam ossze, villant egyet a biztositek tabla. Ezutan elment a kozepkonzolrol az ora es a homerseklet, valamint a radio se mukodik (gyujtas nelkul is mukodott eddig). Melyikbiztositekot sikerult kiutnom ? Koszi! Amugy 85-os hobakodot olcastam ki.
- 36.168 válasz
-
Hali! Nem mukodik a kodfeny lampa hatul. Izzo renben van, biztositek ok. Kontakt hiban kivul mi szokott lenni meg a problema? Van valahol meg egy bizti? Koszi a valaszt! udv, x14nz update: megjavult, miutan megkapargattam az erintkezoket!
- 36.168 válasz
-
- 1
-
-
De mennyire szivas a csere? Muszerfal felol kell bontani valamit, vagy csak a motorterbol? Csak azert kerdem, mert ha nagy szivas, akkor hagyom ugy ahogy van, mert igazabol a kottyanason kivul masban nem zavar.... Koszi! na megneztem bontoban, 10 e lettvolna, nem hoztam el. Nem tunt veszesnek az azszerelese.
-
Sziasztok! Holnap megyek bontoba, szeretnem cserelni a kormany resznek az osszekoto reszet, ami kottyan, ahogy korabban irtam is. Kerdesem az lenne, hogy a motorterben levo gumihaonikas reszt lehet-e egyben cserelni, mennyire kell bontani hozza az autot? Koszonom! x14nz, szervo nelkuli
-
Amikor az újat beleraktam, akkor nem lötyögött, tehát ha a zsanér van kikopva, akkor már beszerelés után is kottyant volna szerintem.... ezért okolom a stiftet elsősorban. Az ajtót meg lehet cibálni felfelé, segíthet rajta valamit? köszi!
-
Sziasztok! A következő problémám lenne: kb két hónapja cseréltem a lambda szondát (delphie márkájú), és pár napja elkezdte dobálni a 13-as hibakódot. Az autó viselkedése nem változott, gondolom cserélnem kellene ismét a szondát? Igazából csak a felvillanó hibalámpa idegesít, a szonda különösebben nem érdekel, mivel elvileg nincs katalizátor az autóban, így nem is tud megfelelően működni szerintem. Szóval esetleg tudok adni tippet , hogy milyen típust vegyek bele, ami nem 20 ezer forint? Más: véletlenül találtam egy repedt vákuum csövet, gondolom ezért ingadozhatott az alapjárat melegen (gondolom a melegben jobban kilágyult a gumis csatlakozója). Ami tanulságos, hogy előtte pár nappal veszettül fújkáltam féktisztítóval, de nem változott az alapjárat, tehát nem mindig lehet megtalálni a repedést "féktisztítós" módszerrel. Egyébként egy 15 centis cső darab vége volt repedt, ami az injektortól megy vissza a pillangó szelep környékére. Megint más: cseréltem az ajtózsanér stifftjeit pár hete. Először nagyon jó volt, megszűnt a kátyúknál az ajtózörgés, azonban mára megint kikopott a zsanér, ugyanúgy vagy még jobban rázódik mint a csere előtt. Valakinek van valamilyen tippje, honnan lehetne jobb minőségű stiffteket szerezni? Elvileg most is gyárit vettem bele Köszi a válaszokat! Üdv! X14NZ