Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Lion67

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    5
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

316 profile views

Lion67's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Köszi az infót, de az 1.7cdti G Astrában, nincsen adagoló.
  2. Szia! Azóta valamivel közelebb kerültem a megoldáshoz, mert otthon, az udvarban járattal az autót, és hál istennek 5 perc után, végre magától leáll. Így már tudott hibakódot produkálni, ami a P1335 volt.Az autóra csatlakoztatott számítógép a kód alapján,motorfordulatszám érzékelő írt ki.Na most akkor, jó lenne tudni, hogy ez akkor mi is valójában.A hibaleolvasó számítógépen, a motorfordulatszám hibás adatot mutatott, viszont az autóban a műszerfal fordulatszámmérő meg jó volt.Akkor most tanácstalan vagyok, mert nem tudom, hogy a főtengely jeladó adja-e a jelet, az elektronikának a fordulatszámmal kapcsolatban, vagy esetleg más jeladó felel ezért?
  3. Szia! Ma reggel elindultam az autóval, és pár km megtétele után leáll.Utána vagy jó 30-40 percig próbáltam beindítani, de nem sikerült.Erre berágtam, és haza sétáltam, utána vissza mentem egy bő óra múlva, és már újra indult.Utána ki Törökbálintra Wesszihez, ami tőlünk 60km az M0.-án,és útķözben nem állt le, gondolom a nagyobb fordulat miatt.Wesszinél legalább 20-30 percig járattuk, minden eredmény nélkül, mert nem állt le.Mivel nem állt le, így hibakódot sem tudtunk olvasni.Abban maradtunk, ha újra leáll, akkor kiviszem ismét hozzá.Csak mi van akkor, ha valahol az M0.-án áll le, mert akkor már lehet, hogy csak a tréler segíthet.Találgatni találgattunk, hogy mi lehet a hiba, és a főtengely jeladóra gondoltak a fiúk, de hibakód nélkül, ez csak találgatás.Szóval, ha van valakinek,valami ötlete, akkor megköszönném, mert az autóval, nem igazán merek elindulni, pláne ha még a családot is vinnem kell valahová.
  4. Szia! Köszönöm az infót.Ha nem kapok szóban konkrét segítséget valakitől,hogy mihez kellene nyúlni, akkor nagy valószínűséggel felkeresem őket.
  5. Sziasztok! Van egy 2005.évjáratú, Opel Astra G 1.7cdti(Z17DTL) szgk. -m.Ki lettek takarítva a EGR szelephez tartozó csövek,pillangószelep stb. mivel tele volt korommal ill. a műszerfalon világított a sárga visszajelző.Azóta, az autó szebben és jobban megy,a visszajelző már nem világít,de alkalmanként álló helyzetben, esetleg alacsonyabb fordulaton leáll, és nehezen indul újra.Hol sokat, hol kevesebbet kell köszörülni, mire beindul, viszont lejtős pályán, sebességbe téve beindul.Magasabb fordulattal, mint autópálya, nem áll le, és jól húz, nem füstöl.Az autóban 300ezer km. van,és nem eszi az olajat.Kérem, hogy aki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma, azt szívesen venném.Feleslegesen nem akarok pl.EGR szerepet vásárolni, ha nem azzal van a baj.Bp.-en vagy Pest megyén belül elviszem bárhová, ha valaki tudna rá megoldást.Ha csak szóban tudtok infót, az sem baj, csak legyen valami megoldás rá Köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.