Nekem ugyanez a motor van. Ehhez a motorhoz az M32-es váltót szerelik, aminek tudható hogy van egy ilyen hibája. Ha a jelenség csak az 1,3,5 fokozatokban jelentkezik, akkor sanszos hogy a váltó, mert ez a 3 fokozat csatlakozik a problémás csapágyhoz. Ha mindegyik fokozatban, és csak pár millimétert moccan, akkor lehet motortartó. Nekem minden fokozatban csinálja, de igazából nem tudom biztosan hogy mi a gond. Várom hogy rosszabbodjon, de nem akar. Amióta megvettem, 30ezer belement, de nem változott semmi. Minden tökéletesen működik.
Állítólag az M32 váltó hajlamos túlmelegedni és ez miatt a váltóolaj veszít a viszkozításából és kinyírja a csapágyat. Azt mondták néha a váltóolaj csere is segít, ha még nem nagy a baj, de én sem cseréltem még. Vauxhall fórumokon találtam ezeket az infókat, tehát messze vagyok én is a szakértőtől
Ja, 219ezer van a gépben, A17DTR, 2011 ST